DS Automóveis: i disponueshëm pas 70 vjetësh
DS Automobiles ka një trashëgimi të jashtëzakonshme të frymëzuar nga DS e prezantuar në 1955. Ky model ikonë është shumë më tepër se një makin� pompa de apa skf pret.
Nisur në vitin 1938. i udhëhequr nga shefi i Citroën, Pierre Boulanger dhe i vazhduar nga pasuesi i tij Pierre Bercot në 1950, projekti VGD ("Véhicule à Grande Diffusion" ose "Mass-Produced Vehicle") u realizua 17 vjet më vonë me lançimin e DS 19 në tetor 1955.
Tre persona luajnë një rol kyç në hartimin dhe zhvillimin e makinës:
SHOW MOTORIKE PARIS 1955: DEBUTIMI I DS
Më 6 tetor 1955 DS 19 bën debutimin e tij në Motor Show në Paris. Nën çatinë madhështore të harkuar të Grand Palais, zbulimi i kësaj makine më parë sekrete ngjall habi dhe admirim. Linjat e saj avangarde dhe megjithatë elegante vendosin menjëherë një standard të ri. Vizitorët dhe gazetarët janë magjepsur fjalë për fjalë, dhe konkurrentët mund vetëm të duartrokasin gjenialitetin e makinës së re. Sipas llogarive të asaj kohe, 12,000 DS 19 u shitën deri në fund të ditës, dhe kur shfaqja u mbyll 10 ditë më vonë, rreth 80,000 porosi ishin bërë.
Prodhimi i DS filloi më 7 tetor 1955. në fabrikën Quai de Javel në Paris (Francë), një ditë pas debutimit të saj në Motor Show në Paris. Aq inovative ishte shfaqja e modeleve të para saqë turma njerëzish mblidheshin shpesh për t'i parë. Zgjidhjet pioniere teknike dhe estetike të makinës ngjallin kuriozitet të pashuar, pasi DS nuk është vetëm një skulpturë e vërtetë automobilistike, por gjithashtu përfaqëson kulmin e arritjeve teknologjike. Për shembull, pezullimi i tij i jashtëzakonshëm hidropneumatik siguron nivele të papara të stabilitetit dhe rehati. Një tjetër veçori e re e sigurisë është sistemi i fuqishëm i frenimit me asistencë hidraulike me frenat e diskut të përparmë, të cilat ofrojnë distanca ndalimi aq të shkurtra sa që ngatërrojnë edhe drejtuesit me përvojë në përvojën e tyre të parë DS.
Që nga fillimi, DS 19 ka pasur një karrierë jashtëzakonisht ndërkombëtare. Makina është montuar në Britaninë e Madhe dhe Belgjikë që nga viti 1956. dhe në Afrikën e Jugut që nga viti 1959. Një simbol i elegancës dhe avangardës franceze, makina u eksportua në të gjithë Evropën Perëndimore, pothuajse në të gjitha vendet e Komonuelthit, përfshirë Kanadanë dhe Australinë, si dhe në SHBA, ku fitoi shpejt një bazë të madhe tifozësh besnikë.
FITORJA NË MONTE CARLO: NJË MAKINË FORMIDIMENTALE GARAMI
Në janar 1956, tre muaj pas prezantimit të tij, DS 19 bëri debutimin e tij në mitingun më prestigjioz. Makina zuri vendin e parë në klasën e saj, duke u bërë makina e parë franceze dhe të gjashtë makinat e regjistruara përfunduan garën. Në vitin 1959 Skuadra e Coltelloni-Alexandre-Desrosiers fitoi vendin e parë në klasifikimin e përgjithshëm me ID 19, dhe një numër arritjesh mbresëlënëse kryesore pasuan në vitet në vijim. Në vitin 1966 versioni "21" i DS arrin fitoren e dytë në Monako me skuadrën finlandeze Toivonen-Mikander. DS nuk është vetëm një makinë e shquar në distanca të gjata, por edhe një konkurrent i shquar në skenën botërore!
Në shtator 1962 DS i nënshtrohet ndërrimit të parë të fytyrës. Hapjet e mëdha të parakolpit janë hequr dhe zëvendësuar me dy parakolp gome në formë shigjete dhe parakolpi i poshtëm është ridizajnuar. Ky përmirësim optimizon më tej aerodinamikën e makinës, zvogëlon konsumin e karburantit dhe rrit shpejtësinë maksimale në 160 km/h.
Në tetor 1965, një vit pas lançimit të DS Pallas në 1964, u prezantua një DS e re me një motor më të fuqishëm 2175cc. cm, duke zhvilluar 109 kf. dhe siguron një shpejtësi maksimale prej 175 km/h! Përveç DS 19 i cili është i disponueshëm që nga viti 1955. dhe është emëruar pas motorit të tij 1,911cc. cm, gama është pasuruar me modelin DS 21.
Në vitin 1967 DS i nënshtrohet një ndryshimi të fytyrës, i cili përveç theksimit të dizajnit të tij tashmë të miratuar universalisht, përfshin gjithashtu një veçori të re sigurie - fenerët e famshëm të kthesës, të cilët tani janë standard në modelet më të mira Prestige, Pallas dhe Cabriolet. Tani e tutje, DS ndriçon pjesën e brendshme të kthesave para se të hyjë në to!
Si në ekran ashtu edhe në rrugë, DS po lë shpejt shenjën e saj. Bota e kinemasë i cakton role kryesore që mbahen mend edhe sot. Nga filmat e krimit te komeditë, si yjet e mëdhenj, DS shkëlqen në të gjitha zhanret. Ai mund të shihet, për shembull, me Brigitte Bardot në The Parisian (1957), me Alain Delon në Samurai (1967), me Jean-Paul Belmondo dhe Bourville në The Brain (1969), me Jean Gabin dhe Fernandel në atë Tender. Age (1964), madje edhe me Louis de Funes në Rabbi Jacob (1973). Dhe këtu DS simbolizon elegancën, shpejtësinë dhe fuqinë.
2014: LASJA E MARKAVE DS AUTOMOBILES
E themeluar në Paris më 1 qershor 2014, DS Automobiles po vendoset si një markë më vete. Qëllimi i tij është të zhvillojë vlerat e inovacionit dhe dallimit të trashëguara nga DS që nga viti 1955 dhe të mishërojë artin francez të udhëtimit. Në vitin 2025 DS Automobiles ofron një gamë globale dhe të larmishme me modelet DS 3, DS 4, DS 7 dhe N°8.
- 2025-01-30 - Pannónia P12: motoçikleta e fundit hungareze e prodhuar 50 vjet më parë
- 2025-01-29 - Kicsi agressivo "vágó"
- 2025-01-28 - Automóviles DS: cerca de 70 anos
- 2025-01-27 - De Dauer Ihres Aufenthalts estava no Refúgio PRUEBA EL MEJOR?
- 2025-01-27 - Sistemi i mësimit automatik nuk funksionon.
- 2025-01-26 - Toyota Supra Turbo më e fundit z roku 1988 s denumiru Schaltgetriebe
- 2025-01-25 - Toyota Supra Turbo më e fundit z roku 1988 nga Schaltgetriebe
- 2025-01-24 - Deutschland en Frankreich hebben hun EU-Verbot für Elektroautos abgeschlossen
- 2025-01-23 - Žiadna Brasil Ventura: Volkswagen pode viac do nojeho trhu
- 2025-01-22 - Verteidiger Octa 635 lóerőkal: izı terepjáró (TESZT)