Varianti Volkswagen Passat: 50 véus, de olyan friss, mint falda (TESZT)

Një vit pas limuzinës, në 1974, u shfaq Volkswagen Passat Variant. Tani stacioni inteligjent vjen si gjenerata e nëntë – me Bullgarinë në timo supapa freccia pret.

Varianti Volkswagen Passat: 50 véus, de olyan friss, mint falda (TESZT)

Mbi 34 milionë Passat janë shitur që nga viti 1973. Nisur nga ky numër i jashtëzakonshëm, Volkswagen i dha një shans të preferuarit të kompanive që ofrojnë makina të kompanisë, si dhe kryefamiljarëve të mëdhenj. Ky është botimi i nëntë (B9) – por tani vetëm si Variant.
Njohësit e varianteve të karrocave të stacionit do ta vlerësojnë atë. Me një gjatësi prej 4,91 m, klasikja nga Wolfsburg është rritur me 14,4 cm në krahasim me paraardhësin e tij B8. Baza e rrotave është zgjatur me 5 cm në 2.84 m, gjë që u jep pasagjerëve të rreshtit të dytë hapësirë shtesë, dhe rrit bagazhin nga 690 në 1920 l, më parë ishte 650 në 1780 l.

Megjithatë, drejtuesit e ardhshëm të Passat-it do të duhet të investojnë të paktën 73,174 BGN. 1.5 eTSI që testuam me 150 kf. Ai ishte i pajisur me një transmision automatik me shtatë shpejtësi me DSG me tufë të dyfishtë, i cili përçon pa vonesë në rrotat e përparme çift rrotullues maksimal prej 250 Nm. Pa një ngarkesë serioze në bord, Passat-i ynë peshon vetëm 1,5 ton dhe përshpejton kaq shpejt nga 0 në 100 në vetëm 9,2 sekonda dhe madje mund të arrijë një shpejtësi maksimale prej 222 km/h. Meqenëse ky 1.5 eTSI ka një gjenerator-nisje me rrip 48 volt, makina mund të mbështesë motorin e disponueshëm me djegie të brendshme me një motor elektrik të vogël (13,5 kW/18 hp) kur nevojitet më shumë fuqi, si dhe të fikë plotësisht motorin me benzinë dhe ta lërë makinën në breg. Falë kësaj teknologjie, njerëzit nga Wolfsburg premtojnë kursime deri në 0,5 litra karburant dhe një konsum mesatar prej 5,4 litrash për 100 km.

Kushdo që dëshiron të jetë edhe më ekonomik mund të përfitojë nga TDI 2-litërsh. Konsumi i naftës njoftohet në një mesatare prej 4,9 litrash (WLTP) dhe ryshfet me një çift rrotullues bujar prej 360 Njuton metra dhe një nivel mbresëlënës të ulët të zhurmës gjatë funksionimit. Diesel me nivelin e pajisjeve Business fillon në 81,012 BGN.

Për sa i përket çmimit, ky ndoshta do të jetë edhe niveli i hibridëve Plug-in që pritet në mes të vitit. Motorët me dy turbocharge, të cilët përdorin bazën ICE të motorit 1.5 eTSI, gjenerojnë përkatësisht 204 dhe 272 kf. Me baterinë (neto) 19,5 kilovat-orëshe, pritet që deri në 100 km vozitje të jetë e mundur tërësisht vetëm me energji elektrike. Karikimi në një stacion karikimi të shpejtë 50 kW nga 10 në 80 përqind zgjat 23 minuta.

Në fund të fundit, megjithatë, nuk ka rëndësi se çfarë lloji të drejtimit ju zgjidhni, fakti i pamohueshëm është se me Passat-in e ri, Volkswagen po bast për edhe më shumë premium dhe tani perceptohet si një kundërshtar i Mercedes C-class dhe BMW 3 Series.

Për të hyrë në orbitën e tyre, padyshim është bërë një përpjekje e madhe në përpunimin e materialeve, të cilat janë përzgjedhur me kujdes të veçantë, veçanërisht në brendësi. Çfarëdo që prekni, gjithçka krijon një ndjenjë të vërtetë të cilësisë së lartë. Nëse ishte një ide e mirë për të zhvendosur levën e marsheve, të ngjashme me diapazonin e ID-së, në kolonën e drejtimit, të gjithë do të duhet të vendosin vetë.

Në çdo rast, në këtë mënyrë tastiera qendrore duket shumë më e rregullt dhe e parregullt, duke hapur hapësirë për celularin dhe kompaninë.

Gjithashtu nuk duhet të harrojmë se shtesat aristokratike si kontrolli i ri i pezullimit adaptiv DCC Pro, sediljet e patëmetë ergoActive ose monitori qendror me një diagonale 15 inç sigurojnë me kujdes që çmimi bazë të kërcejë ndjeshëm. Ndaj i mbetet të gjithëve të kontrollojnë vetë nëse vlera e faturës do të mbetet ende nën atë të modeleve, që sot po rezultojnë tashmë konkurrentët e rinj të modelit me një histori gjysmë shekullore. Pas testit tonë të parë të shkurtër, megjithatë, ne nuk kemi absolutisht asnjë dyshim se Passat i ri Nr. 9 përmban një sasi serioze premium.

PËRFUNDIM

Passat po hyn sërish në garë, këtë herë duke konkurruar me BMW dhe Mercedes. Mundësitë për këtë qëllim janë të disponueshme. Koha dhe, mbi të gjitha, xhaketët në listën e shtesave do të përcaktojnë se kush do të dalë fitimtar.

Të dhënat teknike: VW Passat Variant 1.5 eTSI

Motorri 4 cilind., turbo Fuqia 1498 cm3 Fuqia 110 kW (150 kf) Maks. çift rrotullues
250 Nm nga 1500 rpm Me rrota të përparme/ DSG L/W/H me 7 shpejtësi 4917/1849/1497 mm Pesha (bosh) 1572 kg Bagazhi 690-1920 l 0–100 km/h 9,2 sek Maks. shpejtësia 222 km/h Konsumi 5.4 l A95H/100 km (WLTP) Emetimet CO2 122 g/km Çmimi nga 73,174 leva

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Mbi 34 milionë Passat janë shitur që nga viti 1973

Megjithatë, drejtuesit e ardhshëm të Passat-it do të duhet të investojnë të paktën 73,174 BGN