Barkas B1000: i pari dhe i vetmi

Në vitin 1955, Gjermania Lindore fitoi sovranitetin e plotë dhe, si rezultat i këtij privilegji të shumëpritur, hyri në një periudhë ndryshimesh interesante dhe dinamike politike dhe ekonomike. Ato ndikuan plotësisht edhe në zhvillimin e industrisë së automobilave, e cila u vendos në pista të reja, me konceptet e paraluftës që u bënë histori dhe të gjitha markat tregtare të trashëguara nga e njëjta periudhë u ndryshuan. Kështu BMW/EMW u bë Wartburg, DKW/IFA u riemërua Trabant, Phänomen adoptoi emrin Robur dhe Framo tani quhej Barkas. Në gjysmën e dytë të viteve 1950 dhe në vitet 1960, përveç emrave të rinj, produktet e këtyre fabrikave të automobilave morën gjithashtu një dizajn shumë më të përditësuar për kohën e tyre, ku një nga ndërmarrjet e fundit që përditësoi prodhimin e saj ishte Barkas. Në vitin 1961 U prezantua modeli krejtësisht i ri B 1000, i cili, si automjetet e tjera gjermanolindore të asaj periudhe, dallohej për pamjen moderne, besueshmërinë dhe funksionalitetin. Prodhimi i tij filloi në një fabrikë të ndërtuar nga e para në Chemnitz (atëherë e njohur si Karlmarkstadt), e ndërtuar në vendin e fabrikës së vjetër Framo, objektet e së cilës u çmontuan pas luftës dhe u transferuan në Bashkimin Sovjetik si pjesë e reparacioneve të luftës alternator spidan pret.

Barkas B1000: i pari dhe i vetmi

Fillimisht, B 1000 fuqizohej nga një motor me tre cilindra me dy kohë me fuqi 45 kf, i përdorur edhe në Wartburg, koncepti i të cilit ishte i ngjashëm me atë të DKW të paraluftës.

Për kohën e tij, B 1000 ishte një model interesant dhe shumë praktik, falë ngarkesës së lartë, lëvizjes me rrota të përparme dhe pezullimit të pazakontë, të ngjashëm me atë të Wartburg, i cili rrallë gjendet në mesin e analogëve konvencionalë në Perëndim.

Për të gjithë historinë e industrisë shtetërore të automobilave të Gjermanisë Lindore, Barkas mbeti i vetmi automjet me funksione dhe aftësi të ngjashme, dhe për këtë arsye u krijuan versione dhe variacione të ndryshme në bazë të tij. Ekzistojnë variante me platformë në bord, furgon, minibus, ambulancë dhe versione të tjera të specializuara. Falë motorit të montuar përpara dhe lëvizjes së rrotave të përparme, përdorimi i ndarjes së ngarkesës është shumë më efikas dhe lejon shumë më tepër konfigurime.

Barkas prodhohet kryesisht për nevojat e qeverisë dhe agjencive publike, por sasi të kufizuara arrijnë edhe tek klientët individualë. Megjithatë, në këtë rast, koha e dorëzimit arrin nivele heroike, të krahasueshme me kohët e pritjes së Trabantit, të cilat variojnë nga dhjetë deri në katërmbëdhjetë vjet.

Pavarësisht nga një fillim ambicioz, i lidhur me lançimin e modeleve krejtësisht të reja të Gjermanisë Lindore në vitet 1960 (si Barkas B 1000 në 1961, Trabant 601 në 1964 dhe Wartburg 353 në 1966), ky trend i favorshëm nuk u zhvillua, kryesisht për shkak të mungesës së financave. Zëvendësimi i planifikuar me variantet e tyre më moderne nuk u krye dhe ato qëndruan në prodhim pa ndryshime të rëndësishme të jashtme deri në fillim të viteve 1990.

Një nga problemet e tjera kryesore të trashëguara nga e kaluara lidhet me ruajtjen e motorëve arkaikë me dy kohë, zëvendësimi i të cilëve u krye vetëm në fund të viteve 1980 me bashkëpunimin aktiv të Gjermanisë Perëndimore. Pak para përfundimit të prodhimit të Barkas në 1991, ai filloi të pajiset me një motor 1.3 litra me katër goditje të prodhuar me licencë nga Volkswagen, dhe emërtimi i modelit u ndryshua në B 1000/1. Midis 1961 dhe 1991, u prodhuan gjithsej 175,740 Barkas B 1000 me një motor me dy goditje dhe rreth 1,900 me një motor Volkswagen.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Fillimisht, B 1000 fuqizohej nga një motor me tre cilindra me dy kohë me fuqi 45 kf, i përdorur edhe në Wartburg, koncepti i të cilit ishte i ngjashëm me atë të DKW të paraluftës

Për kohën e tij, B 1000 ishte një model interesant dhe shumë praktik, falë ngarkesës së lartë, lëvizjes me rrota të përparme dhe pezullimit të pazakontë, të ngjashëm me atë të Wartburg, i cili rrallë gjendet në mesin e analogëve konvencionalë në Perëndim