BMW 745i (E65): luks i vërtetë për 20,000 leva?
BMW Seria 7 E65 është një model që polarizon opinionet. Nëse mund të mësoheni me dizajnin e veçantë, do të jeni ende në gjendje të gjeni një kopje të mirë me një çmim të mirë pivot delphi pret.

Kjo limuzinë polarizon opinionet: disa e duan, të tjerë e urrejnë. E keni marrë me mend – ne po flasim për BMW Serinë 7 nga gjenerata E65. Ndërsa paraardhësit e tij janë bërë prej kohësh klasikë të kërkuar, gjenerata e katërt BMW Seria 7, e projektuar nga Chris Bangle, është ende e disponueshme me çmime relativisht të përballueshme. Problemi është më shumë në gjetjen e një shembulli të mirëmbajtur, të parregulluar.
Pikërisht një veturë e tillë – në versionin 745i, është shpallur në shitje nga autosalloni me emrin e zhurmshëm LA Car Club në qytetin gjerman të Wiesbaden. Të paktën kështu thotë përshkrimi i reklamës: luksi i zi "Bavarian" është një nga shembujt e hershëm - model i vitit 2001, nga pronari i dytë dhe me një histori të plotë shërbimi. Largësia prej 145,750 kilometrash duket reale duke marrë parasysh gjendjen e mirë të përgjithshme. Nuk ka dëmtime serioze të dukshme ose shenja të konsumit të tepërt brenda ose jashtë. Dhe gjëja më e mirë është se ky E65 është "i kursyer" nga operacione të ndryshme të dyshimta akordimi.
E65 shënon një sukses të madh
Por le të kthehemi së pari në historinë e gjeneratës së katërt të Serisë 7: tifozët e vendosur të BMW ishin mjaft të pakënaqur pas prezantimit të E65 në Motor Show në Frankfurt në 2001. – për ta, ditët e pamjes elegante dhe klasike të markës kishin mbaruar. Seria e re 7 ishte kthyer në një linjë të madhe rrugore me "çantat poshtë syve" karakteristike dhe një derë të lartë të pasme.
Por pavarësisht pakënaqësisë së gjerë, E65 doli të ishte një sukses i madh. Vetëm në Evropë, dhe veçanërisht në Gjermani, klientët nuk e miratuan modelin, prandaj në Mynih vendosën të "zbutin" dizajnin me modelin e E65 për vitin 2005. Deri në vitin 2008, pothuajse 345,000 njësi të E65 ishin shitur, duke e bërë atë edhe më të suksesshëm se E38, i konsideruar më i bukuri i të gjitha kohërave.
745i me 4.4 litra V8
E65 është tashmë në rrugën e tij për t'u bërë një klasik, me shembujt e hershëm që mbushin 25 vjeç në 2026. dhe kurioziteti është se janë makinat e viteve të para të prodhimit, me elementët më të padashur të dizajnit, që tani janë shumë të kërkuara. 745i i paraqitur këtu është i vitit të parë të prodhimit. Fillimisht, BMW ofroi modelin e saj të atëhershëm vetëm si 735i ose 745i, të dyja variantet duke përdorur N62 V8 me nivele të ndryshme fuqie dhe zhvendosje. Në 745i, V8 4.4 litra prodhon 333 kf. dhe 450 Nm, e cila, falë transmisionit automatik me 6 shpejtësi, mjafton për përshpejtimin nga 0 në 100 km/h për 6.3 sekonda dhe një shpejtësi maksimale prej 250 km/h.
Por E65 është shumë më i përshtatshëm për "lundrim" të rehatshëm sesa për ngarje të shpejtë. Pikërisht në funksion të këtij fakti, "shtatja" jonë u porosit me shumë shtesa përveç pajisjeve tashmë të pasura standarde. Përmendim vetëm disa prej tyre – sedilje të rehatshme me funksion masazhi për shoferin dhe pasagjerin, timonin me ngrohje, sistem audio Logic 7, çati dielli, fenerët bi-ksenon me drita përshtatëse në kthesat, navigacion, tapiceri lëkure, sensorë parkimi para dhe pas, sistem alarmi dhe rrota individuale 20 inç 149S. Kështu, çmimi bazë i makinës si e re është rritur nga 142 në mbi 170 mijë. leva.
Seria 7 për 20 granata
Pothuajse 24 vjet e 145,000 kilometra më vonë, limuzina luksoze kushton vetëm 9,991 euro (rreth 20,000 leva), që përafërsisht korrespondon me vlerën e tregut. Ka një pengesë të vogël: tregtari po shet 745i në fjalë në emër të klientit, gjë që e përjashton atë nga çdo pretendim garancie. Sidoqoftë, E65 ende ka një TÜV të vlefshme për një vit. Sigurisht, ka E65 më të lira të përdorura, por kini kujdes! Këtu thënia "e lirë është e shtrenjtë" vlen me forcën më të madhe!
konkluzioni
Më pëlqen BMW Seria 7 E65. Sigurisht, nuk është aq elegant sa paraardhësi i tij, por dizajni dikur “falas” ka arritur të vendoset me kalimin e kohës. Ka ende shembuj të mirëmbajtur që mund të gjenden me një çmim të mirë – por makinat e paprekura sigurisht që nuk do të jenë më të lira.
- 2025-03-12 - Mercedes C 63 AMG (2010): Makinë e përdorur
- 2025-03-11 - Datsun 280Z: foto e një GT të përballueshme
- 2025-03-09 - A do të nxjerrë Toyota një Land Cruiser të vogël në 2025?
- 2025-03-08 - BYD ndërton drone dhe hangarë në makinat e saj
- 2025-03-07 - Barkas B1000: i pari dhe i vetmi
- 2025-03-06 - Formentor - një zgjedhje e mirë
- 2025-03-05 - Test: BMW iX është një makinë e shkëlqyer për udhëtime të gjata
- 2025-03-04 - Makina e perdorur: Mazda CX-5
- 2025-03-03 - Cybertruck më ekstrem në botë
- 2025-03-01 - FIAT raporton një rritje prej 62 për qind në tregun bullgar
