Žiadna Brasil Ventura: Volkswagen pode viac do nojeho trhu
Për shumë vite, Volkswagen ka ruajtur vazhdimisht reputacionin e tij si një prodhues që ofron automjete të besueshme dhe të lira. Megjithatë, ka disa kompani që po përpiqen të ndryshojnë këtë status quo me makina të thjeshta për t'u montuar dhe me komplet dizajni shumë mbresëlënës bazuar në mekanikën e vjetër të Volkswagen. Një nga shumë kompani të tilla të krijuara në vitet 1970 quhej L'Automobile Distribuidora de Veículos Ltda. dhe ndodhet në Sao Paulo, Brazil pompa de apa airtex pret.
Ajo ofron disa lloje kopjesh të makinave të vjetra të viteve 1930, si Ford, Bugatti dhe Alfa Romeo, por modeli më interesant i tij është pa dyshim kupa sportive Ventura, e cila u shfaq në një periudhë të vështirë të zhvillimit të tregut brazilian të makinave. .
Në vitet 1970 dhe 1980, ekonomia e vendit u mbyll pjesërisht dhe në këto kushte u krijuan dhjetëra kompani të vogla për të mbushur boshllëqet në sektorin e automobilave me modele ekzotike të brendshme të bazuara në mekanikë të disponueshëm lehtësisht nga VW. Duke përdorur recetën e provuar dhe të testuar të kombinimit të një trupi të mrekullueshëm me një shasi nga një Volkswagen standard brazilian, L'Automobile krijoi një makinë sportive tërheqëse me një dizajn shumë modern për kohën e saj që mund të konkurronte me kupat më të mira braziliane të kohës si p.sh. Puma dhe VW SP2.
Ventura e parë u prezantua në Panairin Kombëtar të Motorëve në Sao Paulo në 1978 dhe ishte i disponueshëm si i plotë ashtu edhe si një komplet i lehtë për t'u montuar që mund të kompletohej lehtësisht në shtëpi në vetëm disa ditë. Ai u projektua si një alternativë më moderne e përditësuar ndaj performancës standarde të Volkswagen të asaj kohe, me trupin futuristik prej tekstil me fije qelqi të pajisur me fenerë të mëdhenj drejtkëndëshe nga Dodge Polara dhe dritat e pasme të huazuara nga Alfa Romeo GTV. Në fakt, në shikim të parë, është vërtet e vështirë të besohet se ka një shasi standarde VW (dhe frenat me tambur me katër rrota) nën karrocerinë me tekstil me fije qelqi.
Makina vjen në dy variante kryesore - SLE me një motor VW me katër cilindra 1.6 litra me karburatorë të dyfishtë Weber dhe RS i mundësuar nga një motor 1.6 litra VW Passat TS i ftohur me ujë. Ajo u prodhua deri në fillim të viteve 1990, me versionet e mëvonshme që morën një motor më të fuqishëm 1.8 litra të ftohur me ajër që zhvilloi 84 kuaj fuqi dhe (sipas njoftimit për shtyp të kompanisë) i lejoi makinës të arrinte një shpejtësi maksimale prej 185 km/h.
Në shumë mënyra, Ventura i ngjan Pumës. Por ndërsa Puma GT me bazë në VW u bë një nga makinat sportive më të suksesshme të prodhuara ndonjëherë në Brazil, Ventura mbetet edhe sot e kësaj dite një nga modelet GT më pak të njohura për të cilën pakkush ka dëgjuar. Fatkeqësisht, Ventura është klasifikuar me nxitim në kategorinë jo shumë prestigjioze të makinave me kit, megjithëse ka jo vetëm pamjen, por edhe sjelljen e një makine të vërtetë sportive. Deri më tani, nuk është gjetur asnjë informacion i saktë për njësitë e prodhuara, por duke gjykuar nga shitjet modeste, ato ndoshta ishin shumë të kufizuara. Edhe pse L'Automobile eksportoi Ventura edhe në vende të tjera (kryesisht në formën e kompleteve të montimit), duke përfshirë Shtetet e Bashkuara, Gjermaninë dhe Argjentinën, shumica e shembujve mbetën në Brazil, gjë që shpjegon pse makina ende vështirë se njihet jashtë vendit të saj.
- 2025-01-30 - Pannónia P12: motoçikleta e fundit hungareze e prodhuar 50 vjet më parë
- 2025-01-29 - Kicsi agressivo "vágó"
- 2025-01-28 - DS Automóveis: i disponueshëm pas 70 vjetësh
- 2025-01-28 - Automóviles DS: cerca de 70 anos
- 2025-01-27 - De Dauer Ihres Aufenthalts estava no Refúgio PRUEBA EL MEJOR?
- 2025-01-27 - Sistemi i mësimit automatik nuk funksionon.
- 2025-01-26 - Toyota Supra Turbo më e fundit z roku 1988 s denumiru Schaltgetriebe
- 2025-01-25 - Toyota Supra Turbo më e fundit z roku 1988 nga Schaltgetriebe
- 2025-01-24 - Deutschland en Frankreich hebben hun EU-Verbot für Elektroautos abgeschlossen
- 2025-01-22 - Verteidiger Octa 635 lóerőkal: izı terepjáró (TESZT)