ZIL-4104: Rolls-Royce me peshë 3 ton dhe shpejtësi 190 km/t

Limuzina qeveritare luksoze Zil 4104, e prezantuar pak më shumë se 45 vjet më parë, si paraardhësi i saj Zil 114, është stiluar në një stil dizajni shumë steril dhe konservator. Përveç peshës së tij prej 3335 kg, ai dallohet për dimensionet e tij mbresëlënëse të përgjithshme: gjatësia 6339 mm, gjerësia 2086 mm dhe lartësia 1500 mm. Motori i përdorur, si në versionet e mëparshme, është një V8 me një vëllim pune prej 7695 metra kub. cm (diametri i cilindrit 108 mm., goditje e pistonit 105 mm), duke e bërë atë një nga më të mëdhenjtë në prodhimin e automobilave në prodhim (vetëm Cadillac ka një motor më të madh prej 7730 cc, vëllimi i punës i të cilit më pas u rrit në 8200 cc .cm). Raporti i kompresimit është 9.3:1 dhe fuqia maksimale është 316 kf. me me 4600/min.

ZIL-4104: Rolls-Royce me peshë 3 ton dhe shpejtësi 190 km/t

Pistonët kanë një deflektor specifik në fytyrë, i projektuar për rrotullim më të mirë të përzierjes së karburantit dhe një proces më efikas të djegies. Koka e cilindrit dhe blloku i cilindrit janë derdhur nga aliazh alumini, me veshje cilindrash prej gize të shtypur në bllok. Motori ka dy bosht me gunga lart që drejtohen me zinxhir nga boshti me gunga. Ngritësit e valvulave janë hidraulikë. Për të rritur sigurinë, përveç instalimit kryesor elektrik, ekziston edhe një emergjencë. Shpejtësia maksimale e makinës arrin 190 km/h, përshpejtimi nga 0 në 100 km/h zgjat 13 sekonda dhe konsumi mesatar i karburantit është 22 litra për 100 km.

Transmetimi i ZIL 4104 përbëhet nga një hidrotransformator, i kompletuar me një kuti ingranazhi planetar, nga i cili çift rrotullimi transferohet në transmetimin kryesor hipoid të boshtit të pasmë. Sistemi i frenimit është hidraulik me dy qark, me një vakum dhe dy përforcues hidro-pneumatikë, ku secili qark vepron në mënyrë të pavarur. Frenat në të katër rrotat janë të ventiluara me disqe. Një tipar karakteristik i pezullimit të përparmë është prania e shufrave rrotulluese gjatësore.

Karakteristika të tjera specifike të Zil 4104 përfshijnë ndezjen e dyfishtë dhe dy pompa karburanti, një xhami të posaçëm të laminuar dhe dritare elektrike me tre panele që duhet të ofrojnë mbrojtje nga rrezatimi në rast të një sulmi bërthamor. Ka gjithashtu një kasetofon Vilma, radio Riga e kontrolluar nga sedilja e pasme, ngrohje dhe kondicioner.

Rezervuari ka një vëllim prej 120 litrash, dhe karburanti kryesor i përdorur është benzina me plumb 95-oktane. Në vitin 1984 kutia e vjetër e marsheve me dy shpejtësi, e trashëguar nga Zil 111 e parë e prodhuar pas vitit 1958, është zëvendësuar nga një automatik me tre shpejtësi.

Zil 4104, si paraardhësit e tij, është bërë në kushte të fshehta të rrepta dhe mirëmbahet nga një njësi speciale e KGB-së në garazhe me akses të kufizuar, dhe të gjithë personat e lidhur me prodhimin, riparimin dhe shërbimin e makinave janë të detyruar me ligj të mbajnë gjithçka në fshehtësi të plotë.

Në vitet 1980 ka pasur edhe një ekzemplar të tillë në Bullgari, i cili ende ruhet në garazhin e NSO.

Me sa dihet, janë bërë gjithsej 106 kopje të ZIL 4104, dhe mbi këtë bazë janë bërë edhe disa varietete ekzotike - një ambulancë me një karrocë stacioni (4 copë), një kabrio me dy dyer (3 copë) , një version i blinduar (2 copë), etj.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Pistonët kanë një deflektor specifik në fytyrë, i projektuar për rrotullim më të mirë të përzierjes së karburantit dhe një proces më efikas të djegies

Transmetimi i ZIL 4104 përbëhet nga një hidrotransformator, i kompletuar me një kuti ingranazhi planetar, nga i cili çift rrotullimi transferohet në transmetimin kryesor hipoid të boshtit të pasmë