BMW M4 CS Edition VR46: Edicioni ekskluziv i ditëlindjes së Valentino Rossi

#46 tani është 46 vjeç dhe BMW M ka dhuratën perfekte për ditëlindjen për nëntë herë kampionin botëror të motoçikletave dhe drejtuesin aktual BMW M Valentino Rossi (ITA): BMW M4 CS Edition VR46 (konsumi i kombinuar i karburantit: 10,2 l/100 km; emetimet e kombinuara të CO2: 232 g/km në testin e klasës CO2: ciklin WLTP *) Ky edicion ekskluziv, i prodhuar në fabrikën e BMW Group në Dingolfing, është i disponueshëm në dy variante të veçanta dizajni: Sport dhe Style. Vetë “Doktori” është përfshirë personalisht në procesin e projektimit të të dy versioneve, të dyja do të prodhohen në një seri të kufizuar prej 46 makinash. Numri me famë botërore, i cili është marka tregtare e Rossi-t, është i pranishëm në disa vende në pjesën e brendshme dhe të jashtme të BMW M4 CS Edition VR46 - për shembull, dyert dhe çatia, e përbërë nga fibër karboni (CFRP) bieleta directie cap de bara lemforder pret stanga si dreapta.

BMW M4 CS Edition VR46: Edicioni ekskluziv i ditëlindjes së Valentino Rossi

Blerja e BMW M4 CS Edition VR46 shoqërohet me një përvojë ekskluzive, duke përfshirë një takim personal me Valentino Rossi në shtëpinë e tij – fermën e motorëve VR46 në Tavullia (ITA) – dhe një Përvojë BMW M Driving në pistën e garave Misano (ITA).

“Nuk ka asnjë markë tjetër në ADN-në e së cilës motorsporti është aq i rrënjosur sa në BMW M. Jam krenar që jam shofer BMW M dhe ndaj këtë pasion. Fakti që tani ekziston një edicion special VR46, në të cilin jam përfshirë që në fillimet e procesit të projektimit, më bën krenar. Kur ta shoh BMW M4 CS Edition VR46 në rrugë ose në pistën e garave më vonë, do të jetë shumë emocionuese”, thotë Valentino Rossi për modelin special dhe bashkëpunimin me BMW M.

Bojëra ekskluzive BMW individuale dhe detaje të veçanta të jashtme dhe të brendshme

Një nga mënyrat në të cilat BMW M4 CS Edition VR46 ndryshon nga BMW M4 CS (konsumi i kombinuar i karburantit: 10,2 l/100 km; emetimet e kombinuara të CO2: 232 g/km në ciklin WLTP, klasi CO2: G)* janë dy përfundimet ekskluzive BMW Individuale, të cilat përputhen në mënyrë të përkryer me bojërat e makinave. Karakteristika të tjera dalluese përfshijnë shumë detaje të jashtëzakonshme të jashtme dhe të brendshme. Koncepti i përgjithshëm i ngjyrave i të dy versioneve të dizajnit është frymëzuar nga tonet e preferuara të Valentino Rossi dhe stili i tij vizual shprehës. Për shembull, versioni "Sport" është përfunduar në Marina Bay Blue Metallic, me një "46" të madh në ngjyrën më të errët Tanzanite Blue Metallic në të dy anët e makinës. Në variantin e dizajnit "Style", trupi është i disponueshëm në ngjyrë metalike mat Frozen Tanzanite Blue, me "46" këtë herë në Frozen Marina Bay Blue metalike. Në përputhje me skemën e preferuar të ngjyrave të Rossi-t, skica e grilës së veshkave BMW M dhe njëra nga rrotat M të farkëtuara të V Spoke, e cila tregon pozicionin e valvulës së gomave, janë të lyera me ngjyrë të verdhë të ndezur, siç janë frenat me logon M dhe një shirit të theksuar mbi kornizat e dyerve të variantit "Sport". Çatia prej karboni – si anët e lyera me dorë të makinës – është e zbukuruar me një logo të madhe VR46 (gjithashtu në të verdhë, sigurisht) dhe nënshkrimin e Rossi-t. Kapaku i bagazhit ka mbishkrimin VR46.

Thekset e verdha vazhdojnë në brendësinë e BMW M4 CS Edition VR46, e cila është kryesisht blu e natës. Sediljet me kovë M Carbon disponohen me tapiceri lëkure Merino në kombinimin e ngjyrave të zezë/blu nate. Një theks i verdhë Sao Paulo në zonën e shpatullave Alcantara krijon një kontrast të jashtëzakonshëm. Mbështetësit e kokës, si prerja e pragut të derës, kanë një logo të dukshme të verdhë VR46. Për më tepër, timoni me tre krahë M Alcantara me një buzë të pjerrët është i disponueshëm me qepje me kontrast të verdhë dhe një shënues qendror të verdhë. Në tastierën qendrore me fibër karboni të çdo makine Edition VR46 është një distinktiv që lexon "1/46", duke identifikuar çdo shembull Sporti ose Stil si një nga botimet e kufizuara.

Motori me gjashtë cilindra në linjë me 405 kW/550 hp

Zemra rrahëse e BMW M4 CS Edition VR46 është motori 3.0-litërsh me gjashtë cilindra në linjë me rrotullime të larta me teknologjinë M TwinPower Turbo. Në zemër të potencialit të tij të jashtëzakonshëm janë teknologjitë nga motorsporti. Rritja e presionit maksimal të karikimit të dy turbombushësve Mono-Scroll në 2.1 bar dhe cilësimet e menaxhimit të motorit specifik për modelin i mundësojnë atij të zhvillojë një fuqi maksimale prej 405 kW/550 hp, e cila transmetohet në rrugë nëpërmjet një transmisioni M Steptronic me tetë shpejtësi, sistemit inteligjent M xDrive M xDrive dhe drive all-w.

Shpërndarja e shpejtë e energjisë dhe tërheqja e optimizuar i mundësojnë makinës të përshpejtojë nga 0 në 100 km/h në 3,4 sekonda dhe nga 0 në 200 km/h në 11,1 sekonda. Duke përdorur metodën "1-Foot – Rollout" për matjen e nxitimit**, shifrat do të lexonin 3.1 sekonda për shpejtësinë 0 deri në 100 km/h dhe 10.8 sekonda për 0 deri në 200 km/h. Përshpejtimi nga 80 në 120 km/h zgjat 2,6 sekonda në marshin e katërt dhe 3,3 sekonda në marshin e pestë. Shpejtësia maksimale e modelit, i cili vjen me Paketën M Driver's të përfshirë si standard, është i kufizuar në mënyrë elektronike në 302 km/h.

Një montim motori specifik për modelin me frekuenca të rritura të sustës kontribuon në reagimin e shkëlqyer të motorit. Lidhja e ngurtë midis njësisë së fuqisë dhe strukturës së automjetit lejon një transmetim veçanërisht të drejtpërdrejtë të fuqisë së tij në grupin e lëvizjes sa herë që shoferi shtyp përshpejtuesin. Sistemi i furnizimit me vaj - si sistemi i ftohjes - është projektuar për të përballuar sfidat specifike të drejtimit të pistës, duke përfshirë rrotullime të vazhdueshme të larta dhe përshpejtim ekstrem anësor. Shpërndarja e fuqisë së motorit shoqërohet nga një tingull emocionalisht tronditës i gjeneruar nga sistemi i dyfishtë i shkarkimit, i cili përmban kapakë të kontrolluar elektrikisht, një silenciator të pasëm prej titani të optimizuar për peshën dhe dy palët tipike M të gypave të gazit të lyer në të zezë mat.

Akordim specifik për modelin për teknologjinë e shasisë dhe sistemet e kontrollit

Teknologjia e shasisë për BMW M4 CS Edition VR46 e re është përshtatur saktësisht me karakteristikat e performancës së motorit, konceptin e përgjithshëm të automjetit dhe shpërndarjen e ekuilibruar të peshës. Kinematika individuale e pezullimit, si dhe vlerat specifike të kamerës, amortizuesit, sustat shtesë dhe stabilizuesit optimizojnë saktësinë e drejtimit, transferimin e forcës së kontrollit anësor, reagimet e pezullimit dhe amortizuesit dhe kontrollin e rrotave. Amortizuesit e kontrolluar elektronikisht të pezullimit M adaptues janë gjithashtu të disponueshëm në një mjedis specifik për modelin, siç janë drejtimi elektromekanik M Servotronic me raport të ndryshueshëm dhe sistemi i integruar i frenimit.

46 — marka tregtare e një konkurrenti të jashtëzakonshëm

Numri 46 shoqëroi Valentino Rossin gjatë gjithë karrierës së tij të jashtëzakonshme si motoçiklist dhe pilot dhe u bë një markë tregtare, më e dallueshme se pseudonimi i tij "Doctor" ose "Il Dottore". Valentino zgjodhi 46 që në fillim të karrierës së tij, duke ndjekur shembullin e babait të tij Graziano Rossi, i cili garonte me motoçikleta me këtë numër, duke mos e zëvendësuar as me numrin 1 kur u bë kampion bote dhe mori këtë të drejtë.

Valentino Rossi fitoi titullin e tij të parë botëror në klasën 125cc në vitin 1997. Dy vjet më vonë ai shtoi titullin në klasën 250cc. Në vitin 2000 Ai u ngjit në kategorinë më të lartë të Çmimit të Madh, në klasën 500cc, në të cilën ai ishte kampion bote në 2001. Një vit më pas, kjo kategori u zëvendësua nga klasa MotoGP, dhe Rossi mbeti forca dominuese. Deri në vitin 2005 Ai shtoi edhe katër tituj të tjerë botërorë, me numrat tetë dhe nëntë pasues në 2008 dhe 2009. Me këto nëntë tituj botërorë dhe jo më pak se 115 fitore në Grand Prix, ai është një nga tre motoçiklistët më të suksesshëm në histori dhe një ikonë globale në botën e motorsportit. VR46 u bë marka e tij globale dhe vendlindja e Rossit, Tavullia, madje reduktoi kufirin e shpejtësisë së qytetit nga 50 km/h e zakonshme në 46 km/h për nder të tij.

BMW M punon shofer nga fillimi i vitit 2023.

Pasi përfundoi karrierën e tij me motor në fund të sezonit 2021, Valentino Rossi e ktheu vëmendjen e tij vetëm në garat me motor, duke marrë pjesë në teste të shumta në makinat e garave të Formula 1 dhe duke bërë paraqitje të ftuar në mitingje dhe gara qëndrueshmërie. Që nga fillimi i sezonit 2023, ai ka qenë një shofer BMW M Works, duke dhënë më të mirën e aftësive të tij në timonin e BMW M4 GT3 për BMW M Team WRT në seri të ndryshme, duke përfshirë GT World Challenge Europe dhe Kampionatin Botëror të Qëndrueshmërisë FIA (FIA WEC) — i cili përfshin 24 Orët e Le Mans (FRA). Në fillim të shkurtit 2025. ai përfundoi i dyti në BMW M4 GT3 në 12 Hours of Bathurst (AUS), raundi hapës i Sfidës Interkontinentale GT (IGTC) këtë sezon.

Takimi ekskluziv me Valentino Rossin në Itali

Një bonus ekskluziv për blerjen e BMW M4 CS Edition VR46 është mundësia për një eksperiencë dyditore shumë të veçantë në Itali. Dita e parë përfshin një vizitë në fermën e motorëve VR46 në Tavullia, duke përfshirë një Barbecue dhe mundësinë për të folur me vetë Valentino Rossi. Dita e dytë është në Misano World Circuit Marco Simoncelli, ku po zhvillohet një përvojë speciale BMW M Driving me modelet më të fundit BMW M Rossi, pas timonit të BMW M4 GT3, fiton garat e GT World Challenge Europe Sprint Cup në qarkun e tij në shtëpi në 2023 dhe 2024.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Blerja e BMW M4 CS Edition VR46 shoqërohet me një përvojë ekskluzive, duke përfshirë një takim personal me Valentino Rossi në shtëpinë e tij – fermën e motorëve VR46 në Tavullia (ITA) – dhe një Përvojë BMW M Driving në pistën e garave Misano (ITA)

“Nuk ka asnjë markë tjetër në ADN-në e së cilës motorsporti është aq i rrënjosur sa në BMW M