ADAC: Das Elektronik-Automobil é novo, Mint hat een nouwe Auto-geprüft
Makinat elektrike gjithashtu kanë defekte – por sipas ADAC, më rrallë se modelet konvencionale të motorëve me djegie të brendshme. Megjithatë, komponenti më i cenueshëm në të dy llojet e makinerive rezulton të jetë i njëjtë burduf planetara swag pret.

Konsumatorët kanë ende shumë rezerva për makinat elektrike. Aktualisht, shumica e klientëve potencialë janë të zmbrapsur nga çmimet e larta të makinave elektrike – por për shumë njerëz, diapazoni i kufizuar rezulton të jetë një pengesë. Po çështja e defektueshmërisë? Siç tregojnë analizat e fundit të ADAC, mesatarisht, makinat elektrike kanë më pak probleme teknike sesa makinat konvencionale me motor me djegie të brendshme – dhe megjithatë, krahasimi i llojeve të ndryshme të makinerive nuk është ende aq i lehtë.
Problemi në krahasim: mosha mesatare e flotës është më e lartë se ajo e shumicës së automjeteve elektrike
Në përgjithësi, numri i defekteve të automjeteve elektrike është rritur krahasuar me një vit më parë. Por shpjegimi rezulton fare i thjeshtë: në rrugë ka pasur më shumë automjete elektrike. Nuk është e lehtë të krahasohet ndjeshmëria ndaj dështimit të modeleve elektrike me ato konvencionale për shkak të vjetërsisë së të dy llojeve të automjeteve. ADAC shpjegon, duke cituar të dhënat nga Zyra Federale e Transportit Rrugor (SHBK), se mosha mesatare e të gjitha makinave të regjistruara në Gjermani është dhjetë vjet. Por ato "elektrike" janë, në përgjithësi, dukshëm më të reja. Pra, nëse dikush do të krahasonte modelet elektrike dhe ICE bazuar në të gjithë flotën, nuk do të ishte e drejtë për modelet konvencionale, pasi rreziku i një problemi teknik rritet me moshën.
Kjo është arsyeja pse ADAC vlerëson vetëm makinat me regjistrim fillestar nga viti 2020 deri në vitin 2022. Rezultatet tregojnë se ndërsa modelet e motorëve me djegie të brendshme pësuan 9.4 prishje për 1000 makina, makinat elektrike regjistruan vetëm 3.8 defekte/1000 vetura – që është dukshëm më e ulët.
Problemi numër një: bateria
Shkaku më i zakonshëm i dështimit në të dy llojet e disqeve është i njëjtë: bateria fillestare, d.m.th. bateria konvencionale. Në 50 për qind të prishjeve të makinave elektrike, është arsyeja që drejtuesit kërkojnë ndihmë në rrugë, ndërsa në modelet konvencionale ICE kjo përqindje është 45. Por nëse krahasoni raportin e prishjeve për 1000 automjete, në modelet ICE është më e lartë (1.2).
Cilët komponentë në automjetet elektrike dëmtohen dukshëm më rrallë?
Dallimi në frekuencën e dështimit është më i madh për komponentët "motori, menaxhimi i motorit, sistemi i tensionit të lartë": komponentët në këtë grup dështojnë dukshëm më shpesh në motorët me djegie të brendshme sesa në modelet elektrike. Sipas ADAC, kjo është për shkak të dizajnit shumë më të thjeshtë të motorit elektrik: ndërsa motorët me djegie të brendshme përbëhen nga qindra pjesë të tilla si pistona, valvola dhe turbocharger, njësia elektrike shpesh ka vetëm një pjesë lëvizëse - rotorin. Dhe sa më pak pjesë të ketë, aq më pak potencial për konsumim. Klubi i automobilave thekson gjithashtu se makinat elektrike nuk kanë nevojë për vaj motori, i cili me kalimin e kohës mund të grumbullojë ndotës që mund të dëmtojnë motorin. Për më tepër, motorët elektrikë gjenerojnë më pak nxehtësi të mbeturinave sesa motorët me djegie të brendshme, të cilët funksionojnë në temperatura të larta dhe përjetojnë konsum më të madh.
- 2025-04-19 - Dacia 1300: Das Auto, Prototyp des Debütanten Renaulta 12
- 2025-04-18 - Megoldottak e vehicule eléctrico acumulando e sem peso
- 2025-04-16 - Modeli Audi është A6.
- 2025-04-15 - Ne përdorim modele Lego dhe Herausdorff
- 2025-04-14 - Nova Motorräder 2025: Moto Guzzi V7 Sport
- 2025-04-13 - Mise à jour du Motorradjahr 2025: Triumph Tiger 660
- 2025-04-12 - Varianti Volkswagen Passat: 50 véus, de olyan friss, mint falda (TESZT)
- 2025-04-11 - Ngasja elektrike para automobilave: O Kia EV3 një flotë fantastike!
- 2025-04-10 - 83 Tage en Lende com Lamborghini Countach-on
- 2025-04-09 - Modeli Ford Passende: Ford Kuga
