GAZ-3101: en "Wolga"-Pelleşületlen álma V-alakú-Motorral

Përpjekjet më të hershme për të modernizuar plotësisht "Volga" të re GAZ-24 u bënë pak më shumë se gjysmë shekulli më parë. Prototipi i parë i të ashtuquajturit GAZ-3101 (i klasifikuar në këtë mënyrë sipas sistemit të ri të emërtimit Sovjetik të prezantuar në të njëjtën kohë), u përfundua më 15 dhjetor 1973. Menjëherë bie në sy pjesa e përparme tërësisht e re, shumë e amerikanizuar, e cila është shumë më afër modës amerikane të mesit të viteve 1970 sesa pjesa e përparme e vjetër (gjithashtu e amerikanizuar, por tashmë mjaft arkaike) me dy fenerë të rrumbullakët, e cila është e ngjashme me modelin Ford Falcon. viti 1962. Një pengesë e njohur për arritjen e suksesshme të efektit të dëshiruar vizual janë fenerët drejtkëndor disproporcionalisht të vegjël (të cilët, sipas informacioneve të pakonfirmuara, janë marrë për përdorim të përkohshëm nga Wartburg 353). Ndikimi konservator evropian mund të shihet në paraqitjen e paneleve masive në të cilat grupohen dritat e pasme.

GAZ-3101: en "Wolga"-Pelleşületlen álma V-alakú-Motorral

Nga ana, makina pothuajse nuk dallohet nga prodhimi GAZ-24, por dritaret e vogla në dyert e përparme tani janë hequr, dhe dorezat janë integruar fort në dyer në përputhje me standardet e reja për sigurinë pasive të këmbësorëve. Pasqyrat tradicionale të dyerve të kromit janë ruajtur, por tani janë të rregullueshme nga brenda. Brendësia është krejtësisht e re, me mbështetëse koke në të gjitha sediljet, një pult tërësisht i modernizuar me veshje poliuretani. Rezervuari i karburantit, i cili deri atëherë ishte nën pjesën e poshtme të bagazhit, është zhvendosur pas sediljes së pasme, me timonin rezervë në vend. Sistemi i frenimit është i ndarë me lak dhe ndihmohet nga një servo vakum, ku frenat e përparme janë frena me disk.

Dy nga prototipet fuqizohen nga motorë V6 2,990 cc, njëri me një bllok cilindri prej gize (GAZ-24-14) i zhvilluar fillimisht për GAZ-24, dhe tjetri me një bllok identik prej alumini (GAZ- 24- 18). Të dyja prodhojnë 136 kuaj fuqi, por kjo e fundit është shumë më e lehtë. Makinat e serisë eksperimentale janë të pajisura edhe me kambio automatike, timon, xhama elektrike dhe kondicioner.

Në këtë periudhë u dha në parim leja për të filluar prodhimin e GAZ-3101, por u shty disa herë për arsye të ndryshme. Kryesorja është se ministri i atëhershëm i industrisë së automobilave të BRSS, Viktor Polyakov, siguroi si prioritet investime të forta për Uzinën e Automobilave të Vollgës për thithjen maksimale të shpejtë të modeleve moderne, krejtësisht të reja me një trup me dy vëllime dhe pjesën e përparme. -me timon. Nga ana tjetër, Fabrika e Motorëve Zavolzhsky (ZMZ), e cila është një nën-furnizues i GAZ, nuk arriti të thithte prodhimin e planifikuar të motorëve V6. E kujdesshme ndaj këtij lloj motori është edhe shoqata e tregtisë së jashtme “Autoexport”, që pas krizës së naftës të vitit 1973. ekonomia e karburantit bëhet një shqetësim i madh.

Përballë kufizimeve të tilla, GAZ vazhdon të modifikojë dhe ndryshojë (dhe në shumë mënyra thjeshton) "përmbajtjen" e makinës. Si rezultat, si dhe me qëllim të ruajtjes së kostove më të ulëta të prodhimit, u vendos që makina e ardhshme të pajiset me një motor 4 cilindrash ZMZ-4022, mjaft të ngjashëm me atë të GAZ-24, por blloku i cilindrit dhe koka tashmë janë bërë prej alumini. Krahasuar me standardin ZMZ-24D, fuqia u rrit me 10 kf. dhe tashmë arrin 105 kf. në 4750 rpm. Edhe pse makina është 50 kg më e rëndë, përshpejtimi nga 0 në 100 km/h zvogëlohet në 16,2 sekonda (ndërsa për GAZ-24 është 22 sekonda), dhe shpejtësia maksimale rritet nga 145 në 152 km/h. Konsumi i karburantit është ulur gjithashtu nga 10.5 në 8.5 litra për 100 km.

Në këtë konfigurim, me motorin e ri me 4 cilindra, pa timon, pa kambio automatike dhe me pajisje të thjeshtuara, makina mori emrin GAZ-3102. Ai u dërgua në Moskë për miratim në fillim të vitit 1980. dhe gjatë Lojërave Olimpike të mbajtura në të njëjtën kohë në Moskë, u shfaq për herë të parë për publikun e gjerë. Megjithatë, duhet të kalojnë edhe dy vjet para fillimit të prodhimit.

Në të vërtetë, ideja e një Volga serike me një motor V u realizua megjithatë, megjithëse në një botim shumë të kufizuar. Në periudhën 1982-1989 u ndërtua një seri e vogël makinash me përcaktimin numerik 3101, e pajisur me motorë V8 5.52 litra me fuqi 195 kf. në 4400 rpm, të cilat arrijnë shpejtësinë maksimale prej 170 km/h. Ato ishin të destinuara vetëm për shërbimet speciale të BRSS.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Nga ana, makina pothuajse nuk dallohet nga prodhimi GAZ-24, por dritaret e vogla në dyert e përparme tani janë hequr, dhe dorezat janë integruar fort në dyer në përputhje me standardet e reja për sigurinë pasive të këmbësorëve

Dy nga prototipet fuqizohen nga motorë V6 2,990 cc, njëri me një bllok cilindri prej gize (GAZ-24-14) i zhvilluar fillimisht për GAZ-24, dhe tjetri me një bllok identik prej alumini (GAZ- 24- 18)