Shikoni VW T5 dhe T6 që janë gati!

Modifikimet më të fuqishme të VW T5 dhe T6 shkaktojnë vuajtje për shumë klientë. Por mekanikë dhe avokatë me përvojë ofrojnë shpresë për trajtimin e problemit magazin de piese auto online.

Shikoni VW T5 dhe T6 që janë gati!

Mijëra klientë të VW kanë pasur tashmë përvojë të hidhur me variantet më të fuqishme, por edhe më problematike me naftë të modeleve T5 dhe T6. Simptomat tipike të një problemi përfshijnë konsumin e lartë të vajit, problemet e filtrit të grimcave të naftës (DPF), dëmtimin e turbochargerit dhe humbjen e antifrizit. Kur ata janë të pranishëm, herët a vonë furgoni do të duhet të shkojë në qendrën e shërbimit.

Mekaniku Markus Kreus i njeh shumë mirë simptomat: "Unë ndërroj mesatarisht dy motorë në javë, që është pothuajse 100 në vit." Punëtoria e tij në rajonin Allgäu, Gjermani, është e specializuar në riparimin e motorëve për modelet T5 dhe T6 dhe tani tërheq klientë nga e gjithë bota. Krois merr kërkesa për riparime nga Sardenja dhe madje edhe nga Australia dhe Shtetet e Bashkuara.

Shkaqet e defekteve të T6 janë komplekse

Wild Motoren në Pleichfeld (Bavaria) gjithashtu merr rregullisht telefonata nga klientët e dëshpëruar të VW. Librat e porosive ishin plot, thotë menaxheri i shërbimit Richard Wilde: "Ne marrim pyetje pothuajse çdo ditë," thotë ai. Ata tashmë kanë rezervuar kurse për tetor!

Ndërsa në T5 (kodi i motorit: CFCA) tashmë është identifikuar shkaku kryesor i dështimeve - një valvul riciklimi i gazit të shkarkimit (EGR) i projektuar gabimisht, shkaqet e defekteve në T6 (kodi i motorit CXEB dhe CXEC) janë pak më komplekse. Sipas Kroes, EGR është padyshim zona problematike numër një: sistemi i riqarkullimit të gazit të shkarkimit është i prirur për dështime, të cilat shpesh çojnë në një humbje graduale të ftohësit.

Në të vërtetë, ekziston një model i përmirësuar, por VW zakonisht nuk mbulon koston e zëvendësimit. Vetëm në rast të dështimit të motorit ka mundësi që prodhuesi të mbulojë një pjesë të shpenzimeve, por zakonisht shanset për këtë nuk janë të mëdha dhe duhet të luftoni me shumë mund. Problemi po aq serioz i mbingarkesës termike të ndërftohësve kur vozitni me presion të plotë mund të zgjidhet me ftohës më të mëdhenj në treg.

Pasojat e mbingarkesës me nxehtësi kanë efekte negative në terma afatgjatë. Motorët e lartë të lartpërmendur me emërtimet CFCA, CXEC, CXEB kanë probleme, pasi ftohja e dobët çon në ngarkesa të larta në komponentë të ndryshëm. Si rezultat, turbongarkuesi, koka e cilindrit dhe pistonët mund të dështojnë.

Dështime të shpeshta të kushinetës për shkak të dizajnit të dobët të pompës së vajit

Sipas dyqanit të riparimit të motorëve MIK Motoren GmbH në Hilter (Saksonia e Ulët), motorët më të rinj Euro 6 DZMA shpesh rezultojnë në kushinetat e dëmtuara për shkak të dizajnit të pompës së vajit. Zëvendësimi i tij i përmirësuar mund t'ju kursejë shumë dhimbje koke. Përndryshe, mund të kërkohen riparime të mëdha motori edhe para 100,000 kilometrave.

Çfarë mund të bëjnë pronarët për të mbrojtur T5 ose T6 e tyre nga dëmtimet serioze? Ata duhet të ndryshojnë vajin çdo 15,000 - d.m.th. në intervale më të shkurtra. "Është po aq e rëndësishme që të kontrollohen rregullisht gabimet e ruajtura në kompjuter dhe të monitorohet se sa blozë është grumbulluar në filtrin e grimcave të naftës," shpjegon Markus Kreus: "Një nivel tepër i lartë i blozës zakonisht tregon se motori po djeg shumë vaj - dhe ky është një sinjal i konsumimit serioz."

Një problem tjetër lind me drejtimin e shpeshtë në distanca të shkurtra: në këtë lloj funksionimi, rigjenerimi i filtrit të grimcave të naftës nuk mund të përfundojë dhe mund të ndodhë hollimi i vajit. Kjo është arsyeja pse Kroes këshillon: "Tranzicionet e gjata janë më të mirat për këta motorë". Mundësia e fundit është zëvendësimi i motorit.

Si qëndron çështja nga pikëpamja juridike?

Fatkeqësisht, nëse vëreni simptomat tipike në një T5 ose T6, dëmi është tashmë i pakthyeshëm – dhe mund të riparohet vetëm për shumë para: për modifikimin Biturbo (CFCA) në T5, prodhuesi shpall një çmim prej rreth 12,800 euro (25,600 leva) – dhe kjo është vetëm për pjesët më të shtrenjta pa punë, ndërsa është edhe më e shtrenjtë. Në të njëjtën kohë, megjithëse dobësitë e motorëve më të mirë njihen prej kohësh, nëse VW merr fare një pjesë të faturave të riparimit, kjo zakonisht ndodh me vonesa të konsiderueshme, nën presion të madh dhe në kushte strikte.

Disa nga këto kushte, si matja e konsumit të vajit ose nevoja për respektimin e intervaleve të mirëmbajtjes, janë plotësisht të kuptueshme. Por është ende mjaft shqetësuese fakti që VW nuk po ofron asistencë të shpejtë dhe adekuate, edhe pse kompania ka konfirmuar prej kohësh numrin e konsiderueshëm të defekteve në dy motorët më të fuqishëm.

Herë pas here, njerëzit në Wolfsburg kujdesen për klientët e tyre dhe tregojnë vetëkënaqësi, por për shumë pronarë të Bulli, të cilët duhet të parashikojnë kosto riparimi deri në 40,000 leva, padia, veçanërisht në rastet T5, rezulton të jetë e vetmja mënyrë që VW të mbulojë një pjesë të kostove të shkaktuara nga defekti i ftohësit EGR (T6 në vaj antifriz (T5)).

Në fund të fundit, megjithatë, shanset që klientët të marrin kompensim janë më të mira se kurrë. Nga njëra anë, tashmë ka disa ekzaminime mjeko-ligjore në Gjermani që përcaktojnë qartë shkaqet e dështimit tipik T5 në radiatorin EGR. Nëse një provë e tillë pranohet në gjykatë, VW është zakonisht "gati të bëjë lëshime të rëndësishme", thotë avokati Pascal Fuest nga qyteti gjerman i Krefeldit (provinca e Rhein-Vestfalisë së Veriut). Ai vazhdon të marrë çdo ditë kërkesa të reja nga klientët potencial dhe për T6 ato janë në rritje. Zyra e Fuest ka punuar (ose është ende duke punuar) në më shumë se 100 raste që lidhen me rastin e autobusit. Në varësi të kilometrazhit, VW mund të mbulojë ndërmjet 50 dhe 80 për qind të kostove të riparimit.

Edhe avokati Frederick Giesewius nga Shtutgarti thotë se 80 për qind ishte arritja maksimale e mundshme – të cilën ai arriti ta arrinte qindra herë.

Pas një vendimi të Gjykatës së Lartë Rajonale të Celjes nga fundi i vitit 2024. Pronarët e T5-ve me defekt janë në një pozicion edhe më të mirë për të negociuar: sepse vendimi përmend një defekt në dizajn dhe gjithashtu sugjeron që VW ka shkelur detyrimet e saj për të monitoruar produktet dhe për të paralajmëruar klientët. Shanset për sukses po rriten edhe për drejtuesit e lënduar T6. Gisevius beson se ishte vetëm çështje kohe para se të merrte mendimin e nevojshëm të ekspertit. Deri më tani, "pothuajse pa përjashtim", gjykatat e kanë njohur këtë dhe kanë vendosur çështjet në favor të paditësve.

VW po përpiqet qartë të parandalojë ndërhyrjen e ekspertëve sa më shumë që të jetë e mundur. Shembuj të kësaj janë vendimet e Gjykatës Rajonale në Hanover dhe Gjykatës Rajonale në Lüneburg: menjëherë pasi gjykatat vendosën të kërkonin një mendim eksperti, VW shpejt shprehu dëshirën për negociata dhe arriti një zgjidhje jashtë gjykatës, raporton Fuest. Ai nuk lejohet të jetë më konkret sepse rezultatet e krahasimeve duhet të mbahen gjithmonë të fshehta.

Vazhdoni në faqen tjetër

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Mijëra klientë të VW kanë pasur tashmë përvojë të hidhur me variantet më të fuqishme, por edhe më problematike me naftë të modeleve T5 dhe T6

Mekaniku Markus Kreus i njeh shumë mirë simptomat: "Unë ndërroj mesatarisht dy motorë në javë, që është pothuajse 100 në vit