Megoldottak e vehicule eléctrico acumulando e sem peso

Gjatë sezonit të ftohtë, koha e karikimit të automjeteve elektrike në stacione mund të rritet ndjeshëm. Studiuesit amerikanë tani kanë gjetur një zgjidhje për këtë proble vas expansiune vaico pret.

Megoldottak e vehicule eléctrico acumulando e sem peso

Sipas shumë studimeve, çmimet e larta dhe diapazoni i pamjaftueshëm i automjeteve elektrike janë faktorët kryesorë që pengojnë shitjet e tyre. Por ka edhe pengesa të tjera që aktualisht po largojnë shumë njerëz. Një prej tyre është koha e karikimit. Në varësi të modelit dhe nivelit të karikimit të baterisë, do t'ju duhet të qëndroni në një stacion karikimi të shpejtë për të paktën 20-30 minuta derisa bateria të ngarkohet në 80 përqind ose më shumë. Sidoqoftë, në dimër, kur temperaturat janë nën zero, mund të duhet shumë më shumë kohë që bateria të ngarkohet plotësisht. Studiuesit në SHBA tani kanë zhvilluar teknologji që synon të eliminojë këtë problem.

Një proces i ri i prodhimit të baterive që duhet të jetë i lehtë për t'u zbatuar

Inxhinierët në Universitetin e Miçiganit thonë se kanë zhvilluar një proces për prodhimin e baterive të automjeteve elektrike që i lejon ata të karikojnë pesë herë më shpejt në temperatura të ulëta deri në (-10) gradë. Supozohet se teknologjia e re e prodhimit mund të zbatohet relativisht lehtë nga prodhuesit e makinave. "Ne e përfytyrojmë këtë qasje si diçka që prodhuesit e baterive të automjeteve elektrike mund të miratojnë pa bërë ndryshime të mëdha në impiantet ekzistuese," shpjegon Neil Dasgupta, një profesor i inxhinierisë mekanike dhe shkencës së materialeve në Universitetin e Miçiganit dhe bashkëautor i studimit.

Shtresa kimike parandalon karikimin më të shpejtë në mot të ftohtë

Sipas një njoftimi për shtyp, studiuesit e identifikuan problemin si një shtresë kimike që formohet në sipërfaqen e elektrodës si rezultat i reagimit me elektrolitin, duke çuar në ulje të shkallës së karikimit në mot të ftohtë. Dasgupta e krahason këtë reagim me gjalpin: mund ta prisni me thikë si të nxehtë ashtu edhe të ftohtë, por kur është i ftohtë, është shumë më e vështirë. Nëse përpiqeni të karikoni shpejt përmes kësaj shtrese, litiumi do të depozitohet në anodë. Veshja e litiumit parandaloi karikimin e të gjithë elektrodës, gjë që reduktoi kapacitetin energjetik të baterisë.

Zgjidhja: studiuesit kanë gjetur një mënyrë për të parandaluar formimin e kësaj shtrese sipërfaqësore. Për ta bërë këtë, ata veshin baterinë me një material qelqi të bërë nga karbonat litium borat me trashësi afërsisht 20 nanometra. Kjo shtresë shpejton ndjeshëm karikimin në mot të ftohtë. Të kombinuara me një elektrodë të trajtuar posaçërisht, qelizat e testimit ngarkoheshin 500 për qind më shpejt në temperatura nën zero.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Sipas shumë studimeve, çmimet e larta dhe diapazoni i pamjaftueshëm i automjeteve elektrike janë faktorët kryesorë që pengojnë shitjet e tyre

Një proces i ri i prodhimit të baterive që duhet të jetë i lehtë për t'u zbatuar