Mercedes-Benz W154: Si një nga simbolet e Rajhut të Tretë fitoi Indianapolis
Mercedes-Benz W154 është një nga legjendat e pistave të Evropës së paraluftës. Makina, e projektuar nga Rudolf Uhlenhout, filloi në dy nga sezonet e Çmimit të Madh në 1938 dhe 1939, me 1938. fiton Kampionatin Evropian, i drejtuar nga Rudolf Caracciola. Shfaqja e W154 u diktua nga një ndryshim i rregullave nga organi drejtues sportiv AIACR, i cili kufizoi vëllimin e punës të motorëve të mbingarkuar në 3000 cc. cm. Kështu, të gjitha hyrjet e planifikuara të Mercedes W125, të pajisur me një motor 5700 cc, u anuluan, por në vend të kësaj, kompania vendosi që ishte më mirë të bënte një makinë garash krejtësisht të re bazuar në W125 që do të plotësonte rregulloret e reja, sesa të modifikonte atë ekzistuese. Kështu u shfaq W154, i cili në sezonin 1939. ishte e pajisur me një trup tjetër, dhe motori i vjetër M154 u zëvendësua nga M163 bobina aprindere valeo pret.

Pas luftës, një Mercedes i vetëm W154, me numër serik 9, u zbulua në Çekosllovaki. Ajo iu shit sipërmarrësit amerikan Don Lee, i cili në të njëjtën kohë kishte ekipin e tij të garave. Në këtë drejtim, është interesante të theksohet se qysh në vitin 1938 Indianapolis 500 tani lejon edhe pjesëmarrjen e makinave nga Çmimi i Madh i Evropës. Ky rregull mbeti në fuqi në vitet e pasluftës dhe në vitin 1947. Don Lee punësoi shoferin Duke Nalon për të garuar në emër të ekipit të tij në W154. Ndërkohë, Nalon kontakton Riley Brett, një nga mekanikët e Offenhauser, i cili ka marrë në një farë mënyre projektet e motorit të garave Mercedes. Nalon arrin të bëjë kopje dhe me ndihmën e tyre, ekipi i Lee përgatit motorin.
Pak kohë para fillimit të garës, mekanikët e nisën, por e lanë në boshe për një kohë të gjatë, duke bërë që karburanti të kondensohej në kolektor. Për shkak të montimit të motorit në një kënd, cilindrat e pasmë u mbushën me karburant, duke rezultuar në thyerjen e shufrave lidhëse dhe njërit prej pistonëve. Pavarësisht dëmtimeve të rënda, u mor vendimi për të prodhuar një piston të ri, i cili u derdh me ngut në rërë, pikërisht në kohën e garës. Edhe pse Nalon arriti shpejtësinë e dytë më të lartë në kualifikime, sistemi i shënimit e vendosi atë në pozitën e 18-të startuese.
Pas 119 xhirosh, pistoni rezervë dështoi dhe makina u tërhoq nga gara. Nalon nuk u fejua sërish në vitin 1948. vendin e tij e zuri Ralph Hepburn. Megjithatë, ai më vonë kaloi në ekipin e Lew Welch, por ndërkohë një nga konkurrentët e tij, Chet Miller, pranoi të drejtonte W154 fatkeq të Don Lee. Ai u kualifikua në pozitën e 19-të, por në fillimin e garës iu desh të mbështetej te bashkë-piloti Ken Fowler, i cili mori drejtimin pas xhiros së 30-të dhe ia dorëzoi Louis Tomei-t në të 50-ën. Tomei vazhdoi deri në xhiron e 108-të, kur makina doli në pension për shkak të problemeve me vajin.
Në vitin 1949 Don Lee ia shet W154-in e tij Joel Thorne, një tjetër pronar i ekipit, i cili zëvendëson motorin origjinal me një Sparks me gjashtë cilindra. Thorne e drejtoi makinën i vetëm, por nuk arriti të kualifikohej. Në konkursin e vitit 1949 Menaxheri legjendar sportiv i Mercedes-Benz Alfred Neubauer ishte gjithashtu i pranishëm për të eksploruar mundësinë e një makine të re garash Mercedes të ndërtuar në fabrikë që hyn në Indianapolis. Bazuar në informacionin e marrë prej tij, inxhinierët në Shtutgart u përpoqën të përshtatnin W154 për garat në pistë në Indianapolis 500 të vitit 1951. Makinat e reja Mercedes filluan gjithashtu në dy gara në Argjentinë në të njëjtin vit, ku ata arritën dy vende të dyta, të drejtuara nga Hermann Lang, Karl Kling dhe favorit në shtëpi Juan Manuel Fangio. Sidoqoftë, Mercedes e përfundoi programin dhe makina e Don Lee bëri fillimin e saj përfundimtar në Indianapolis në 1957.
- 2025-03-03 - Cybertruck më ekstrem në botë
- 2025-03-01 - FIAT raporton një rritje prej 62 për qind në tregun bullgar
- 2025-02-28 - Test: Gjenerata e dytë e Dodge Viper Coupé legjendar
- 2025-02-27 - Fotot e para të Audi A6 Avant të ri
- 2025-02-26 - BMW M4 CS Edition VR46: Edicioni ekskluziv i ditëlindjes së Valentino Rossi
- 2025-02-25 - Pavarësisht elektrifikimit: Mercedes i kthehet motorëve V8 dhe V10
- 2025-02-23 - Stellantis sheh rritje në automjetet elektrike dhe mbetet lider në tregun e automjeteve të lehta komerciale
- 2025-02-22 - Renault mund të arrijë rezultate rekord shitjesh
- 2025-02-21 - Nikola Solov bëri debutimin e tij në përzgjedhjen e Barcelonës
- 2025-02-20 - Kronika e errët e luftës në parkingjet e Sofjes: nga prita në vdekje
