Renault më i fuqishëm në histori është një makinë elektrike me një fuqi prej 540 kuaj fuqi.

Si një ringjallje moderne elektrike e Renault 5 Turbo dhe Turbo 2 të viteve 1980, Renault 5 Turbo 3E mishëron shpirtin inovativ, të guximshëm dhe konkurrues të markës aerisitor swag pret.

Renault më i fuqishëm në histori është një makinë elektrike me një fuqi prej 540 kuaj fuqi.

"Një makinë brutale e ndërtuar për mitingje, drift dhe gara, e përshtatur për rrugë." Këto pak fjalë përmbledhin shkurtimisht detyrën e zhvillimit dhe ndërtimit të Renault 5 Turbo 3E. Makina e pasagjerëve më e fuqishme dhe më e avancuar e Renault mishëron shpirtin e markës dhe përkushtimin e saj ndaj sportit dhe konkurrencës.

Renault 5 Turbo 3E ringjall trashëgiminë ikonike të Renault 5 Turbo dhe Turbo 2 të viteve 1980, dy makina që shënuan modernitetin e tyre me aftësi mbresëlënëse për gara dhe tani janë shumë të kërkuara si makina koleksionistësh. Ata ishin modelet e para franceze që u pajisën me një motor benzine me turbocharged – një teknologji që Renault e prezantoi me sukses në Formula 1 – dhe tani janë shumë të kërkuara si makina kolektore.

Por është edhe diçka më shumë. I modernizuar, inovativ, elektrik dhe akoma më temperament dhe më i fuqishëm se paraardhësit e tij, ai pohon identitetin e tij si i pari i një klase të re makinash: mini-supermakinat. Ashtu si automjetet më të mëdha, Renault 5 Turbo 3E krenohet me specifikime teknike mbresëlënëse (540 kf, 0-100 km/h në më pak se 3.5 sekonda, superstrukturë karboni, etj.), ndërsa ofron një nivel të lartë personalizimi për të përmbushur të gjitha kërkesat. Për më tepër, raporti i tij minimal gjatësi/gjerësi është 2.01, që e vendos atë në ligën e supermakinave, por në formën e një hatchback-u kompakt sportiv.

E ndërtuar mbi një platformë të veçantë të përshtatur për ambiciet dhe performancën e saj, Renault 5 Turbo 3E është mini-supermakina, duke zënë një pozicion së bashku me Renault 5 E-Tech elektrike (makina e qytetit) dhe Alpine A290 (makina sportive e qytetit). Në këtë mënyrë, Grupi Renault zbaton formulën e njohur që nga vitet 1980 me Renault 5, Renault 5 Alpine dhe Renault 5 Turbo: imazhi i guximshëm dhe karakteristikat e forta të Renault, të kombinuara me shpirtin konkurrues dhe përvojën e Alpine.

Në të njëjtën kohë, forca të tjera plotësuese po shfaqen si Ampere për softuer dhe arkitekturë elektronike dhe Mobilize për karikim dydrejtimësh (V2L dhe V2G), së bashku me një numër shërbimesh që lehtësojnë drejtimin elektrik: Mobilize Smart Charge, Mobilize Charge Pass dhe Plug & Charge. Disa partnerë ofrojnë gjithashtu ekspertizën dhe njohuritë e tyre për komponentët kryesorë të tillë si motorët në rrota dhe superstruktura me fibër karboni. Kështu, Renault 5 Turbo 3E përfiton plotësisht nga transformimi i Grupit Renault i drejtuar nga plani Renaulution.

“Duke krijuar kategorinë e re të ‘mini-supermakinave’ elektrike me Renault 5 Turbo 3E, Renault demonstron edhe një herë pasionin dhe shpirtin e guximit dhe inovacionit që e kanë drejtuar gjithmonë atë. Ky model i harlisur dhe i guximshëm premton tiparet dhe ndjesitë më të mira në një gjatësi prej vetëm 4 metrash, gjë që është e paprecedentë në treg. Me këtë automjet, Renault vazhdon t'i bëjë automjetet elektrike gjithnjë e më të dëshirueshme, duke zgjeruar më tej aftësinë e saj për të ofruar zgjidhje për çdo nevojë dhe çdo dëshirë."

Fabrice Camboliv, CEO i markës Renault

Dizajn temperament për efikasitet aerodinamik

Nga jashtë, Renault 5 Turbo 3E është projektuar që të duket si një supermakinë: temperament - siç dëshmohet nga parakolpi i spikatur i përparmë dhe parakolpet e pasme të ndezura - pa asnjë devijim nga ndjekja e shkathtësisë dhe aerodinamikës së optimizuar. Në makinat elektrike, aerodinamika luan një rol të rëndësishëm në efikasitet krahas masës.

Dizajni i Renault 5 Turbo 3E është frymëzuar natyrshëm nga Renault 5 Turbo dhe Turbo 2 origjinale. Disa veçori dhe karakteristika janë të dallueshme nga Renault 5 E-Tech më i fundit elektrik, si dritat e pasme dhe pasqyrat anësore, por ideja kryesore pas projektit është të ringjallë trashëgiminë ikonike të këtyre dy modeleve të optimizuara, duke përdorur teknologjitë moderne të optimizuara 19. Ky është koncepti i dizajnit retro-futuristik i aplikuar tashmë për Renault 5 dhe Renault 4, i ringjallur si Renault 5 E-Tech elektrike dhe Renault 4 E-Tech elektrike.

“Rikrijimi i legjendarëve Renault 5 Turbo dhe Turbo 2 është një sfidë e guximshme. Ne kemi ruajtur guximin dhe shpirtin e tyre konkurrues, duke integruar teknologjinë moderne dhe aerodinamikën e optimizuar për epokën elektrike. Çdo rresht, çdo vëllim shpreh një ekuilibër midis performancës dhe karakterit. Më shumë se një nder, Renault 5 Turbo 3E është një makinë ndjesish dhe emocionesh që çdokush mund ta personalizojë pafundësisht.”

Gilles Vidal, Zëvendës President, Dizajn, Renault dhe Ampere

Për të ringjallur gjenet e Renault 5 Turbo dhe Turbo 2, Renault 5 Turbo 3E është ndërtuar në një platformë të re me një arkitekturë të zhvilluar posaçërisht me rrotat e pasme. Krahasuar me Renault 5 E-Tech elektrik (3,92 m i gjatë dhe 2,54 m i bazës së rrotave), xhami i përparmë është zhvendosur mbrapa dhe baza e rrotave është zgjatur (2,57 m) për të arritur dimensione vërtet të jashtëzakonshme (4,08 m e gjatë, 2,03 m e gjerë, 1,38 m e lartë) që nxjerrin në pah të rafinuar. Kolona e xhamit të përparmë, për shembull, duket se rrjedh në rrotat e përparme. Me këto përmasa, Renault 5 Turbo 3E ka gjatësinë e një makine qyteti me gjerësinë e një supermakine. Me këtë kombinim, ajo krijon kategorinë e "mini-supermakinave".

Në pjesën e përparme, Renault 5 Turbo 3E ruan të njëjtin plan urbanistik si paraardhësit e tij: fenerët drejtkëndëshe – tani me teknologji LED – të bashkuara me skajin e mbulesës, një shirit elegant me tre seksione qendrore dhe dy drita drejtkëndore shtesë, me dritat e gjata origjinale të zëvendësuara tani me dritat LED të ditës.

Ndarësi aerodinamik i vendosur rreth parakolpit të përparmë dhe marrja e madhe e ajrit në kapak ndihmojnë në optimizimin e forcës së poshtme për një ekuilibër të përsosur midis pjesës së përparme dhe të pasme. Për të maksimizuar efikasitetin e rrjedhës së ajrit, hyrjet e ajrit në anët e parakolpit drejtojnë ajrin përpara rrotave, ndërsa hyrjet anësore të ajrit në parafangat e pasme drejtojnë rrjedhën poshtë dritave, pas makinës. Kjo vlen për hyrjet anësore më të larta të ajrit. Më të ulëtat ftohin frenat. Marrja e ajrit në të majtë fsheh gjithashtu hapjen e mbushësit të karburantit.

Në anët, një kornizë specifike kalon përgjatë shtyllave të xhamit të përparmë dhe vijës së çatisë, duke u bashkuar me spoilerin e pasmë - një referencë për Renault 5 Turbo dhe Turbo 2 origjinale. Një ndarës aerodinamik kalon trupin midis dy dritave të pasme. Nën parakolpin është një difuzor, efektiviteti i të cilit maksimizohet nga dizajni i parakolpit, i cili shtrihet nga jashtë në të dy anët.

Padyshim një makinë me 2 vende dhe 2 dyer, Renault 5 Turbo 3E fsheh rrota 20 inç, secila e pajisur me një motor elektrik, nën zgjatimet e parafangos. Të gjitha pajisjet elektronike të energjisë janë të vendosura ndërmjet tyre, ndërsa bateria është e vendosur nën dysheme. Kjo arkitekturë liron shumë hapësirë në bagazh - një propozim unik për një makinë të tillë sportive - duke ulur gjithashtu qendrën e gravitetit.

Arkitektura teknike e fokusuar në performancë

Ashtu si Renault 5 E-Tech elektrike, Renault 5 Turbo 3E është zhvilluar në një platformë dhe arkitekturë posaçërisht për automjetet elektrike, me synimin për të arritur nivelet më të larta të performancës pa kompromis. Qëllimi është ta bëjmë makinën sa më të lehtë në ndjekje të shkathtësisë dhe shpejtësisë së pashembullt në përputhje me standardet e supermakinave, d.m.th. 0-100 km/h në më pak se 3.5 sekonda.

“Renault 5 Turbo 3E, makina e pasagjerëve më e fuqishme dhe me performancë të lartë e ofruar ndonjëherë nga Grupi, është një mundësi fantastike për Alpine për të demonstruar ekspertizën e saj në inxhinierinë, arkitekturën dhe zhvillimin e makinave sportive elektrike që ofrojnë shkathtësi dhe ndjesi drejtimi. Ky model është gjithashtu një vektor inovacioni, duke demonstruar kërkimin tonë për përsosmëri dhe inovacion për makinat elektrike të së ardhmes.”

Philippe Krieff, CEO i markës Alpine dhe Shefi Teknik i Grupit Renault

Kjo detyrë i është besuar Alpine, inxhinierët e së cilës kanë zhvilluar ekspertizë specifike në makinat sportive elektrike me A110 E-ternity, A290 dhe A390. Inxhinierët po zhvillojnë një platformë të veçantë alumini të aftë për të akomoduar çdo arkitekturë. Për shtytje, ata zgjedhin motorët e montuar në rrotat e pasme (arkitektura e lëvizjes së rrotave të pasme) për shkak të një avantazhi të katërfishtë:

Bateria është e vendosur nën dysheme, duke ulur qendrën e gravitetit dhe duke lejuar inxhinierët e akordimit dhe pezullimit të Alpine të shpalosin plotësisht idetë e tyre për makinën, duke arritur shkathtësinë maksimale, performancën mahnitëse dhe aftësitë mbresëlënëse të lëvizjes (me një funksion të dedikuar ndihmës në lëvizje dhe një frenim dore vertikal të stilit Rally) për një frenim dore të vërtetë. Për të njëjtën arsye, superstruktura e makinës është bërë nga fibër karboni - një material i fortë dhe me masë të ulët.

Renault 5 Turbo 3E peshon jo më shumë se 1450 kilogramë në total, duke përfshirë baterinë 70 kWh. Me një njësi fuqie prej 540 kf. (2 x 200 kW) ai krenohet me një raport të jashtëzakonshëm fuqie-peshe prej 2.7 kg/hp, i ngjashëm me atë të supermakinave ikonë. Me një shpejtësi të pritshme përshpejtimi 0-100 km/h nën 3,5 sekonda dhe një distancë prej mbi 400 km në rrugë (cikli i kombinuar WTLP, homologimi në pritje). Një ngarkim i plotë i baterisë AC zgjat rreth tetë orë me karikuesin në bord 11 kW.

Për një përvojë më sportive ngarje në pistë, Renault 5 Turbo 3E do të jetë në gjendje të kryejë disa xhiro të shpejta me një shpejtësi maksimale deri në 270 km/h përpara se të fillojë karikimin e shpejtë me rrymë direkte deri në 350 kW falë arkitekturës së tij 800 volt. Ngarkimi i baterisë nga 15 në 80% do të zgjasë vetëm 15 minuta. Kur parakaloni, një buton në timon siguron rritje të fuqisë. Një buton tjetër lejon që rikuperimi i energjisë së frenimit të vendoset në katër nivele. Së fundi, sistemi MULTI-SENSE do të ofrojë katër mënyra drejtimi: Snow, Standard, Sport dhe Racing, i cili përfshin gjithashtu funksionin e ndihmës së lëvizjes.

Sportiv, interier i lidhur

Brendësia tregon prirjen e saj sportive me sedilje me mbështjellje dhe parzmore me gjashtë pika, komponentë të bërë kryesisht nga karboni për të reduktuar peshën dhe materiale premium si Alcantara për sediljet dhe pultin. Frena e dorës vertikale e stilit Rally i shton prekjen e fundit kësaj atmosfere elektrizuese.

Përballë shoferit, ekranet OpenR 10,1 dhe 10,25 inç shfaqin informacionin e drejtimit, navigimit dhe multimedias përmes një ndërfaqeje të frymëzuar nga paneli i kontrollit të Renault 5 Turbo dhe Turbo 2 origjinal. Në të njëjtën kohë, ato ofrojnë përvojën moderne të drejtimit të lidhur që pritet nga një makinë e ligjshme në rrugë, qoftë edhe me karakteristika sportive. Në këtë drejtim, sistemi OpenR Link me shërbimet e integruara të Google, tashmë i pranishëm në Renault 5 dhe Renault 4 E-Tech elektrike, do të ofrojë akses në një gamë të gjerë shërbimesh të Google, të përditësuara vazhdimisht me kalimin e kohës. Këto përfshijnë Google Maps, e cila u lejon shoferëve të planifikojnë udhëtimin e tyre si dhe të parashikojnë tarifimin gjatë rrugës për në destinacionin e tyre.

Pamje plotësisht e personalizueshme

Renault 5 Turbo 3E do të jetë i disponueshëm në një larmi ngjyrash të jashtme dhe të brendshme, disa prej të cilave kujtojnë pamjen e njohur të Renault 5 Turbo dhe Turbo 2 të së kaluarës, si Rouge Grenade, e pranishme në modelet e prodhimit, ose ngjyrat e verdha, të bardha dhe të zeza të garave të modelit "Tour de Corse 1982". Opsione të reja në stilin "shofer xhentëlmen" ose me një tingull bashkëkohor do të jenë gjithashtu të disponueshme.

Në të njëjtën kohë, klientët do të marrin një përzgjedhje të gjerë opsionesh personalizimi, duke filluar nga ngjyrat e jashtme deri tek dekorimi i brendshëm (sediljet, paneli i kontrollit, panelet e dyerve, tastiera qendrore, etj.). Së bashku me dizajnerët e Renault, ata do të jenë në gjendje të kombinojnë variantet për të krijuar makinën e tyre vërtet unike.

1980 çështje të numëruara

Një makinë e jashtëzakonshme për klientët kërkues kërkon një qasje të jashtëzakonshme marketingu! Renault 5 Turbo 3E do të ofrohet në disa tregje kyçe, duke përfshirë Evropën, Lindjen e Mesme, Japoninë dhe Australinë, në një seri prej 1980 njësive – në homazh të vitit që u lansua Renault 5 Turbo origjinale – dhe çdo makinë në seri do të numërohet. Klientët do të mund të zgjedhin numrin e tyre kur të porosisin. Porositë do të hapen në javët e ardhshme, me dërgesat e para të planifikuara për gjysmën e parë të 2027.

Të dhënat teknike

Dimensionet dhe pesha

Gjatësia: 4.08 m

Gjerësia: 2,03 m

Lartësia: 1.38 m

Distanca e rrotave: 2.57 m

Hapësira nga toka: 118 mm

Masa: 1450 kg

Platforma

Platformë e veçantë elektrike

Arkitektura 800 Volt

Fuqia dhe bateria

Motorë elektrikë të integruar në rrotat e pasme 2 x 200 kW (540 hp / 4800 Nm)

Bateri litium-jon me kapacitet 70 kWh

Gama deri në 400 km sipas WLTP

Ngarkuesit

AC me dy drejtime, 11 kW (koha e karikimit: 0-100%: 8 orë)

DC, 350 kW (koha e karikimit DC: 15-80%: 15 min)

Dinamika

0-100 km/h: < 3,5 sek

Shpejtësia maksimale: 270 km/h (në pistë)

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

"Një makinë brutale e ndërtuar për mitingje, drift dhe gara, e përshtatur për rrugë

Renault 5 Turbo 3E ringjall trashëgiminë ikonike të Renault 5 Turbo dhe Turbo 2 të viteve 1980, dy makina që shënuan modernitetin e tyre me aftësi mbresëlënëse për gara dhe tani janë shumë të kërkuara si makina koleksionistësh