Honda Accord Coupe

Në vitin 1986, saktësisht 10 vjet pas premierës së Accord-it të parë, Honda lansoi gjeneratën e tretë të këtij modeli legjendar në Evropë dhe Amerikë, i cili shfaqte një dizajn shumë më tërheqës, si dhe një gamë shumë më të gjerë motorësh, opsionesh dhe pajisjesh. Si rezultat, Accord i ri bëhet një makinë sportive e racës së pastër, duke u bërë gjithashtu shumë më luksoze. Kjo në fakt mund të thuhet për të gjithë gamën e kompanisë, duke përfshirë Civicin kompakt piese etrier frenkit pret.

Honda Accord Coupe

Honda Accord i ri u prezantua në tregun japonez më 4 qershor 1985 dhe po atë vit u bë "Makina e Vitit" në Japoni. Makina reklamohet si e re, qe ne shumicen e rasteve nuk eshte asnjehere plotesisht e vertete, por ketu eshte 100% e vertete. E vetmja pikë kontakti me gjeneratën e mëparshme është prania e një motori me 4 cilindra të montuar tërthorazi me lëvizje me rrota të përparme.

Stili i guximshëm i dizajnit me pjesën e përparme të pjerrët dhe kapakët e fenerëve, i projektuar nga stilisti i kompanisë Toshi Oshika në 1983, si dhe përmasat e rritura (baza, gjatësia dhe gjerësia) ofrojnë jo vetëm një vëllim më të madh të përdorshëm, por gjithashtu i japin makinës një imazh krejtësisht të ri. Një pengesë e vogël është pesha e vdekur pak e rritur.

Një tipar interesant i dizajnit të sedanit Accord të gjeneratës së tretë është se versionet me fenerët e fshehur nën mbulesa dhe që hapen automatikisht janë në dispozicion vetëm në Japoni, SHBA, Kanada dhe Australi, ndërsa në Evropë dhe tregje të tjera fenerët janë standard. Në trupat Aerodeck, hatchback dhe coupe, fenerët janë kapakë.

Fuqia e motorit është rritur nga 1.8 në 2.0 litra, me versionin Lxi të pajisur me një sistem elektronik të injektimit “Programmed Fuel Injection”, falë të cilit fuqia arrin 110 kf. – një arritje kulmore për markën në ato vite. Në versionet e tjera të pajisura me një karburator me dy dhoma, fuqia arrin 98 kf.

Një shqetësim i caktuar për pronarët e versionit me dy litra të Accord në Japoni është se sipas ligjit vendas, makina hyn në klasën e luksit dhe ky kapacitet kub i ngarkon ata me një taksë shumë më të lartë vjetore.

Pezullimi i pasmë ka gjithashtu kërpudha të dyfishta si pjesa e përparme, por pavarësisht se është më i shtrenjtë (krahasuar me makinat konkurruese ku është i llojit MacPherson), ai siguron stabilitet më të mirë dhe një ndjesi më sportive ngarje.

Frenat janë kryesisht frena me disk në të katër rrotat, por ekziston edhe një version ku frenat e pasme janë frena daulle me një diametër më të madh.

Të dy llojet e motorëve të ofruar vijnë me një kuti ingranazhesh manuale me pesë shpejtësi, por një automatik me katër shpejtësi është gjithashtu i disponueshëm si opsion. Risi të tjera teknike përfshijnë antenën automatike dhe pasqyrat elektrike në LX dhe Lxi, me LXi të disponueshëm edhe me një çati xhami me hapje automatike, e cila nuk është e disponueshme në modelet e tjera.

Në vitin 1987, kur u prodhua makina e treguar në foto, u bënë disa përmirësime të vogla në linjën e Accord, duke përfshirë futjen e një lloji të ri rripi sigurie, në përputhje me rregulloret e reja federale në SHBA. Kur dera mbyllet, rripat shtrëngohen automatikisht dhe marrin pozicionin e duhur dhe kur hapen, lëshohen. Nga i njëjti vit, modeli është gjithashtu i disponueshëm me një gamë të re ngjyrash dhe mbyllje qendrore të dyerve. Zgjidhjet e brendshme të ofruara variojnë nga orenditë më të thjeshta, spartane deri tek versionet shumë luksoze me një paketë të plotë shtesë, të tilla si pasqyra me ngrohje, një ekran dixhital, një çati prej xhami, kontrollin e lundrimit dhe kondicioner. Disa nga modelet për Evropën Veriore mund të porositen me sedilje të përparme me ngrohje dhe fshirëse fenerësh.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Honda Accord i ri u prezantua në tregun japonez më 4 qershor 1985 dhe po atë vit u bë "Makina e Vitit" në Japoni

Stili i guximshëm i dizajnit me pjesën e përparme të pjerrët dhe kapakët e fenerëve, i projektuar nga stilisti i kompanisë Toshi Oshika në 1983, si dhe përmasat e rritura (baza, gjatësia dhe gjerësia) ofrojnë jo vetëm një vëllim më të madh të përdorshëm, por gjithashtu i japin makinës një imazh krejtësisht të ri