Deri në vitin 1995, Nissan prodhohej në Greqi.

Edhe pse në fillim të viteve 1960, relativisht afër Bullgarisë, dhe më saktë në qytetin grek të Volos, u hap një nga përfaqësitë e para zyrtare të Datsun dhe Nissan në Evropë, në atë kohë makinat japoneze ishin ende një ekzotike aziatike e largët dhe e panjohur ndër bullgarët. entuziastët e makinave. Situata nuk ndryshoi shumë në fillim të viteve 1980, kur një nga fabrikat e para të montimit të Nissan në Evropë u vu në punë në afërsi të nesh. Ajo u ndërtua nga konsorciumi i fuqishëm Theocarakis Group, i cili filloi aktivitetet e tij si një kompani e vogël e shitjes së aksesorëve dhe karburanteve të automjeteve, e themeluar nga Nikolaos Theocarakis në 1924. në Pire. Biznesi u zhvillua me shumë sukses dhe pak para fillimit të Luftës së Dytë Botërore, Theocharakis ishte tashmë importuesi më i madh i pjesëve të këmbimit të automobilave në Greqi. Në vitin 1937 Ai themeloi një fabrikë për prodhimin e frenave dhe tapiceri të automobilave, ndërsa në të njëjtën kohë zotëronte një agjenci transporti me një flotë të madhe autobusësh. Menjëherë pas përfundimit të luftës, ai u fut në biznesin e gomave, dhe në vitin 1957. bëhet distributori ekskluziv për Greqinë i Yokohama Rubber Company. Në vitin 1959 Kjo çoi në krijimin e shoqërisë së parë aksionare, Theocarakis SA, aktiviteti kryesor i së cilës lidhej me shpërndarjen e gomave Yokohama filtru aer k&n pret.

Deri në vitin 1995, Nissan prodhohej në Greqi.

Një moment historik në historinë e grupit ishte viti 1961, kur Nikolas Theocharakis dhe dy djemtë e tij, Ioannis dhe Vasilis, të cilët u përfshinë aktivisht në biznesin familjar që në moshë të re, u bënë përfaqësues zyrtarë të Nissan në Greqi, duke u bërë kështu përfaqësuesit e parë të markë japoneze në Evropë. Kompania e re e tregtimit të makinave që ata krijuan quhet Nic. J. Theocarakis SA

Falë besueshmërisë së tyre të jashtëzakonshme, cilësisë së lartë dhe çmimeve konkurruese, makinat Nissan dhe kamionçinë (në atë kohë ende shiteshin nën markën Datsun) u bënë veçanërisht të kërkuara në tregun grek.

Si rezultat, në 1976 U krijua kompania TEOCAR Ltd, e cila filloi prodhimin e platformave të ngarkesave për modelet e kamionëve të lehtë Datsun dhe për këtë qëllim u ndërtua një ndërmarrje moderne në vendin e fabrikës së vjetër të frenave në Athinë. Jo shumë kohë më pas, TEOCAR Ltd u bë kompania kryesore industriale e grupit dhe në vitin 1978. Fillon ndërtimi i një fabrike të madhe montimi në zonën industriale të Volos dhe TEOCAR Ltd. u shndërrua në shoqëri aksionare me kapital 100% grek. Gjatë kësaj periudhe, Theocarakis Group u bë një nga grupet më të mëdha industriale dhe tregtare në Greqi.

Makina e parë doli nga linja e montimit në shkurt 1980. dhe fabrika funksionoi deri në vitin 1995, kur kushtet ekonomike të tregut të automobilave ndryshuan në mënyrë dramatike dhe u detyrua të ndërpresë funksionimin. Gjatë kësaj periudhe, u prodhuan 170,000 makina pasagjerësh dhe kamionçinë, duke konsoliduar praninë e suksesshme të Nissan në tregun grek të automobilave dhe pas vitit 1979. e pozicionoi atë në krye për 14 vite radhazi.

Në vitin 1982 Është themeluar kompania, TECOM SA, fabrika e së cilës, e vendosur pranë TEOCAR's në Volos, është e specializuar në prodhimin e sediljeve të makinave dhe komponentëve dhe pjesëve metalike.

TECOM dhe TEOCAR aktualisht operojnë një impiant fotovoltaik në rajonin e Volos, i cili ka prodhuar energji elektrike që nga viti 2007. në këtë mënyrë.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Një moment historik në historinë e grupit ishte viti 1961, kur Nikolas Theocharakis dhe dy djemtë e tij, Ioannis dhe Vasilis, të cilët u përfshinë aktivisht në biznesin familjar që në moshë të re, u bënë përfaqësues zyrtarë të Nissan në Greqi, duke u bërë kështu përfaqësuesit e parë të markë japoneze në Evropë

Falë besueshmërisë së tyre të jashtëzakonshme, cilësisë së lartë dhe çmimeve konkurruese, makinat Nissan dhe kamionçinë (në atë kohë ende shiteshin nën markën Datsun) u bënë veçanërisht të kërkuara në tregun grek