Modeli Audi është A6.

Gjërat kanë qenë paksa të trazuara në Audi muajt e fundit, të paktën kur bëhet fjalë për emrat e modeleve. Fillimisht u tha se të gjitha variantet me energji elektrike duhet të kenë numra çift në emrin e modelit, dhe versionet e motorëve me djegie të brendshme duhet të kenë numra tek. Ingolstadt tashmë i ka thënë lamtumirë kësaj ideje dhe emrat e vjetër do të mbeten. Pasardhësi i A6 është i pari që do të lansohet, tani me kodin e brendshëm C9. Fillimisht u shfaq si kamionçinë A6 Avant toba esapament finala asso pret.

Modeli Audi është A6.

Ingolstadt së fundmi njoftoi paraqitjen e sedanit me një imazh ngacmues, dhe tani ata kanë zbuluar të gjithë modelin. Ashtu si kamionçinë, versioni i motorit me djegie të A6 bazohet në "Djegie të Platformës Premium" (shkurt PPC) - kjo është platforma e re për modelet e motorëve me djegie që përdorin gjithashtu Q5 dhe A5 i ri.

Audi e ka bërë pamjen më të freskët

Përpara me pjerrësi të madhe, grilë më e gjerë: pamja e jashtme pak e vjetëruar e modelit është bërë më e freskët, por pa arritur një revolucion të dizajnit për A6. Të reja janë fenerët me teknologji standarde LED, opsionalisht me drita LED matricë.

Parakolpët e rinj kanë perde ajrore anësore për të parandaluar turbulencat në zonën e rrotave. Dizajni i rishikuar përfiton nga aerodinamika, me koeficientin e tërheqjes së sedanit që është 0.23.

Në profil, A6 i ri duket shumë më dinamik: kapaku i përparmë është tërhequr mbrapa dhe dorezat e dyerve janë futur në trup.

Në pjesën e pasme, ka një dizajn të ri dritash që shtrihen shumë poshtë, duke i dhënë makinës një gjerësi të caktuar vizuale. Linja e çatisë mbahet e ulët – tipike për Audi. Një spoiler i pasmë i integruar me stil thekson aerodinamikën e përmirësuar të sedanit. Kapaciteti i bagazhit të sedanit është 492 litra.

E disponueshme edhe me një motor V6

Për A6-në e re me motor me djegie të brendshme, Audi fillimisht do të mbështetet në tre opsione të ndryshme. Modeli bazë ka një motor 2-litërsh benzinë me 204 kf. dhe me rrota të përparme, por pa elektrifikim të pjesshëm.

I vetmi motor dizel i disponueshëm deri më tani, gjithashtu me 204 kuaj fuqi, por me lëvizje me rrota të përparme ose me të gjitha rrotat. Adhuruesit e motorëve të mëdhenj mund të zgjedhin një V6 3-litërsh me teknologji hibride të butë 48 volt, i cili gjithmonë ofron lëvizje me katër rrota dhe fuqi deri në 367 kf. Më shumë motorë do të shtohen në 2025 dhe 2026.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Ingolstadt së fundmi njoftoi paraqitjen e sedanit me një imazh ngacmues, dhe tani ata kanë zbuluar të gjithë modelin

Audi e ka bërë pamjen më të freskët