Verteidiger Octa 635 lóerőkal: izı terepjáró (TESZT)

Në versionin e tij, Octa Defender është një kombinim i makinave garuese dhe SUV aventuresk pompa de apa valeo pret.

Verteidiger Octa 635 lóerőkal: izı terepjáró (TESZT)

Në jetën e tij të parë ishte aventurier, kafshë pune dhe mbi të gjitha status simbol. Sepse për më shumë se 60 vjet, Land Rover Defender nuk ka marrë ndonjë ndryshim të rëndësishëm - dhe është bërë një ikonë. Por në fund, në fund, thuajse nuk mbeti asnjë merak që donte të blinte heroin e baltës.

Por më pas ai rikrijoi veten dhe, pa mashtruar origjinalin, u bë një makinë dizenjuese që u tregua e përshtatshme për një gamë më të gjerë klientësh. Dhe lëvizja doli e suksesshme: edhe pse çmimet e modelit u dyfishuan, shitjet u rritën - dhe kjo ndodhi pas ndërrimit të gjeneratave gati pesë vjet më parë.

Për të siguruar që konvertimet të mbeten të larta në të ardhmen, Land Rover po shton versionin Octa në gamë. E ka marrë emrin pas oktaedrit - forma kristalore e diamantit, materiali më i fortë në natyrë. Britanikët janë krenarë që përballë modifikimit të ri paraqesin jo vetëm Defenderin më të fortë që nga premiera e tij në 1948, por edhe modelin më të aftë në histori. Dhe duke pasur parasysh të kaluarën e Defender, kjo do të thotë shumë.

Defender Octa me motor 4.4 litra nga BMW

Për ta arritur këtë, britanikët kanë bërë modifikime në tre drejtime: para së gjithash, natyrisht, në makinë. Ndërsa deri tani V8 me 500 kuaj fuqi të tij “vetëm”. ishte "qershia mbi tortë", tani Octa mobilizon 635. Dhe duke qenë se "tetë" e britanikëve nuk mund të përballojnë kërkesat e standardit Euro 7, motori 5 litra zëvendësohet me një njësi 4.4 litra të BMW. (të tilla si Range Rover ka përdorur prej kohësh).

Pezullimi hidraulik nga Range Rover Sport, i cili reagon me shpejtësi rrufeje, duhet të parandalojë përmbysjen, lëkundjen dhe goditjen - dhe të sigurojë trajtim më të mirë të makinës në dhe jashtë rrugës në kombinim me binarët më të gjerë, rritje të distancës nga toka prej gati katër centimetra dhe më mirë. këndet e sulmit.

Dhe të mos harrojmë: gjithçka duket e mrekullueshme: me gjithsej shtatë centimetra ndezje të parafangos, qëndrimi i mbrojtësit është edhe më mbresëlënës. Falë mbishkrimeve dhe inserteve dekorative të bëra nga karboni, ky fuoristradë mund të rezultojë të jetë më tërheqës se një numër makinash sportive.

Simboli me pamje mjaft të thjeshtë diamanti në unazë që zgjodhi Land Rover për logon e Octa-s fsheh diçka mistike brenda: të kujton më shumë një grup zuzarësh që sulmojnë Bondin sesa një mashtrim gjeometrik. Është vetëm një turp që motori është kaq i qetë – dhe madje edhe në modalitetin Octa nuk zbulon në mënyrë akustike fuqinë brutale që fshihet nën kapuç. Edhe sediljet e reja që dridhen nga zëri nuk mund ta kompensojnë atë.

Por ju do ta ndjeni motorin: nëse e shtyni përshpejtuesin në dysheme me çizme të rënda ecjeje, do të mobilizoni deri në 800 Nm çift rrotullues dhe Defender do të nxitojë përpara si një rinoceront në sulm. Modelit V8 i nevojiten 4 sekonda për të katapultuar kolosin nga 0 në 100 km/h, dhe vetëm në 250 km/h mendja e përbashkët e ekipit inxhinierik mbizotëron mbi fuqinë e makinës.

Dhe ndërsa me Defender-in e vjetër ndonjëherë me dyfishin e shpejtësisë pas disa manovrave mund t'ju lërë frymën, modeli i ri i përmbahet në mënyrë mbresëlënëse trajektores ideale të vendosur: drejtimi i tij është "më i mprehtë", pezullimi është më i ngushtë dhe makina sulmon me siguri madje. kthesat më të mprehta.

Sigurisht, është mbresëlënëse se çfarë mund të bëjë Octa në asfalt. Por në AMG ose M GmbH ata përballen me të njëjtat ushtrime jo më keq. Por ndryshe nga të gjitha SUV-të e tjera të performancës (ose më mirë, SUV-të), ora e Mbrojtësit vjen vetëm kur mbaron asfalti.

Një gomar i shkathët

Në vend që të bëjë kompromis me trajtimin e baltës, menaxheri i zhvillimit Matt Becker shkon edhe një hap më tej: performanca e Octa-së jashtë rrugës madje është përmirësuar më tej. Automjeti karakterizohet nga një thellësi e rritur e këmbës në krahasim me Defender standard - dhe mund të ngjitet në shpate më serioze. Por mbi të gjitha, ai mund të sulmojë zhavorrin ose rërën me një shpejtësi kaq mbresëlënëse, dhe me një fund të pasmë që është aq i shkathët për një makinë me katër rrota, saqë nuk mund të thuash fjalë.

Dhe edhe nëse humbet tërheqjen, gjë që ndonjëherë është e dëshirueshme, mënyra e re e fluturimit njeh rrotat që dalin nga toka dhe rregullon menjëherë pezullimin hidraulik për një ulje të butë. Atëherë ndihesh si pilot në një skenë speciale në Dakar. Nuk është çudi që britanikët po dërgojnë zyrtarisht Octa për të konkurruar në garën më prestigjioze të shkretëtirës në 2026.

Më e shpejtë dhe më e ngushtë në rrugë, më e egër jashtë rrugës dhe akoma më tërheqëse në bulevard: e gjithë kjo e bën Octa-n jo vetëm mbrojtësin më të fuqishëm, por edhe më të gjithanshëm të të gjitha kohërave. Megjithatë, britanikët duan shumë për të: me një çmim bazë prej 370,000 BGN, kushton gati 120,000 BGN më shumë se versioni standard me 8 cilindra.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Në jetën e tij të parë ishte aventurier, kafshë pune dhe mbi të gjitha status simbol

Por më pas ai rikrijoi veten dhe, pa mashtruar origjinalin, u bë një makinë dizenjuese që u tregua e përshtatshme për një gamë më të gjerë klientësh