MZ ETZ 125/150: Engelse Sotsa kétkerekű

Në vitin 1985 Fabrika e motoçikletave Chopau fillon prodhimin serik të modeleve të reja MZ125/150, të cilat janë edhe të fundit para ribashkimit të Gjermanisë Lindore dhe Perëndimore termostat wahler pret auto.

MZ ETZ 125/150: Engelse Sotsa kétkerekű

Motoçikletat e para MZ 125/150 debutuan në 1962. dhe përjetojnë një evolucion teknik dinamik me kalimin e kohës. Në vitin 1964 Pendat e gjera të cilindrave dhe një pajisje hyrëse e karburatorit u shfaqën në vitin 1969. Fuqia maksimale u rrit në 7,35 kW për versionet 125 cc dhe 8,45 kW për versionet 150 cc, dhe u prezantua piruni i parë teleskopik. Në vitin 1973 u prezantua një lloj i ri i motoçikletës me një pirun teleskopik, dhe në 1977 mekanizmi i boshtit të gungës u përmirësua me një raport 50:1 përzierje benzinë/vaj. Ndryshimet stilistike gjithashtu i japin një pamje të veçantë dhe të paharrueshme çdo gjenerate pasuese të MZ.

MZ ETZ i ri, i lançuar saktësisht 40 vjet më parë, dallohet për përmirësime të shumta teknologjike dhe strukturore, por dizajni i tij tërheqës, i cili është plotësisht në të njëjtin nivel me konkurrentët perëndimorë, bën një përshtypje të veçantë. Korniza është bërë me saldim të automatizuar dhe të mekanizuar. Duke e shkurtuar atë me 60 mm dhe duke prezantuar gomat e pasme 16 inç, baza e rrotave të modeleve më të vogla është zvogëluar me 90 mm në krahasim me 250 cc, dhe gjatësia e përgjithshme me 200 mm. Ngjashmëria teknologjike brenda MZ të vogël dhe të madhe lejon përdorimin racional të objekteve të prodhimit në dispozicion. Krahasuar me kornizën e shtypur të përdorur deri më tani, qëndrueshmëria e strukturës është rritur me 100%. E gjithë pjesa e përparme, duke përfshirë pirunin teleskopik, timonin, pajisjet dhe parafangat janë identike me ato të MZ 250, por modelet 125/150 shohin gjithashtu përmirësime shtesë si një pasqyrë e rrumbullakët, një çelës kombinimi për rrezet e ulëta dhe të larta, bori , bori dhe tregues drejtimi , panel instrumentesh me matës shpejtësie dhe çelës ndezës.

Frena e diskut e përparme është marrë nga MZ 250, ndërsa pjesa e pasme është një daulle me diametër 150 mm me vendosje të levës së jashtme të makinës. Unazat e çelikut të mbështjellë janë zëvendësuar me ato prej gize, gjë që rrit cilësitë e funksionimit dhe qëndrueshmërinë e tij.

Veçanërisht për modelet 125/150, fabrika e Heidenau po zhvillon goma të reja të pasme në përmasat 3.25-16 dhe një shkallë të re. Zinxhiri i lëvizjes është zgjatur nga 6.4 në 7.75 mm dhe është vendosur në një tub mbrojtës.

Mbulesa e motorit është modifikuar për të akomoduar kutinë e re të marsheve me 5 shpejtësi. Mekanizmi i kyçjes është projektuar për të parandaluar mos-angazhimin gjatë bllokimit të marsheve të kyçur. Astaret e cilindrit janë ndërruar dhe kanë formë thuajse drejtkëndëshe dhe numri i brinjëve është rritur nga 9 në 11. Pistoni ka dy unaza pistoni dhe është zgjatur për 5,5 mm. Tahometri drejtohet drejtpërdrejt nga boshti me gunga. Tufa është me shumë disqe me një susta me shtytje, e cila siguron funksionim të mirë dhe redukton forcën e kërkuar manuale.

Ky është modeli i fundit i motoçikletave MZ të prodhuara brenda RDGJ. Në vitin 1991 Ndërmarrja është privatizuar nga viti 1992 deri në vitin 1999. të gjitha modelet e reja u lansuan me emrin tregtar MuZ (nga Motorrad und Zweiradwerk - "fabrika për motoçikleta dhe automjete me dy rrota"). Në vitin 1999 marka MZ është restauruar.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Motoçikletat e para MZ 125/150 debutuan në 1962

MZ ETZ i ri, i lançuar saktësisht 40 vjet më parë, dallohet për përmirësime të shumta teknologjike dhe strukturore, por dizajni i tij tërheqës, i cili është plotësisht në të njëjtin nivel me konkurrentët perëndimorë, bën një përshtypje të veçantë