Nëse reagoni ndaj Saab 98-Prototyp wordt de Fahrzeug gebruikt
Në fund të viteve 1960, kompania suedeze Saab ishte në rritje. Në vitin 1968, menjëherë pas bashkimit të tij me Scania, u prezantua Saab 99 tërësisht i ri dhe me pamje shumë moderne dhe motorët e vjetër me dy kohë u zëvendësuan nga Ford V4 dhe Triumphs britanikë katër-kohësh. Në këtë periudhë progresi dinamik, duket se karriera e modelit mjaft të vjetëruar 96 tashmë po i vjen fundi, por pikërisht atëherë lind një arsye e papritur për vazhdimin e prodhimit të tij. Ajo rrjedh nga fakti se çmimi i Saab 99 i ri është shumë i lartë dhe kompania nuk dëshiron të rrezikojë të heqë dorë nga modeli i vjetër i tij më arkaik, por shumë më i përballueshëm. Kështu u mor vendimi kompromisi për të vazhduar prodhimin e tij, me Saab 96 të fundit me dy goditje që u prodhua në vitin 1968, pas së cilës filloi të pajisej me një motor Ford. Bërja e kësaj lëvizjeje duket e arsyeshme, por ndërkohë dizajni i makinës është tashmë tepër i modës së vjetër dhe kjo ka filluar të reflektojë në nivelin e shitjeve, pavarësisht çmimit të ulët të saj pompa de apa skf pret.
Ndërkohë, projektuesi kryesor i Saab Sixteen Sasson zhvilloi një version të modernizuar të modelit 99 me një të pasme të pjerrët, versioni i prodhimit të të cilit debutoi në 1973. me emrin Combi Coupé. Ai dallohet nga sedani standard me profilin e tij të formës karakteristike, i cili është diçka midis një hatchback masiv me pesë vende dhe një kupe sportive me tre dyer. Pastaj lindi ideja për të modernizuar pjesën e pasme të Saab 96 në të njëjtin parim, në mënyrë që makina të fitonte një pamje paksa më moderne dhe tërheqëse.
Projekti u drejtua nga pasardhësi i Sasson, Björn Envall, dhe u bazua në një propozim grafik nga projektuesi industrial Albert Wallenbreder nga shtatori 1973. Dizajni përfundimtar i prototipit, i bazuar në Saab 95 (versioni vagon i modelit 96), u krijua në bashkëpunim me ndërtuesin italian të karrocave Coggiola në 1974. Ky partneritet pak i njohur daton në vitin 1970, kur simbioza komplekse krijuese e zgjuarsisë suedeze dhe mjeshtërisë italiane rezultoi në kupën sportive Saab Sonett III.
Përveç pamjes së tij harmonike dhe shumë tërheqëse, prototipi Saab 98 është një relike magjepsëse e historisë së Saab. Është dëshmi e qartë e sfidave që kompania suedeze duhej të përballej gjysmë shekulli më parë në përpjekjen e saj për t'u përshtatur me botën e automobilave që ndryshon me shpejtësi. Megjithatë, rezulton se pikërisht për shkak të dizajnit të tij të çuditshëm konservator-futurist, ky prototip devijon shumë nga filozofia e drejtpërdrejtë e marketingut të Saab. Kështu, në mesin e viteve 1970, kjo ide interesante u fundos përgjithmonë në histori dhe në vitin 1980 Përfundon më në fund prodhimi i Saab 96 klasik. Me sa dihet, Saab 98 është bërë në disa kopje, i vetmi që ka mbijetuar deri më sot është ekspozuar në muzeun e kompanisë në Trollhättan.
- 2025-01-20 - Je modeli B8 GT Alpina?
- 2025-01-19 - Nuk ka ide
- 2025-01-18 - Çfarë është ky VW T-Roc?
- 2025-01-17 - Vizzakeittja: Fourgons jo Volkswagen Bora në Los Angeles dhe Salonski Automobili
- 2025-01-16 - Lancer, Schneller, Neuwertiger Carrera GT
- 2025-01-15 - Pasqyrë e BYD Toyota kundër Japonsku
- 2025-01-14 - Distanca midis Szófia-Várna dhe Szófia-Várna është 70 km.
- 2025-01-13 - Teknologjia BMW iDrive (VIDEO)
- 2025-01-12 - MZ ETZ 125/150: Engelse Sotsa kétkerekű
- 2025-01-11 - É um Alfa Romeo Modelo 2025. Godine.