Modeli Ford Passende: Ford Kuga

Divizioni evropian i Ford-it po përballet me një transformim. Kështu ai vendosi t'i hidhte një sy modeleve të përdorura të markës senzor nivel presiune ulei facet pret.

Modeli Ford Passende: Ford Kuga

Ford është një ikonë amerikane, por në Gjermani shihet si një markë tradicionale lokale me seli në Këln dhe Saarland. Kompetencat kryesore të markës gjatë viteve kanë qenë: çmimet e drejta dhe një numër modelesh të ndërtuara mjaft konservatore. Pas një programi "rindezjeje", gama e modeleve të markës do të hollohet seriozisht.

Megjithatë, tregu i makinave të përdorura do të vazhdojë të jetë i përfaqësuar mirë: në segmentin e makinave të vogla, Ka dhe Ka+ janë të disponueshme. Me kalimin e viteve, Fiesta është rritur në një makinë të vogël jashtëzakonisht të pjekur. Konkurrenti i Golfit tani është Focus. Si një makinë e madhe, e rehatshme dhe e përballueshme për udhëtime në distanca të gjata, bie në sy Mondeo e vjetër.

Furgonë janë gjithashtu një specialitet i markës. Interesante janë B-Max i bazuar në Fiesta, C-Max si derivat i Focus, si dhe S-Max dhe Galaxy në platformën Mondeo. Kuga është një model i preferuar në segmentin SUV kompakt.

Ecosport dhe Edge janë më shumë një model i veçantë. Puma dhe Mustang Mach E shënojnë drejtimin e ri të Fordit. Ne gjithashtu shtojmë Mustang-un legjendar si një makinë të vërtetë muskulore dhe GT është një konkurrent ekzotik i atletëve italianë me motor të mesëm. Sigurisht, Ford ofron gjithashtu kamionçinë fshatar Ranger dhe XL-SUV Explorer XLT.

Cilat janë pikat e forta dhe të dobëta të makinave të ndryshme të përdorura? Shihni në rishikimin tonë!

Ford Kuga

Çmimet si të reja: nga 55,000 BGN. deri në 106,000 BGN. • Çmimet e përdorura: nga 19,000 deri në 80,000 BGN. • Çmimi mesatar i përdorur: 53.000 BGN. • motorët: nga 120 deri në 200 kf. • Rekomandimi i motorit: 150 kf/6,5 l naftë për 100 km • promovime shërbimi: 24 • Euro-NCAP mbrojtja e pasagjerëve: 94 përqind (5 yje, 2012).

Ajo që na pëlqen

Pezullim i ngushtë

Rehati e fortë e udhëtimit

Ajo që nuk na pëlqen

Fenerët halogjen jo shumë të ndritshëm

Rrjedhje e zakonshme e vajit

Teknikisht i lidhur ngushtë me Focus, gjenerata e dytë Ford Kuga është prodhuar që nga fundi i vitit 2012. deri në vitin 2019, përmban një pezullim mjaft të fortë për një SUV. Makina me rrota të përparme ishte standarde, ngasja 4x4 ishte e rezervuar për motorët më të mëdhenj. Motorët Euro 6 kanë qenë standard që nga fundi i vitit 2014, me 2-litër TDCi me 150 kuaj fuqi. përshtatet në mënyrë të përkryer me konceptin.

Me ulëse të rehatshme, hapësirë të bollshme dhe pezullim të mirë, Kuga mori një rezultat të lartë në testin e zgjatur prej mbi 80,000 kilometrash. Drita nga fenerët standardë halogjenë është e dobët. Në fund të vitit 2016 pati një ndryshim të madh në fytyrë. Në vitin 2019 u shfaq edhe Kuga 3 plotësisht i përditësuar në platformën Ford C2.

Përveç varianteve të provuara me benzinë dhe naftë, tani për herë të parë është i disponueshëm një hibrid Plug-in, i cili sipas WLTP ka një distancë të pastër elektrike deri në 50 kilometra.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Ford është një ikonë amerikane, por në Gjermani shihet si një markë tradicionale lokale me seli në Këln dhe Saarland

Megjithatë, tregu i makinave të përdorura do të vazhdojë të jetë i përfaqësuar mirë: në segmentin e makinave të vogla, Ka dhe Ka+ janë të disponueshme