Toyota lançon gjashtë makina të reja elektrike në Evropë brenda një viti

Në ngjarjen vjetore të strategjisë së produktit të Toyota-s javën e kaluar, një ekip drejtuesish globalë dhe evropianë zbuluan një sërë automjetesh të reja të prodhimit dhe konceptit Toyota dhe Lexus. Ngjarja vjetore, e ndjekur nga 350 media, shfaqi strategjinë në zhvillim të kompanisë për të përmbushur nevojat në ndryshim të klientëve dhe kalimin e saj drejt neutralitetit të karbonit suport trapez swag pret.

Toyota lançon gjashtë makina të reja elektrike në Evropë brenda një viti

Strategjia e produktit me shumë drejtime që synon neutralitetin e karbonit

Thelbi i qasjes së shumëfishtë të Toyota-s ndaj neutralitetit të karbonit është t'u ofrojë klientëve një zgjedhje të zgjidhjeve të qëndrueshme, pavarësisht se ku jetojnë, mjedisi dhe rrethanat e tyre individuale. Kjo strategji përfshin një gamë të plotë të motorëve, nga hibridet me sisteme karburanti fleksibël (për karburantet që përmbajnë përmasa të ndryshme të etanolit dhe benzinës) në Amerikën e Jugut, deri te sedanët e rinj të qelizave të karburantit në Japoni. Në Evropë, ku shitjet e automjeteve elektrike me bateri (BEV) janë ndër më të lartat në botë, Toyota po prezanton tre modele të reja prodhimi, me tre të tjera që do të shtohen deri në vitin 2026. Kjo qasje e përshtatjes me nevojat e klientëve dhe ofrimi i një zgjidhjeje zgjidhjesh e ka ndihmuar Toyota-n të sigurojë shitje rekord prej 1,217 milionë automjetesh në Evropë në vitin 2024.

Me këtë rast, Simon Humphreys, shefi i markës dhe anëtar i bordit të Toyota Motor Corporation, vuri në dukje sa vijon: “Thelbi i filozofisë sonë është që të gjithë klientët duhet të jenë në gjendje të bëjnë zgjedhjen e duhur për veten e tyre. Sigurimi i zgjedhjes dhe mundësive është në qendër të përpjekjes sonë për të krijuar makina gjithnjë e më të mira dhe vlen për gjithçka që bëjmë – dhe kjo përfshin rrugën drejt qëndrueshmërisë.”

Toyota e re C-HR+ zgjeron praninë e Toyota-s në gamën e makinave elektrike. E ndërtuar në platformën speciale e-TNGA, ajo do të jetë e disponueshme si me lëvizje me rrota të përparme ashtu edhe me të gjitha rrotat. Në përputhje me trashëgiminë e Toyota C-HR, ajo ruan stilin e guximshëm dhe të mrekullueshëm të trupit në stilin e kupës dhe ka një strukturë që duhet të krijojë një përvojë frymëzuese për klientët.

Së bashku me Urban Cruiser të prezantuar së fundmi, Toyota po prezanton tre modele të reja BEV në segmentet B, C dhe D-SUV, të cilat janë pjesa kryesore e tregut evropian të makinave. Kjo do ta sjellë numrin total të modeleve elektrike të baterive BEV për Toyota dhe Lexus në Evropë në 14 deri në vitin 2026.

Yoshihiro Nakata, President dhe CEO i Toyota Motor Europe, vuri në dukje: "77% e automjeteve Toyota që shesim në Evropë prodhohen në Evropë", duke shtuar se sa të rëndësishme janë "partneritetet e forta me kompani të tjera në zinxhirin e furnizimit dhe furnizuesit në të gjithë Evropën që na mbështesin në këtë aktivitet prodhues në shkallë të gjerë". Ky ekosistem i madh i prodhimit dhe zinxhirit të furnizimit ndihmon në ofrimin e punësimit të qëndrueshëm për familjet dhe komunitetet në të gjithë Evropën.”

Lexus do të prezantojë tre automjete të reja elektrike me bateri Lexus po merr drejtimin në automjetet elektrike me bateri me prezantimin e tre modeleve të reja BEV gjatë 12 muajve të ardhshëm. Në vitin 2024 Shitjet globale të Lexus u rritën në mbi 851,000 automjete, me shitjet në Evropë me 20% nga viti në vit, në një rekord prej 88,184 Lexus RZ, i cili mbart të gjithë elementët kaizen të bZ4X, është i pari nga tre Lexus BEV që debutojnë këtë vit.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Strategjia e produktit me shumë drejtime që synon neutralitetin e karbonit

Thelbi i qasjes së shumëfishtë të Toyota-s ndaj neutralitetit të karbonit është t'u ofrojë klientëve një zgjedhje të zgjidhjeve të qëndrueshme, pavarësisht se ku jetojnë, mjedisi dhe rrethanat e tyre individuale