Industria evropiane e automobilave kundër gjobave të CO2
Ola Källenius kërkon rregulla më të buta për mbrojtjen e klimë filtru ulei valeo pret.
Masa më të lira mjedisore dhe heqja e kufizimeve tregtare: Si president i sindikatës së prodhuesve të automobilave ACEA, shefi i Mercedes Ola Källenius po u kërkon udhëheqësve të BE-së për më shumë fleksibilitet.
Industria e automobilave është zemra e ekonomisë evropiane dhe ka nevojë për mbështetjen e politikanëve të rangut më të lartë të Evropës. BE duhet të synojë Trumpin dhe Kinën. Kështu i drejtohet Komisionit Evropian dhe Parlamentit Evropian, Ola Källenius, presidentja e re e Shoqatës Evropiane të Prodhuesve të Automobilave ACEA. Letra e tij e hapur drejtuar udhëheqjes së BE-së është në dispozicion në.
Shefi i Mercedes është një nga personalitetet më me ndikim të automobilave në Evropë dhe ka arsye për të qenë i pakënaqur. Aktualisht po fryjnë erëra të forta kundër industrisë evropiane të automobilave: në mes të një krize shitjesh, masave shtrënguese mjedisore, fluksit të makinave të subvencionuara nga shteti nga Kina dhe presidentit të ri të SHBA Donald Trump (i cili po kërcënon gjithashtu Evropën me tarifa ndëshkuese ). Domethënë, industria e automobilave në Evropë është në krizë. Källenius, i lindur në Suedi dhe me pasaportë gjermane, tani merr presidencën e ACEA, e cila lufton për interesat e industrisë evropiane të automobilave.
Källenius bën thirrje për rregulla më fleksibël të BE-së
Në thirrjen e tij drejtuar politikanëve të lartë evropianë, ai është më se i qartë: gjatë procesit të transformimit, Komisioni Evropian dhe Parlamenti Evropian duhet të krijojnë kushtet e duhura kornizë në mënyrë që industria e automobilave të rimëkëmbet. Ajo përfaqëson shtatë për qind të ekonomisë, punëson mbi 13 milionë njerëz dhe sjell më shumë se 390 miliardë euro të ardhura nga taksat. Industria e automobilave është qendrore për prosperitetin, inovacionin dhe perspektivat e së ardhmes, shkruan Källenius në një letër të hapur, sepse: “Ekonomia e Evropës dhe industria jonë janë në një udhëkryq: tani është koha për të krijuar kornizën e duhur për të shkruar kapituj të rinj të një historie suksesi. . Konkretisht: industria evropiane e automobilave varet nga mbështetja politike e BE-së gjatë procesit të transformimit.
Heqja dorë nga gjobat për shkeljet e CO₂ të flotës
Kjo është arsyeja pse Källenius po bën thirrje për një largim nga plani i mëparshëm i BE-së për rregullat e flotës bazuar në emetimet e CO2, shkelja e të cilave do të kishte çuar në gjoba të mëdha për prodhuesit e makinave. “Ne kemi nevojë për një rrugë realiste për të dekarbonizuar industrinë evropiane të makinave – një rrugë që është e drejtuar nga tregu, jo ndëshkuese. Prandaj BE-ja duhet të veprojë në mënyrë më fleksibël me Marrëveshjen e Gjelbër. Gjobat për shkeljen e kufijve të CO2, si të thuash, do të digjnin para për zhvillimin e teknologjive të reja dhe do të dekurajonin investimet - veçanërisht në "fazën kritike të transformimit". Kelenius nuk komentoi fundin e motorëve me djegie të brendshme deri në vitin 2035, por ai shtyu për një qasje më fleksibël. Komisioneri i ri Evropian për Veprimin për Klimën, Wopke Hoekstra, foli së fundmi në mbështetje të ruajtjes së planeve.
Shpejtësia e transformimit është shumë e lartë.
Në kalimin në lëvizjen elektrike, ritmi do të përcaktohet nga blerësit e makinave dhe kushtet e tregut, jo nga BE. Kjo do të thotë, një sistem stimujsh do të ishte më i përshtatshëm për promovimin e lëvizshmërisë me emetim zero, këto mund të jenë stimuj monetarë ose jo financiarë. Kjo do të lejojë që vetë tregu të nxisë ndryshimin.
Dekarbonizimi, promovimi i energjisë së rinovueshme dhe çmimi i emetimeve të CO₂
Për suksesin e dekarbonizimit, Källenius shkruan: “Fokusi është në disponueshmërinë e mirë të energjisë së përballueshme, kjo do të kishte një ndikim pozitiv në prodhimin e makinave në Evropë. Rregullat për tarifat e emetimeve të CO₂, të cilat janë vendosur vetëm deri në vitin 2026, duhet të bëhen të detyrueshme në një afat më të gjatë, në mënyrë që industria e automobilave të mund të përshtatet me to.
Parashikimet aktuale janë të vjetruara – pak mund të kishin parashikuar kushtet aktuale gjeopolitike dhe ekonomike. Prandaj, rregullat politike në Evropë do të duhet të përshtaten me realitetin, i cili përfshin jo vetëm rregullat e emetimit të CO2 për makinat e pasagjerëve, por edhe ato për automjetet e mallrave të rënda.
Rrjetëzimi me sektorë të rëndësishëm të industrisë
Källenius kritikon të menduarit tunel të politikës industriale: "Ne duhet të përfshijmë ofruesit e energjisë, ofruesit e rrjetit, kompanitë e telekomunikacionit dhe IT, për të përmendur vetëm disa, kjo do të ishte thelbësore për zgjerimin e infrastrukturës së karikimit dhe karburantit në BE." Do të ishte gjithashtu e rëndësishme për sigurimin e lëndëve të para më të rëndësishme.
Marrëdhënie më të mira tregtare me SHBA-në dhe Kinën
Sipas presidentit të ACEA, aktualisht ekziston rreziku që BE, SHBA dhe Kina të ndahen politikisht dhe komercialisht. Evropa duhet të zgjedhë rrugën e duhur midis bashkëpunimit dhe konfrontimit: “Ne evropianët kemi përfituar nga hapja e tregjeve dhe tregtia e lirë në dekadat e fundit, Evropa do të humbiste shumë nëse ky zhvillim do të kthehej tani, domethënë, tregjet do të mbylleshin dhe tregtia do të ishte e kufizuar. Askush nuk do të përfitojë nga proteksionizmi, shkruan Källenius, i cili mund të shihet vetëm si një thirrje e qartë për Donald Trump. Mosmarrëveshja mbi tarifat ndëshkuese të BE-së për makinat elektrike kineze shqetëson gjithashtu shefin e Mercedesit. Ai bën thirrje për një zgjidhje të shpejtë dhe pozitive të mosmarrëveshjes.
BE-ja duhet të miratojë tani reforma të guximshme për ta bërë ekonominë dhe industrinë të përshtatshme për të ardhmen. ACEA dhe industria e automobilave janë gati të formësojnë në mënyrë aktive transformimin dhe të përmirësojnë konkurrencën e Evropës.
- 2025-02-05 - Jimny me 5 dyer pushton një treg më të madh
- 2025-02-04 - BMW M3 CS Touring i ri: Me familjen dhe 550 kf në qark
- 2025-02-02 - Ekonomia 2024: Tregu ngadalëson rritjen e Bosch
- 2025-02-01 - ABB blen Sensorfact dhe zgjeron menaxhimin e saj dixhital të energjisë
- 2025-01-31 - Deri në vitin 1995, Nissan prodhohej në Greqi.
- 2025-01-30 - Pannónia P12: motoçikleta e fundit hungareze e prodhuar 50 vjet më parë
- 2025-01-29 - Kicsi agressivo "vágó"
- 2025-01-28 - DS Automóveis: i disponueshëm pas 70 vjetësh
- 2025-01-28 - Automóviles DS: cerca de 70 anos
- 2025-01-27 - De Dauer Ihres Aufenthalts estava no Refúgio PRUEBA EL MEJOR?