Pirin-Fiat 850: zu Bolgár-Fiat-Története
Fiat 850 është një nga makinat italiane më tipike dhe më të njohura, e prodhuar midis viteve 1964 dhe 1973. Është një pasardhës i dizajnit i përmirësuar dhe plotësisht i rinovuar në mënyrë evolucionare të suksesit të padiskutueshëm global Fiat 600. Motori Fiat 850 është një version i përmirësuar i 600, me vëllimin e punës të rritur në 84 cc. Modeli është i disponueshëm në dy versione - Normale me 34 kf. dhe Speciale me 47 kf Shpejtësia maksimale e versionit bazë arrin 128 km/h të pranueshme, kurse në versionin special është 8 km/h më e lartë clapeta control admisie aer vdo pret.

Në terma thjesht teknikë, makina nuk ka ndonjë risi të veçantë në krahasim me paraardhësin e saj, i cili debutoi dhjetë vjet më parë. Sidoqoftë, popullariteti i Fiat 850 është kryesisht për shkak të pamjes së tij tërheqëse me fenerët e mëdhenj të rrumbullakët dhe dritat e pasme të vogla të rrumbullakëta, të cilat fillimisht u futën në gamën e Fiat-it përmes tij, si dhe, natyrisht, besueshmërisë dhe komoditetit relativisht të mirë për këtë lloj makine. Si rezultat i disa zgjidhjeve inxhinierike gjeniale dhe jokonvencionale, hapësira e pasagjerëve të makinës kompakte kompakte strehon me lehtësi katër pasagjerë dhe ofron gjithçka të nevojshme për një udhëtim të rehatshëm në distanca më të gjata. Kompleti modest i instrumenteve në pult është rregulluar në mënyrë harmonike dhe të arritshme vizualisht. E gjithë pjesa e brendshme është e mbuluar me lëkurë artificiale. Pronarët e Fiat 850 pajtohen se pavarësisht dizajnit të tij bazë, sistemi i ngrohjes dhe ventilimit të makinës funksionon në mënyrë të përsosur dhe është i lehtë për t'u shërbyer.
Në historinë e saj të pasluftës, dhe veçanërisht që nga vitet 1960, pothuajse të gjitha modelet e Fiat janë prodhuar me licencë jashtë vendit. Nuk bën përjashtim as 850, i cili ka edhe disa interpretime të suksesshme jashtë vendit, duke përfshirë edhe vendin tonë. Italianët kanë sulmuar tregun bullgar me oferta të favorshme që në fillim të viteve 1960 dhe jo shumë kohë më pas, këmbëngulja e tyre u kurorëzua me sukses. Më 3 Mars 1967, në Torino, u nënshkrua një kontratë me Fiat për montimin e makinave të pasagjerëve Fiat 850 sedan, Fiat 850 coupe, Fiat 124 sedan dhe Fiat 124 Station vagon.
18 makinat e para Fiat 850 mbërritën në Uzinën Ballkanike të Automobilave më 10 maj 1967. Menjëherë pas fillimit të montimit, u mor vendimi që makinave italiane të montuara në Lovech t'u jepej emri tregtar "Pirin", i cili gjendet kudo në dokumentet e fabrikës dhe materialet reklamuese, por mbishkrimet e kompanisë në karrocën e pambrojtur mbetën.
Fiat 850 i parë u montua në Fabrikën e Avionëve në Ballkan më 27 qershor 1967 dhe më 2 prill 1968. montimi fillon sipas standardit 2A (me një shkallë më të lartë çmontimi dhe operacione më komplekse, si saldimi dhe lyerja).
Kontrata pesëvjeçare me Fiat nuk u rinovua dhe makina e fundit e montuar që doli nga linja e montimit të uzinës në Lovech në shtator 1971 ishte Fiat 850.
Një ngushëllim i caktuar për dashamirët e historisë së automobilave në vendin tonë mbeten përfaqësuesit autentikë të ruajtur dhe të restauruar të markës Pirin-Fiat. Mes tyre është edhe makina e treguar në foto.
- 2025-04-22 - Honda Accord Coupe
- 2025-04-21 - Fiat Cronos – gjithçka në akull
- 2025-04-19 - Dacia 1300: Das Auto, Prototyp des Debütanten Renaulta 12
- 2025-04-18 - Megoldottak e vehicule eléctrico acumulando e sem peso
- 2025-04-17 - ADAC: Das Elektronik-Automobil é novo, Mint hat een nouwe Auto-geprüft
- 2025-04-16 - Modeli Audi është A6.
- 2025-04-15 - Ne përdorim modele Lego dhe Herausdorff
- 2025-04-14 - Nova Motorräder 2025: Moto Guzzi V7 Sport
- 2025-04-13 - Mise à jour du Motorradjahr 2025: Triumph Tiger 660
- 2025-04-12 - Varianti Volkswagen Passat: 50 véus, de olyan friss, mint falda (TESZT)
