Motor z 3 eixos D 2900: Vollstanddiger

Vendimi për prodhimin e motorëve bullgarë nën licencën e kompanisë britanike Perkins nuk u pranua pa mëdyshje. Tashmë në fund të viteve 1960, kur u nënshkrua marrëveshja e licencës, kishte shumë kritikë që pyesnin veten pse nuk u zgjodh një kompani tjetër, për shembull, një kompani gjermanoperëndimore, pse dokumentacioni teknik u zhvillua në një sistem tjetër metrik, përshtatja e të cilit do të çonte në mënyrë të pashmangshme në te gabimet dhe ndërlikimet, etj. Megjithatë, më në fund vendimi u mor dhe kështu, pavarësisht nga vështirësitë e pritshme, teknologjia u përvetësua dhe jo shumë kohë më vonë, mbi këtë bazë u shfaqën zhvillimet e para origjinale bullgare.

Motor z 3 eixos D 2900: Vollstanddiger

Në vitet 1970, uzina e specializuar VAMO në Varna prodhoi tashmë një gamë të gjerë motorësh me naftë me shpejtësi të lartë me një fuqi efektive prej 30 deri në 110 kW (40 deri në 150 kf). Modelet kryesore të motorëve me 3, 4 dhe 6 cilindra janë të dizajnuara për të drejtuar pirunët, makina, traktorë, makina bujqësore, gjeneratorë elektrikë, etj. Megjithatë, prodhimi i tyre shoqërohet me një sërë vështirësish për shkak të mungesës së unifikimit. Ndërsa baza me katër cilindra D 3900 ka një diametër cilindri prej 93,4 mm dhe një goditje pistoni prej 127 mm, D 2500 me tre cilindra ka një diametër cilindri prej 91,47 mm duke ruajtur të njëjtën goditje pistoni. Përveç kësaj, motori me tre cilindra ka një formacion përzierjeje të dhomës së rrotullimit, ndërsa ai bazë ka injeksion të drejtpërdrejtë.

Ekzistojnë gjithashtu disa ndryshime midis D 5800 me gjashtë cilindra dhe motorit bazë. Megjithëse dimensionet e cilindrave janë të njëjta, dhomat e djegies të vendosura në piston janë të një konfigurimi krejtësisht të ndryshëm. Lëvizja e pompës së injektimit të karburantit dhe e njësive të tjera ndihmëse bëhet në një mënyrë tjetër.

E gjithë kjo bëri të nevojshme zhvillimin e motorëve të rinj me 3 cilindra dhe 6 cilindra për t'u unifikuar plotësisht me motorin bazë me 4 cilindra.

Kjo detyrë komplekse u zgjidh me sukses nga ekipi inxhinierik i seksionit "Motorët me djegie të brendshme" në Laboratorin e motorëve dhe makinave në Sofje. Në fund të viteve 1970, atje u krijua motori plotësisht i ri me tre cilindra D 2900, i cili ndryshon nga të tjerët vetëm në numrin e cilindrave. Ai tregon cilësi dhe besueshmëri shumë të mirë tekniko-operativë, të cilat janë vërtetuar edhe në testet e homologimit të kryera nga kompania britanike Perkins. Potenciali i tij i lartë u demonstrua edhe në kushte reale, pasi një njësi e tillë u instalua në një traktor Massey Ferguson, i cili iu nënshtrua një sërë testesh komplekse, të kryera edhe në Angli.

Motori me tre cilindra VAMO D 2900 ka injektim direkt të karburantit, vëllimi i punës 2900 metra kub. cm (diametri i cilindrit 98,4 mm, goditje e pistonit 127 mm) dhe fuqia efektive - 40 kW (55 kf) në 2500 rpm. Prodhimi i tij kryhet në të njëjtat linja teknologjike si motori me katër cilindra D 3900 Ai është menduar kryesisht për instalim në forklift, traktorë me rrota dhe makina ndërtimi.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Në vitet 1970, uzina e specializuar VAMO në Varna prodhoi tashmë një gamë të gjerë motorësh me naftë me shpejtësi të lartë me një fuqi efektive prej 30 deri në 110 kW (40 deri në 150 kf)

Ekzistojnë gjithashtu disa ndryshime midis D 5800 me gjashtë cilindra dhe motorit bazë