BMW M3 CS Touring i ri: Me familjen dhe 550 kf në qark
Me BMW M3 CS Touring të parë, BMW M GmbH po zgjeron gamën e saj të makinave sportive me performancë të lartë me një model tjetër të veçantë. Shtesa më e fundit në serinë më të njohur të modeleve BMW M bazohet në suksesin e BMW M3 Competition Touring me M xDrive dhe kombinon karakterin e saj unik me dinamikën sportive edhe më mbresëlënëse. Motori me gjashtë cilindra në linjë me 405 kW/550 kf, cilësimet specifike të pezullimit, veçoritë ekskluzive të dizajnit dhe pesha e optimizuar me komponentë të shumtë të përbërë nga fibra karboni (CFRP) krijojnë kushtet për një ndjenjë autentike garash. Oferta e saj fleksibël në vend siguron që karakteristikat jashtëzakonisht dinamike të drejtimit të BMW M3 CS Touring të parë mund të përjetohen si në pistën e garës ashtu edhe në një sërë situatash të përditshme, gjatë aktiviteteve të kohës së lirë dhe gjatë udhëtimit suport motor lemforder pret.
Nga marsi 2025 BMW M3 CS Touring do të prodhohet në një seri të kufizuar dhe do t'u dorëzohet klientëve në Evropë, si dhe në Australi, Japoni dhe Korenë e Jugut. Tregu më i madh për modelin do të jetë Gjermania.
Motori me gjashtë cilindra në linjë prej tre litrash i montuar në BMW M3 CS Touring është projektuar nga themeli për dinamikë maksimale në pistë garash dhe përmban një sërë risive teknologjike të frymëzuara nga sporti motorik. Këto përfshijnë një bllok motori veçanërisht të fortë me një konstruksion me kuvertë të mbyllur pa astar, një bosht me gunga të lehtë të falsifikuar dhe një bërthamë të kokës së cilindrit të prodhuar duke përdorur printim 3D. Përveç kësaj, sipërfaqet e cilindrave të optimizuara për peshën kanë një shtresë hekuri me depozitim me hark lazer (LDS) që redukton humbjet e fërkimit. Sistemi i ftohjes dhe furnizimi me vaj janë përshtatur gjithashtu për t'i bërë ballë ngarkesave të larta gjatë drejtimit dinamik të pistës.
Sistemi i drejtimit kombinon karakteristikat tipike M me shpejtësi të lartë dhe shpërndarjen lineare të fuqisë nën ngarkesë të lartë me teknologjinë e përparuar M TwinTurbo. Rritja e presionit maksimal të rritjes së dy turbochargerëve Mono-Scroll në 2.1 bar, së bashku me akordimin specifik të elektronikës së motorit, mundëson një shtesë prej 15 kW/20 hp. krahasuar me BMW M3 Competition Touring me M xDrive, i cili e sjell fuqinë totale në 405 kW/550 hp. Çift rrotullues maksimal prej 650 Nm është i disponueshëm në intervalin nga 2750 deri në 5950 rpm. Fuqia maksimale arrihet në 6,250 rpm, dhe shpejtësia maksimale e motorit është 7,200 rpm.
Përveç kësaj, montimet e motorit të zhvilluara posaçërisht me ngurtësi të shtuar sigurojnë një lidhje veçanërisht të ngushtë midis njësisë së drejtimit dhe strukturës së automjetit. Kjo rezulton në përgjigje të optimizuar të mbytjes dhe transmetim jashtëzakonisht të drejtpërdrejtë të energjisë në sistemin e drejtimit. Shpërndarja e menjëhershme e energjisë lejon BMW M3 CS Touring të përshpejtojë nga 0 në 100 km/h në 3,5 sekonda. Përshpejtimi deri në 200 km/h nga vendqëndrimi arrihet për 11.7 sekonda. Sipas metodës "1-Foot-Rollout", përshpejtimi në 100 km/h është 3.2 sekonda, dhe në 200 km/h - 11.4 sekonda. Përshpejtimi i ndërmjetëm nga 80 në 120 km/h zgjat 2,7 sekonda në marshin e katërt dhe 3,5 sekonda në marshin e 5-të. Shpejtësia maksimale e modelit special, i cili është i pajisur me M Driver's Package si standard, është i kufizuar elektronikisht në 300 km/h.
Fuqia e lartë e motorit dhe pezullimi i akorduar posaçërisht i BMW M3 CS Touring plotësohen nga ndërtimi inteligjent i lehtë, i cili kontribuon ndjeshëm në dinamikën e jashtëzakonshme të modelit. Ulja e peshës u arrit përmes përdorimit të gjerë të përbërjes së fibrave të karbonit (CFRP). Mbulesa e motorit, ndarësi i përparmë, hyrjet e ajrit të përparmë, kutitë e pasqyrave anësore dhe difuzori i pasmë janë bërë nga ky material i teknologjisë së lartë. Në brendësi, sediljet M Carbon, lopatat e ndërruesit të marsheve, shiritat e brendshëm të zbukurimit dhe tastiera qendrore janë gjithashtu prej fibra karboni, duke ulur më tej peshën. Falë këtyre masave, BMW M3 CS Touring është afërsisht 15 kg më i lehtë se BMW M3 Competition Touring me M xDrive. Për rritjen e ngurtësisë së trupit, një rreze M precize për ndarjen e motorit është e disponueshme si një shtesë opsionale, e cila është projektuar gjithashtu me fokus në ndërtimin e lehtë.
Brendësia e BMW M3 CS Touring kombinon një kabinë sportive të fokusuar në dinamikën maksimale me teknologjinë dixhitale dhe elementët ekskluzivë të dizajnit. Shoferi dhe pasagjeri i përparmë kanë sedilje karboni M me rregullim dhe ngrohje elektrike. Sediljet kanë mbështetëse koke të integruar, shkronja CS të ndriçuara dhe tapiceri lëkure Merino. Dizajni i tyre ekskluziv në një kombinim ngjyrash të kuqe-zi përsëritet në sediljet e pasme, ndërsa panelet e dyerve janë të veshura plotësisht me lëkurë të zezë.
- 2025-02-05 - Jimny me 5 dyer pushton një treg më të madh
- 2025-02-03 - Industria evropiane e automobilave kundër gjobave të CO2
- 2025-02-02 - Ekonomia 2024: Tregu ngadalëson rritjen e Bosch
- 2025-02-01 - ABB blen Sensorfact dhe zgjeron menaxhimin e saj dixhital të energjisë
- 2025-01-31 - Deri në vitin 1995, Nissan prodhohej në Greqi.
- 2025-01-30 - Pannónia P12: motoçikleta e fundit hungareze e prodhuar 50 vjet më parë
- 2025-01-29 - Kicsi agressivo "vágó"
- 2025-01-28 - DS Automóveis: i disponueshëm pas 70 vjetësh
- 2025-01-28 - Automóviles DS: cerca de 70 anos
- 2025-01-27 - De Dauer Ihres Aufenthalts estava no Refúgio PRUEBA EL MEJOR?