Symbioz: ez a Renault gyönyörködteti nga avsfkeket (VÍDEO)
Symbioz është një SUV i ri kompakt nga gama e Renault. Është kurioze që është Renault në këtë segment që tashmë ka një arsenal mjaft serioz modelesh. Për shembull, Captur e me gjatësi 4.24 m. Skenike me 4.47 m. Austral me 4.51 m. Arkana me 4.57 m. Disi i tillë është edhe Espace, i cili është pak më i madh në 4.72 m. Ndërsa i rendisim, nëse shikojmë numrat, do të vërejmë menjëherë se midis Captur dhe Austral ka ende një hendek serioz prej 23 cm, ku Symbioz tani përshtatet rehat me gjatësinë e tij prej 4.41 m.
Dizajni i Symbioz është tërësisht në stilin e nënshkrimit aktual të Renault. Të gjithë e kujtojmë se francezët për një kohë të gjatë preferonin forma ovale dhe më të buta, ndërsa tashmë tendenca është drejt linjave dhe skajeve të forta. Kjo vlen edhe për Symbioz. Në veçanti, të jep përshtypjen se mbulesa e motorit nuk ka një pjerrësi veçanërisht të madhe dhe mbetet në pozicion relativisht horizontal, gjë që çon në një pjesë të përparme disi të lartë, në këtë rast mat. Grila e përparme është e mbyllur dhe bie në sy me diamantin e madh Renault në mes. Dritat e përparme ruhen në format e ngushta dhe të zgjatura moderne të kohëve të fundit, të pajisura logjikisht me teknologjinë më të fundit LED. Elementë shtesë të dritës si dhe sensorë për sistemet e ndihmës janë integruar në mënyrë efektive në parakolpin e përparmë të Symbioz.
Në thelb, ky Symbioz i ri jep përshtypjen se është shumë më i madh dhe më muskuloz se sa është në të vërtetë me gjatësinë e tij 4.41 m siç u përmend tashmë dhe në fakt është më shumë një makinë kompakte. Vizioni i tij është aristokratik, dhe veçanërisht në pjesën e pasme të tij, dizajnerët kanë zgjedhur forma dukshëm të mbështjella. Vijat e xhamave atje po afrohen dukshëm, makina është palosur me mjeshtëri dhe shkujdesje në shpatulla. Makina jonë e provës ka rrota 19 inç. Dorezat e dyerve janë të forta dhe të qëndrueshme në një stil klasik, dhe shtylla e tretë C është fort me kënd përpara.
Nëse e shikojmë modelin më me kujdes nga pas, do të na bëjë përshtypje zona relativisht e vogël e xhamit të pasmë. Prandaj, përmes tij nuk mund të presim një pasqyrë shumë të gjerë gjatë manovrave të kundërta, por kjo kompensohet me sukses nga kamerat dhe asistentët e disponueshëm në bord. Targa është e integruar në parakolpin e pasmë. Në qendër të kapakut të bagazhit, logoja e madhe e Renault në formë diamanti me Symbioz poshtë saj bie sërish në sy. Ato shoqërohen nga gërshetimi i mrekullueshëm në trup dhe, përsëri, dritat e pasme spektakolare të ndërtuara mjaft ngushtë.
Hapësira e disponueshme për pasagjerët në ndarje është çuditërisht bujare dhe e rregulluar shumë rehat, veçanërisht duke pasur parasysh, megjithatë, dimensionet e jashtme modeste kompakte. Ka më shumë se hapësirë të mjaftueshme në pjesën e përparme. Në rreshtin e dytë, ju keni mundësinë të lëvizni të gjithë stolin për së gjati. Goditja e saj është 16 cm, por duke qenë se stoli është i pandashëm, duhet të lëvizet gjithmonë në tërësi.
Në kabinën e Symbioz, shfaqen dy ekranet e para. Monitori për sistemin info-argëtues ka një diagonale prej 10,4 inç, dhe ekrani në panelin e kontrollit është 10,3 inç. Shoferi merr një gamë të madhe informacionesh të dobishme dhe të larmishme, vizualizimi mund të konfigurohet individualisht në shumë mënyra të ndryshme. Grafikat janë me ngjyra të ndezura, që vërtetojnë jetën dhe krijojnë një humor të këndshëm në bord, gjë që është tipike për Renault. Nga ana tjetër, megjithatë, vetë menutë janë mjaft të detajuara, struktura ndonjëherë është e gjatë dhe shpesh e degëzuar, kështu që sidomos në fillim ka shumë të ngjarë të humbni në rrugën drejt qëllimit tuaj dixhital.
Lajmi i mirë përsëri me Symbioz është se ka xhaxha Google të implantuar në multimedia. Me fjalë të tjera, pa pasur nevojë për përshtatje të veçantë, zakonisht mund të përdorni funksione shumë të dobishme në jetën e përditshme, si Google Maps, asistentët e ndryshëm të motorëve të kërkimit ose thjesht Google Play. Deri tani, rreth 50 aplikacione celulare të Google janë tashmë të mbështetur.
Zgjidhja tjetër e shkëlqyeshme është që kontrollet e ajrit të kondicionuar të nxirren në një panel fizik të veçantë të vendosur poshtë monitorit qendror, kështu që është e shkëlqyeshme për t'u përdorur. Përpunimi i materialeve të përdorura në kabinë është shumë i mirë, rutinë, vetë materialet janë gjithashtu në një nivel, por në të njëjtën kohë, nuk duhet të ketë asnjë iluzion se plastika e fortë është zhdukur plotësisht. Në fund të fundit, ky është një SUV kompakt dhe prania e tij është plotësisht e arsyeshme, por këtu përsëri, zakonisht franceze, në shumicën e rasteve fshihet me zgjuarsi ose mbulohet me sipërfaqe tërheqëse.
Symbioz është prodhuar në fabrikën e Renault në qytetin spanjoll të Valladolid, në provincën e Castile-Leon. Siç e dimë mirë, në Spanjë dielli shkëlqen veçanërisht i ndritshëm dhe i nxehtë, prandaj Renault është veçanërisht krenar për çatinë magjike panoramike të quajtur solarbay® dhe e ofruar si shtesë në Symbioz-in e ri. Zakonisht, tavane të tilla gjigante qelqi lejojnë shumë nxehtësi dhe nxehtësi në kabinë, dhe në rajone të nxehta si Spanja, ato më tepër shmangen nga klientët, por në këtë rast, megjithatë, prodhuesi Saint-Gobain, ndër të tjera, një nga markat më inovative të xhamit në botë, kanë krijuar një çati xhami unike që mund të errësohet gradualisht. Një zgjidhje e shkëlqyeshme me të cilën mund të errësoni, për shembull, vetëm rreshtin e parë të kolltuqeve ose vetëm stolin në pjesën e pasme. Sigurisht, ju gjithashtu mund të humbisni të gjitha rrezet e disponueshme të diellit, duke udhëtuar me ju në bord. Çatia panoramike interaktive solarbay® kushton 3,490 BGN shtesë dhe ofron 4 konfigurime tonifikuese për edhe më shumë rehati për të gjithë pasagjerët, dhe vendosja mund të bëhet edhe nëpërmjet komandave zanore.
Një opsion i vetëm i motorit është aktualisht i disponueshëm për Symbioz. Ky është motori i plotë hibrid E-Tech me 145 kf. për një automjet me masë të reduktuar nën 1500 kg për shumë kënaqësi në timon dhe mbi të gjitha konsum më të ulët të karburantit. Sistemi hibrid është tashmë i njohur për ne nga modelet e tjera të Renault. Ai përfshin një njësi benzine 1.6 litra, dy motorë elektrikë, një bateri të vogël dhe një transmision inovativ me shumë mënyra pa tufë, funksionin e të cilit e merr një nga dy motorët elektrikë.
Çift rrotullues maksimal i Symbioz është 250 Nm, i cili logjikisht nuk synon të thyejë kalldrëmin në rrugë. Kjo nuk është aspak e nevojshme ose e nevojshme jetike për të, sepse në fund të fundit makina lëviz në mënyrë të moderuar, të përmbajtur dhe të arsyeshme. Ideja është të vozitni ashtu për të mbajtur një konsum të ulët dhe rrjedhimisht për të kursyer para nga vizitat më pak të shpeshta në pikën e karburantit. Renault na premton 4.8 litra për 100 km, gjë që nuk mundëm ta verifikonim në takimin tonë të parë me Symbioz, por u siguruam që sistemi hibrid të funksionojë përsëri pa të meta këtu, shpesh motori elektrik merr përsipër drejtimin, dhe shumë i qetë, elegant dhe mezi i dukshëm.
- 2024-12-22 - GAZ-3101: en "Wolga"-Pelleşületlen álma V-alakú-Motorral
- 2024-12-21 - Bruxelas tem seu Debüt com versão DS gemaakt, veshje elektronike 100% interdito
- 2024-12-19 - VAZ-2105: më i shitur për 45 vjet
- 2024-12-18 - Visszasektika: En Hummer NZ szerénységet-mutat
- 2024-12-17 - I ben Moment elektrische V-Klasse van Mercedes
- 2024-12-16 - Motorzugang zur Automobilisierung gjithsej – 45 dias pouco antes da estreia do Metalex 1-04
- 2024-12-15 - Motor z 3 eixos D 2900: Vollstanddiger
- 2024-12-14 - Teljes gázzal 2 mais féle jogosítvány nél
- 2024-12-13 - Você també pode saber o que fazer: E-Combinatie
- 2024-12-12 - ZIL-4104: Rolls-Royce me peshë 3 ton dhe shpejtësi 190 km/t