Datsun 280Z: foto e një GT të përballueshme
Kur hyri në tregun ndërkombëtar në vitet 1960, Nissan ishte ende një prodhues relativisht i vogël, pa asgjë të veçantë për gamën e tij. Megjithatë, përfaqësuesi i atëhershëm i Nissan në SHBA, Yutaka Katayama, e kuptoi se sa e rëndësishme ishte krijimi i një makine sportive portreti që mund të përfitonte shumë për reputacionin ndërkombëtar të kompanisë. I vetmi model i ngjashëm i ofruar deri në atë kohë ishte Fairlady, i cili pati njëfarë suksesi në treg, por mund të konkurronte vetëm me autostradat kompakte angleze dhe italiane. Kështu lindi ideja për të krijuar një linjë krejtësisht të re të makinave GT që do të ishin elegante, inovative dhe të shpejta, por edhe relativisht të përballueshme, duke përdorur pjesë të këmbyeshme nga modelet e tjera më të zakonshme Nissan senzor debit aer denso pret.

Me rëndësi kyçe për suksesin e këtij programi është përvoja inxhinierike në zhvillimin e motorëve të fuqishëm sportivë të Kompanisë Prince Motor. Në vitin 1966 Ai u bë pronë e Nissan, dhe modeli i tij Prince Skyline u bë baza për krijimin e makinës sportive më të fuqishme Nissan Skyline GT-R në 1969. Në tetor të të njëjtit vit, u prezantua kupa e parë sportive e racës së pastër Nissan, e projektuar nga projektuesi i kompanisë Yoshihiko Matsuo, duke shënuar fillimin e serisë legjendare Z.
Në këtë drejtim, duhet të theksohet se shumica e makinave të pasagjerëve të kompanisë shiten jashtë vendit nën markën Datsun, e cila u zëvendësua plotësisht nga Nissan në të gjithë gamën e kompanisë në fillim të viteve 1980. Kjo është arsyeja pse kupa e re sportive e serisë Z, GT, e prezantuar në fund të viteve 1960, fillimisht njihej kudo thjesht si Datsun.
Është interesante të theksohet se versione specifike u ofruan për tregjet japoneze dhe amerikane edhe në vitin e parë të modelit. Ndërsa versioni japonez ka një motor inline me gjashtë cilindra L20A me një vëllim prej 2.0 litrash dhe një fuqi prej 130 kf. (97 kW), Datsun 240Z amerikan ishte i pajisur me një motor 2.4 litra L24 me karburatorë të dyfishtë Hitachi SU, si rezultat i të cilit fuqia u rrit në 151 kf. (113 kW). Varianti i tretë i serisë Z nga fillimi i viteve 1970, i quajtur Z432 (PS30), shfaqi një version më të fuqishëm të motorit 2-litërsh S20 të përdorur në Nissan Skyline GT-R.
Në vitin 1974 Zhvendosja u rrit në 2.6 litra, gjë që ndryshoi emrin e modelit të ri në 260Z. Një tipar interesant në dizajnin e tij është se në disa versione, baza zgjatet me 30 cm, gjë që lejon instalimin e dy sediljeve të pasme plotësisht funksionale. Fuqia maksimale rritet në 154 kf. (115 kW) në versionet japoneze dhe shumicën e eksportit, ndërsa për tregun amerikan u reduktua në 139 kf. (104 kW) me instalimin e boshteve me gunga dhe karburatorëve të rinj, si dhe me uljen e raportit të kompresimit, në përputhje me rregulloret e reja për nivelin e lejueshëm të emetimeve të dëmshme në SHBA.
Në vitin 1975 Varianti 2.8 litra 280Z u krijua posaçërisht për tregun amerikan, me ndryshimin kryesor që ishte futja e një sistemi të injektimit të karburantit Bosch, i cili zëvendësoi karburatorët e mëparshëm SU. Kjo rezulton në një rritje të fuqisë në 170 kf. (127 kW), që kompenson peshën e shtuar nga veçoritë e shtuara luksoze dhe parakolpët e zgjeruar për të përmbushur rregulloret federale të sigurisë në SHBA. Pjesa tjetër e tregjeve botërore morën një model të ngjashëm vetëm në fund të vitit 1978. përballë Datsun 280ZX.
- 2025-03-12 - Mercedes C 63 AMG (2010): Makinë e përdorur
- 2025-03-10 - BMW 745i (E65): luks i vërtetë për 20,000 leva?
- 2025-03-09 - A do të nxjerrë Toyota një Land Cruiser të vogël në 2025?
- 2025-03-08 - BYD ndërton drone dhe hangarë në makinat e saj
- 2025-03-07 - Barkas B1000: i pari dhe i vetmi
- 2025-03-06 - Formentor - një zgjedhje e mirë
- 2025-03-05 - Test: BMW iX është një makinë e shkëlqyer për udhëtime të gjata
- 2025-03-04 - Makina e perdorur: Mazda CX-5
- 2025-03-03 - Cybertruck më ekstrem në botë
- 2025-03-01 - FIAT raporton një rritje prej 62 për qind në tregun bullgar
