Toyota Supra Turbo më e fundit z roku 1988 s denumiru Schaltgetriebe
Motori turbo me 6 cilindra në linjë, kuti ingranazhi manual, fenerët kërcyes: kjo Toyota Supra është një makinë e vërtetë ëndrrash nga vitet '8 pompa de apa skf pret.
Gjenerata e tretë e Toyota Supra u lançua në vitin 1986. Megjithatë, deri më sot, Supra me emërtimin MA70/MA71 mbetet nën hijen e gjeneratës së katërt legjendare me shkurtesën JZA80, e cila u bë veçanërisht e njohur për shkak të filmit "Fast dhe i furishëm". Gjenerata e tretë e ikonës është e mrekullueshme - dhe mbi të gjitha: shumë e shpejtë!
Por le të fillojmë nga e para. Në Gjermani, Supra ishte në dispozicion vetëm si Targa me një çati të lëvizshme, dhe që nga vjeshta e vitit 1987 ishte gjithashtu e disponueshme me një motor turbo me 6 cilindra në linjë që prodhonte një fuqi mbresëlënëse 235 kf. dhe 344 Nm nga një vëllim pune prej 3 l, që lejon përshpejtimin nga 0 në 100 km/h në vetëm 6,5 sekonda. Dhe me shpejtësinë maksimale prej 245 km/h, Toyota nuk ka asnjë arsye për t'u fshehur nga konkurrentët e saj gjermanë.
Një veçori e rëndësishme është gjithashtu dizajni me kreshtë me fenerët kërcyes (një ëndërr për çdo fëmijë nga vitet '80 dhe '90), me rrota të pasme dhe një kuti ingranazhesh manuale me 5 shpejtësi (kishte gjithashtu një version automatik me 4 shpejtësi, por ai është më shpejt për "lundrim" të lirë). Dhe duke qenë se Supra është një Toyota e vërtetë, makina sportive 4.63 metra e gjatë dhe 1550 kilogramë ka fituar një reputacion për të qenë mjaft i besueshëm. Pavarësisht performancës së saj të shkëlqyer, Supra nuk arriti të fitonte tërheqje në Gjermani derisa modeli u ndërpre në vitin 1992. Kjo nuk ka ndryshuar 30 vjet më vonë, sepse edhe si një makinë e përdorur, Supra numër tre nuk është një bestseller.
Supra e përdorur me vetëm 142000 kilometra
Përfitimi i kësaj është se edhe shembujt e ruajtur janë në dispozicion me një çmim relativisht të ulët – veçanërisht kur merrni parasysh çmimet e MKIV, të cilat fjalë për fjalë kanë shpërthyer vitet e fundit. Sidoqoftë, Supra MKIII me një transmetim manual pa akordim janë më të vështirat për t'u gjetur.
Shitësi i makinave Scuderia Sportiva Colonia në Këln aktualisht po ofron vetëm një shembull të tillë. Në pamje të parë, gjithçka në lidhje me Supra-n e kuqe të errët duket mirë: makina është pronare e tretë, iu dorëzua pronarit të saj të parë në Mönchengladbach në shkurt 1988 dhe mbeti me të deri në vitin 2005. Më pas Supra iu shit një burri nga Duisburgu dhe në vitin 2013 i shkoi pronarit të fundit në Krefeld. Për 37 vitet e fundit, makina sportive ka kaluar rreth 142,000 kilometra - një kilometrazh i pranueshëm, veçanërisht për një Toyota.
Duhet pranuar që Supra tashmë është rilyer një herë. Por më e rëndësishmja, të tre pronarët e mëparshëm e lanë makinën në formën e saj origjinale - gjë që e bën këtë ekzemplar një ekzotik të vërtetë në treg. Gjithashtu, në gusht 2023 është kryer një shërbim bazë, duke përfshirë ndërrimin e rripit të kohës, me një vlerë totale rreth 14,000 BGN (me çmime gjermane). Sipas shitësit, Supra me transmisionin manual të kërkuar me 5 shpejtësi është menjëherë gati për përdorim dhe në gjendje të shkëlqyer - të paktën galeria me një numër të madh fotografish e dëshmon këtë.
Çmimi i shpallur - 50 mijë. leva
Në sfondin e gjithë kësaj, çmimi i shpallur prej 25.000 euro (afërsisht 50.000 leva) duket më se i mirë. Sepse, siç e kemi përmendur tashmë, furnizimi i modelit është shumë i kufizuar: kopjet më të lira kushtojnë rreth 20,000 BGN, por zakonisht këto "vriten duke ngarë" kopje me kambio automatike. Supra MKIII të mirëmbajtura kushtojnë të paktën 40 mijë. leva, edhe pse për disa kërkojnë 60 mijë. Megjithatë, këto shuma janë krejtësisht qesharake në sfondin e parave që ata "kërkojnë" për një Supra MKIV pa akordim.
konkluzioni
Kuptohet, gjenerata e tretë Supra nuk është aq e kërkuar sa MKIV, por është shumë më e lirë – dhe po aq ekzotike. Në fund të fundit është se Toyota Supra është një makinë e mrekullueshme, pavarësisht nëse është MKIII apo MKIV.
- 2025-01-30 - Pannónia P12: motoçikleta e fundit hungareze e prodhuar 50 vjet më parë
- 2025-01-29 - Kicsi agressivo "vágó"
- 2025-01-28 - DS Automóveis: i disponueshëm pas 70 vjetësh
- 2025-01-28 - Automóviles DS: cerca de 70 anos
- 2025-01-27 - De Dauer Ihres Aufenthalts estava no Refúgio PRUEBA EL MEJOR?
- 2025-01-27 - Sistemi i mësimit automatik nuk funksionon.
- 2025-01-25 - Toyota Supra Turbo më e fundit z roku 1988 nga Schaltgetriebe
- 2025-01-24 - Deutschland en Frankreich hebben hun EU-Verbot für Elektroautos abgeschlossen
- 2025-01-23 - Žiadna Brasil Ventura: Volkswagen pode viac do nojeho trhu
- 2025-01-22 - Verteidiger Octa 635 lóerőkal: izı terepjáró (TESZT)