Pavarësisht elektrifikimit: Mercedes i kthehet motorëve V8 dhe V10

Ndërsa prodhuesit e tjerë tashmë po varrosin motorin klasik me djegie të brendshme, Mercedes po bast për rikthimin e tij alternator hella pret.

Pavarësisht elektrifikimit: Mercedes i kthehet motorëve V8 dhe V10

Kthimi në të ardhmen: Mercedes i mbetet besnik motorit me djegie të brendshme! Ndërsa shumë prodhues po varrosin motorin me djegie të brendshme, Mercedes po zgjedh strategjinë e kundërt: motorët V8 dhe V12 do të mbeten një pjesë integrale e gamës së modeleve – madje do të përmirësohen!

Në konferencën e fundit vjetore për shtyp, prodhuesi me bazë në Shtutgart njoftoi nën moton "Mastering the Transformation" se do të punonte në motorë më ekonomikë, më të shpejtë dhe më të fuqishëm me djegie të brendshme ndërsa bota e automobilave transformohet - dhe se nuk do të vinte bast për një të ardhme tërësisht elektrike.

Tifozët e motorit me dymbëdhjetë cilindra në veçanti duhet të gëzohen: legjendar 6-litra biturbo V12 mbetet në linjën e markës. Edhe pse vetëm në tregje të zgjedhura, ai do të vazhdojë të ulërijë madhështor në Mercedes-Maybach S 680 luksoz ose në S-Class të blinduar - edhe në një kohë kur qëllimi kryesor është reduktimi i CO₂.

12 cilindrat: bastioni i fundit i Mercedesit

Ndërsa BMW e ka tërhequr prej kohësh 12 cilindrat (M760i me botim të kufizuar, i destinuar vetëm për SHBA, u ndërpre në vitin 2022), dhe Audi i tha lamtumirë W12 në A8 në 2017, Mercedes mbetet i vetmi prodhues premium gjerman që ruan legjendën V12. Dhe jo vetëm kaq: njësia me 12 cilindra nga Affalterbach do të vazhdojë të furnizohet me specialistin italian të hipermakinave Pagani – për supermakinën e re Utopia.

AMG prezanton V8 të ri

Por njerëzit nga Shtutgarti nuk do të mbështeten vetëm në sukseset e kaluara: V8 do të modernizohet. Dhe AMG tashmë është duke punuar në një motor tërësisht të ri 8 cilindrash me asistencë elektrike për modelet e ardhshme që do të përdorin platformën e re AMG.EA. Kjo njësi jo vetëm që duhet të jetë e fuqishme, por edhe të përmbushë standardin e ardhshëm Euro 7.

Mbetet "gjashtë" e linjës - 4 cilindra me një sistem "hibrid të butë" 48 volt

Ndërsa nuk janë bërë deklarata zyrtare në lidhje me të ardhmen e motorit inline-6, ka disa prova që sugjerojnë se kjo njësi do të ruhet. Në të njëjtën kohë, Mercedes njoftoi se do të prezantojë një motor të ri 1.5 litërsh me katër cilindra, pjesë e një sistemi 48 volt "mild hibrid".

Motori i vogël dhe i fuqishëm së shpejti do të festojë premierën e tij në CLA-në e re – në kombinim me një transmetim me 8 shpejtësi me dy tufë. Disku u zhvillua në Shtutgart së bashku me një partner nga Kina.

Një gjë është e sigurt: për momentin, planet e mëdha të elektrifikimit mbeten pezull. Ndërsa prodhuesit e tjerë vazhdojnë të mbështeten tërësisht në disqet elektrike, kompania me bazë në Shtutgart pret deri në vitin 2027. 70 për qind e klientëve ende zgjedhin modele me motorë me djegie të brendshme dhe teknologji 48 volt. Deri atëherë, automjetet elektrike dhe hibridet plug-in do të përbëjnë vetëm rreth 30 përqind të shitjeve.

Kompania me bazë në Shtutgart fillimisht kishte planifikuar të shesë vetëm makina elektrike nga viti 2030. e tutje – “kudo që tregu e lejon”. Por duke pasur parasysh kërkesën aktuale, ai plan (të paktën tani për tani) është histori.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Kthimi në të ardhmen: Mercedes i mbetet besnik motorit me djegie të brendshme! Ndërsa shumë prodhues po varrosin motorin me djegie të brendshme, Mercedes po zgjedh strategjinë e kundërt: motorët V8 dhe V12 do të mbeten një pjesë integrale e gamës së modeleve – madje do të përmirësohen!

Në konferencën e fundit vjetore për shtyp, prodhuesi me bazë në Shtutgart njoftoi nën moton "Mastering the Transformation" se do të punonte në motorë më ekonomikë, më të shpejtë dhe më të fuqishëm me djegie të brendshme ndërsa bota e automobilave transformohet - dhe se nuk do të vinte bast për një të ardhme tërësisht elektrike