Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt

Janë prodhuar vetëm 6,030 njësi të Audi RS 4 B5 - kjo është arsyeja pse karroca e fuqishme stacion po tërheq interesin e gjithnjë e më shumë koleksionistëve. Megjithatë, çmimet e ekzemplarëve të ndryshëm ndryshojnë ndjeshë piese auto ro.

Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt

Gjenerata e parë e Audi RS 4 u lançua në vitin 1999 si pasardhës i legjendar RS 2. Megjithatë, ndryshe nga paraardhësi i tij, ky model nuk u krijua në bashkëpunim me Porsche, por u zhvillua nga quattro GmbH. Fillimisht, ata kishin planifikuar të prodhonin vetëm 3000 njësi në Ingolstadt, por kërkesa doli të ishte aq e fortë sa Audi bëri gjithsej 6030 të gjeneratës së parë RS 4!

RS 4 B5 nuk është më një nga ato modele që "mban" brenda vetes potencialin për t'u bërë klasik, por është ende shumë i ri për këtë dhe çmimet e tij janë të favorshme. Vagoni i fuqishëm i stacionit ka qenë një klasik i kërkuar prej vitesh - dhe koleksionistët janë të gatshëm të paguajnë para të mëdha për të. Kur u lançua në vitin 1999, çmimi bazë i Audi-t të shpejtë ishte 127,000 marka – një shumë brutale për një A4. Por RS 4 nuk ka shumë të përbashkëta me homologun e tij civil.

127,000 marka – çmimi në showroom

“Shpërthimet” në karrocë dhe hyrjet e mëdha të ajrit e tradhtojnë menjëherë top modelin. Dhe nëse mendoni se RS 4 "fitoi" vetëm për sa i përket peshës, e keni gabim: në 1999, stacioni ka zhvilluar të njëjtën fuqi si Ferrari F355. Kjo është për shkak të njësisë biturbo jashtëzakonisht të fuqishme 2.7 litra V6 nën kapuç. Motori u lançua për herë të parë në S4, në të cilin gjeneroi 265 kf. Por me RS 4, "kuajt" janë dukshëm më shumë - falë mbështetjes nga specialistët e Cosworth (atëherë pjesë e Grupit VW). Falë modifikimeve të rëndësishme si turbombushësit dhe ftohësit më të mëdhenj, si dhe kokat e cilindrave të përshtatura dhe një sistemi të ri shkarkimi, RS 4 gjeneron 381 kf. dhe një çift rrotullues maksimal prej 440 Nm. Dhe për vitin 1999, këta janë tregues mbresëlënës!

0-100 km/h në 4,9 sekonda

Fuqia dërgohet në të katër rrotat lëvizëse nëpërmjet një kuti ingranazhesh manuale me 6 shpejtësi. Me peshë 1620 kg, RS 4 përshpejton nga 0 në 100 km/h në 4,9 sekonda dhe shpejtësia maksimale e tij është e kufizuar në mënyrë elektronike në 250 km/h. Sidoqoftë, motori "sjell në betejë" - gjë që shpjegon gjithashtu pse janë akorduar kaq shumë RS 4.

Një shembull krejtësisht origjinal i RS 4 B5 (modeli është i disponueshëm vetëm si Avant) aktualisht është i listuar për shitje nga përfaqësia gjermane Best Cars UG. Makina është regjistruar për herë të parë në shtator të vitit 2000 dhe për 24 vitet e fundit ka bërë rreth 194,000 kilometra.

Fotot nuk tregojnë kilometrazhin serioz të Audi-t, nuk duken dëmtime serioze apo defekte të tjera. Ka defekte në buzë (në fund të fundit, janë ato origjinale), si dhe në pjesën e brendshme prej lëkure - në fund të fundit, makina është një çerek shekulli.

Gjëja më e rëndësishme është se gjithçka në lidhje me teknikën po funksiononte. Sipas shitësit, RS 4 ishte në ngjyrën 'Avus Silver Metallic' dhe kishte një histori të plotë shërbimi. Gjithashtu, shumë pjesë janë ndërruar së fundmi (rripi i kohës me pompë uji, pompë karburanti, kyçet e drejtimit, plumba dhe goma). Edhe vaji ishte i ri.

Së fundi, pyetja më e rëndësishme mbetet: sa është kostoja? RS 4 B5 është një ekzotik në tregun e makinave të përdorura – megjithatë janë prodhuar vetëm 6030. Dallimet e mëdha në çmime u bëjnë përshtypje atyre: shembujt më të lirë fillojnë nga rreth 70,000 BGN, por zakonisht këto janë makina të akorduara ose shumë të konsumuara (dhe në shumë raste - të dyja).

Thesaret më të shtrenjta për koleksionistët me një kilometrazh më pak se 100,000 kilometra arrijnë çmime deri në 180,000 BGN. Kjo është arsyeja pse oferta për këtë RS 4 gjermane nga një pronar i dytë duket e drejtë - është e listuar për 38,990 euro (rreth 78,000 BGN). Sigurisht, për këto para nuk do të merrni një pjesë muzeale, por një makinë të mirë që do të mund ta shijoni.

konkluzion Pompa combustibil Delphi.

Ky shembull ndoshta nuk do t'i interesojë shumicës së koleksionistëve për shkak të kilometrazhit të tij të lartë, por për fansat që pëlqejnë RS 4, duket si një zgjedhje e mirë!

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Gjenerata e parë e Audi RS 4 u lançua në vitin 1999 si pasardhës i legjendar RS 2

RS 4 B5 nuk është më një nga ato modele që "mban" brenda vetes potencialin për t'u bërë klasik, por është ende shumë i ri për këtë dhe çmimet e tij janë të favorshme