Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
Janë prodhuar vetëm 6,030 njësi të Audi RS 4 B5 - kjo është arsyeja pse karroca e fuqishme stacion po tërheq interesin e gjithnjë e më shumë koleksionistëve. Megjithatë, çmimet e ekzemplarëve të ndryshëm ndryshojnë ndjeshë piese auto ro.
Gjenerata e parë e Audi RS 4 u lançua në vitin 1999 si pasardhës i legjendar RS 2. Megjithatë, ndryshe nga paraardhësi i tij, ky model nuk u krijua në bashkëpunim me Porsche, por u zhvillua nga quattro GmbH. Fillimisht, ata kishin planifikuar të prodhonin vetëm 3000 njësi në Ingolstadt, por kërkesa doli të ishte aq e fortë sa Audi bëri gjithsej 6030 të gjeneratës së parë RS 4!
RS 4 B5 nuk është më një nga ato modele që "mban" brenda vetes potencialin për t'u bërë klasik, por është ende shumë i ri për këtë dhe çmimet e tij janë të favorshme. Vagoni i fuqishëm i stacionit ka qenë një klasik i kërkuar prej vitesh - dhe koleksionistët janë të gatshëm të paguajnë para të mëdha për të. Kur u lançua në vitin 1999, çmimi bazë i Audi-t të shpejtë ishte 127,000 marka – një shumë brutale për një A4. Por RS 4 nuk ka shumë të përbashkëta me homologun e tij civil.
127,000 marka – çmimi në showroom
“Shpërthimet” në karrocë dhe hyrjet e mëdha të ajrit e tradhtojnë menjëherë top modelin. Dhe nëse mendoni se RS 4 "fitoi" vetëm për sa i përket peshës, e keni gabim: në 1999, stacioni ka zhvilluar të njëjtën fuqi si Ferrari F355. Kjo është për shkak të njësisë biturbo jashtëzakonisht të fuqishme 2.7 litra V6 nën kapuç. Motori u lançua për herë të parë në S4, në të cilin gjeneroi 265 kf. Por me RS 4, "kuajt" janë dukshëm më shumë - falë mbështetjes nga specialistët e Cosworth (atëherë pjesë e Grupit VW). Falë modifikimeve të rëndësishme si turbombushësit dhe ftohësit më të mëdhenj, si dhe kokat e cilindrave të përshtatura dhe një sistemi të ri shkarkimi, RS 4 gjeneron 381 kf. dhe një çift rrotullues maksimal prej 440 Nm. Dhe për vitin 1999, këta janë tregues mbresëlënës!
0-100 km/h në 4,9 sekonda
Fuqia dërgohet në të katër rrotat lëvizëse nëpërmjet një kuti ingranazhesh manuale me 6 shpejtësi. Me peshë 1620 kg, RS 4 përshpejton nga 0 në 100 km/h në 4,9 sekonda dhe shpejtësia maksimale e tij është e kufizuar në mënyrë elektronike në 250 km/h. Sidoqoftë, motori "sjell në betejë" - gjë që shpjegon gjithashtu pse janë akorduar kaq shumë RS 4.
Një shembull krejtësisht origjinal i RS 4 B5 (modeli është i disponueshëm vetëm si Avant) aktualisht është i listuar për shitje nga përfaqësia gjermane Best Cars UG. Makina është regjistruar për herë të parë në shtator të vitit 2000 dhe për 24 vitet e fundit ka bërë rreth 194,000 kilometra.
Fotot nuk tregojnë kilometrazhin serioz të Audi-t, nuk duken dëmtime serioze apo defekte të tjera. Ka defekte në buzë (në fund të fundit, janë ato origjinale), si dhe në pjesën e brendshme prej lëkure - në fund të fundit, makina është një çerek shekulli.
Gjëja më e rëndësishme është se gjithçka në lidhje me teknikën po funksiononte. Sipas shitësit, RS 4 ishte në ngjyrën 'Avus Silver Metallic' dhe kishte një histori të plotë shërbimi. Gjithashtu, shumë pjesë janë ndërruar së fundmi (rripi i kohës me pompë uji, pompë karburanti, kyçet e drejtimit, plumba dhe goma). Edhe vaji ishte i ri.
Së fundi, pyetja më e rëndësishme mbetet: sa është kostoja? RS 4 B5 është një ekzotik në tregun e makinave të përdorura – megjithatë janë prodhuar vetëm 6030. Dallimet e mëdha në çmime u bëjnë përshtypje atyre: shembujt më të lirë fillojnë nga rreth 70,000 BGN, por zakonisht këto janë makina të akorduara ose shumë të konsumuara (dhe në shumë raste - të dyja).
Thesaret më të shtrenjta për koleksionistët me një kilometrazh më pak se 100,000 kilometra arrijnë çmime deri në 180,000 BGN. Kjo është arsyeja pse oferta për këtë RS 4 gjermane nga një pronar i dytë duket e drejtë - është e listuar për 38,990 euro (rreth 78,000 BGN). Sigurisht, për këto para nuk do të merrni një pjesë muzeale, por një makinë të mirë që do të mund ta shijoni.
konkluzion Pompa combustibil Delphi.
Ky shembull ndoshta nuk do t'i interesojë shumicës së koleksionistëve për shkak të kilometrazhit të tij të lartë, por për fansat që pëlqejnë RS 4, duket si një zgjedhje e mirë!
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet