Pannónia P12: motoçikleta e fundit hungareze e prodhuar 50 vjet më parë

Sot motoçikletat hungareze Pannónia njihen në vendin tonë vetëm për të apasionuarit më të zjarrtë të motoçikletave. Megjithatë, në gjysmën e dytë të viteve 1950, ato u importuan në sasi të mëdha dhe shpejt u vendosën si një nga produktet më të kërkuara dhe më të pëlqyera në tregun bullgar stergatoare champion pret parbriz luneta auto.

Pannónia P12: motoçikleta e fundit hungareze e prodhuar 50 vjet më parë

Prodhimi i Pannónia filloi në fillim të viteve 1950 në fabrikën e mirënjohur të kamionëve Csepel. Modeli kryesor i ofruar, i cili mbante emrin Csepel 250, debutoi në vitin 1950, fillimisht i pajisur me një motor me dy piston, por pas vitit 1951 u bë vetëm një version me një piston.

Në vitin 1954 Motoçikletat morën emrin e markës Pannónia, por pjesa kryesore e paraqitjes dhe tiparet teknike të modelit të mëparshëm u ruajtën. Blloku i motorit është gjithashtu identik në pamje, por ka disa dallime teknike që lidhen me makinën kryesore të zinxhirit dhe boshtin me gunga.

Një nga modelet më të njohura të kompanisë është TLF, i prodhuar në fund të viteve 1950, i cili pati sukses të konsiderueshëm në eksport, por kjo e ngadalësoi disi ritmin e zhvillimit teknik të tij. Ai bazohet në modelin e parë të vitit 1954, i cili tashmë kishte arritur kufirin e aftësive të tij deri atëherë, dhe bllokun e motorit, i projektuar në vitin 1940. nuk i nënshtrohet përmirësimit. Prandaj, u krijua një seri e re e motorëve prototip, në të cilat cilindri i mëparshëm prej gize u zëvendësua me një prej alumini, dhe veçmas u bënë edhe disa modele eksperimentale me motorë me dy cilindra. Në atë kohë, zhvillimi i modelit modern me dy cilindra P20 ishte tashmë në lëvizje të plotë. Është projektuar që të mund të prodhohet për një kohë të gjatë pa pasur nevojë për një përditësim të madh.

Ky lloj bashkëkohor, i cili është më kompleks se versionet e mëparshme, tani ka shumë pjesë të reja, gjë që kërkon krijimin e veglave të reja, dhe kjo nga ana tjetër e bën motoçikletën jashtëzakonisht të shtrenjtë. Kjo është arsyeja pse u vendos që një nga modelet më të vjetra - Pannonia T5 (prodhuar pas vitit 1964) të modernizohej pjesërisht me disa pjesë nga P20, duke rezultuar në modelin e ri P10, i prezantuar në 1967. Ai përmban një pirun të ri teleskopik dhe goditje të pasme, dhe rezervuari dhe sedilja janë marrë nga P20. Cilindri dhe koka e re e cilindrit, si dhe kutia e motorit, janë bërë posaçërisht për këtë model. Më vonë, motori mori gjithashtu një silenciator të marrjes dhe një shkarkim të modifikuar, i cili lejoi funksionimin më të qetë.

Në vitin 1974 është prezantuar modeli më i fundit i kompanisë, P12. Ai bazohet në P10, por me rrota më të vogla, 18 inç, të ngjashme me ato në versionet me dy cilindra, një kornizë të modifikuar, një dizajn të ri të fenerëve, një startues të ri, si dhe shkarkime të rishikuara dhe instrumente kontrolli. Karakteristika kryesore e tij dalluese është ngjyra specifike portokalli, e cila bie në kontrast të fortë me bojën e zezë tipike për shumicën e modeleve të mëparshme Pannonia.

Një detaj interesant nga historia e kompanisë është ai i vitit 1974 Përfaqësuesit e kompanisë me famë botërore Yamaha duan të ndërtojnë një fabrikë moderne dyzet mijë metra katrorë në territorin e Csepel për prodhimin e 50,000 motoçikletave japoneze në vit, 70% e të cilave duhet të shiten jashtë vendit. Megjithatë, udhëheqja shtetërore e Republikës Popullore nuk e mbështeti idenë, e cila përfundimisht i dha fund industrisë hungareze të motoçikletave. Pannónia e fundit me numër serik 689 039 doli nga linja e prodhimit Csepel më 24 tetor 1975.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Prodhimi i Pannónia filloi në fillim të viteve 1950 në fabrikën e mirënjohur të kamionëve Csepel

Në vitin 1954 Motoçikletat morën emrin e markës Pannónia, por pjesa kryesore e paraqitjes dhe tiparet teknike të modelit të mëparshëm u ruajtën