Dacia 1300: Das Auto, Prototyp des Debütanten Renaulta 12

Dacia 1300 e parë u prodhua më 23 gusht 1969 dhe e fundit, me numër 1,959,730, u largua nga linja e montimit më 21 korrik 2004, vetëm një muaj përpara 35 vjetorit të saj prag van wezel pret stanga si dreapta.

Dacia 1300: Das Auto, Prototyp des Debütanten Renaulta 12

Në mesin e viteve 1960, me urdhër të qeverisë rumune, u mor një vendim për të organizuar prodhimin e licencuar të një makine pasagjerësh perëndimore. Kërkesat kryesore janë që të jetë relativisht i lirë, mjaft i madh për një familje dhe të mundësuar nga një motor me një zhvendosje jo më shumë se 1.3 litra. U dërguan oferta nga shumë kompani, por më e mira doli të ishte ajo për prodhimin e Renault 12.

Në pritje të modelit të ri, i cili ishte ende në fazën e prototipit në atë kohë, fabrika rumune prodhoi përkohësisht Renault 8, me emrin Dacia 1100. Është interesante të theksohet se premiera botërore e Renault 12 dhe homologut të tij rumun u zhvillua pothuajse njëkohësisht, që është ndoshta i vetmi rast i tillë në historinë e automobilave të Evropës Lindore. Në fakt, prototipi i parë i Dacia 1300, i montuar tërësisht nga pjesët franceze, parakaloi në paradën e Ditës Kombëtare Rumune më 23 gusht 1969, plot nëntë ditë përpara prezantimit zyrtar të Renault 12.

Për kohën e saj, Dacia 1300 ishte një makinë shumë moderne që ofronte rehati, siguri, dinamikë të mirë dhe besueshmëri - një grup cilësish që ishin në një nivel shumë të lartë sipas standardeve të Evropës Lindore në atë kohë.

Versioni luksoz, 1301, hyri në prodhim në vitin 1970, kamionçinë 1300 Break debutoi në vitin 1973 dhe në 1975. U prezantua gjithashtu kamioni Dacia 1302.

Pasi bashkëpunimi me Renault u ndërpre në 1978, Dacia tregoi versionin e parë të rishikuar të 1300. Në vitin 1982. indeksi numerik u ndryshua në 1310, dhe më vonë erdhi 1210, 1410 dhe disa variacione të tjera. Në vitin 1983 e gjithë gama u rinovua dhe në të njëjtin vit filloi prodhimi serial i versionit 1410 Sport, i cili kishte dy dyer dhe një çati më të ulët.

Gjatë historisë së tij të gjatë, modeli i është nënshtruar ndryshimeve të shumta të fytyrës, pa ndryshuar strukturën bazë dhe dizajnin e trupit. Megjithëse dinamika dhe konsumi i karburantit po përmirësohen në mënyrë progresive, cilësia nuk është gjithmonë në nivele standarde, veçanërisht pasi importi i kompleteve të montimit nga Franca është ndalur. Edhe pse u prodhua edhe pas vitit 2000, makina nuk u ofrua kurrë me kondicioner, airbag dhe sistem frenimi kundër bllokimit.

Pjesa më e madhe e prodhimit ishte menduar për tregun vendas, si dhe për vendet e Bllokut Lindor, por Dacia 1300 u eksportua edhe në shumë vende të tjera në mbarë botën si Amerika e Jugut, Kanadaja, Kina dhe Koreja e Veriut, si dhe në Mbretërinë e Bashkuar, Danimarkë dhe Holandë.

Modernizimi i fundit është bërë në vitin 1998, me instalimin e sistemit të injektimit të karburantit dhe një konverteri katalitik, duke përmbushur standardet e emetimit Euro 2.

Pavarësisht të gjitha mangësive, Dacia pa shitje solide deri në ditën e fundit të prodhimit të saj. Në vitin 2004, sedani dhe kamionçinë u shitën me një çmim pothuajse simbolik përkatësisht 4100 dhe 4250 euro.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Në mesin e viteve 1960, me urdhër të qeverisë rumune, u mor një vendim për të organizuar prodhimin e licencuar të një makine pasagjerësh perëndimore

Në pritje të modelit të ri, i cili ishte ende në fazën e prototipit në atë kohë, fabrika rumune prodhoi përkohësisht Renault 8, me emrin Dacia 1100