¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?

Rreth 3.6 milionë makina të reja janë regjistruar në Gjermani në vitin 2019; në vitin 2020 do të jenë dukshëm më pak për shkak të pandemisë së koronavirusit. Nga viti 2025, kur standardi i ri i emetimeve Euro 7 të hyjë në fuqi në të gjithë BE-në, ka të ngjarë të ketë shumë më pak - sepse shumë nga modelet aktuale nuk do t'i kenë fare ato. Sepse Komisioni Evropian, i kryesuar nga Ursula von der Leyen, po planifikon standardet më të rrepta ndonjëherë për emetimet e dëmshme kur prezanton standardin e ardhshëm Euro Senzor debit aer Hella.

¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?

Normat strikte të emetimit të CO2 të flotës kanë qenë prej kohësh një sqarim, tani po diskutohen ndotës të tillë si NOx (oksidet e azotit), të cilat tashmë kanë çuar në ndalimin e drejtimit të automjeteve në shumë qytete evropiane. Në emër të BE-së, diskutohet një studim 66 faqesh i ekspertëve nga e gjithë Evropa ("Grupi Këshillues për Standardet e Emisioneve të Automjeteve") që ka arritur. Këtu janë disa nga pikat kryesore të referencës:

• Në të ardhmen, makinat e reja duhet të jenë në gjendje të emetojnë një maksimum prej 30 mg NOx për km, dhe në një skenar të mëvonshëm – madje edhe 10 mg/km. Vlerat e mëparshme të lejuara ishin 60 mg për motorët me benzinë, 80 mg për motorët me naftë. Monoksidi i karbonit duhet të reduktohet nga 1000/500 mg në 300, përkatësisht 100 mg.

• Procedura e testimit RDE, e cila përdor një pajisje celulare për të matur pajtueshmërinë me vlerat kufi edhe në kushte reale të drejtimit (PEMS, Portable Emmission Measurement System), duhet të bëhet më e rreptë. RDE (Real Driving Emmissions) vëzhgon disa parametra (shpejtësia mesatare, temperatura e jashtme, lartësia mbidetare, kilometrazhi prej të paktën 16 km). Shembull: pas një fillimi të ftohtë, derisa konverteri katalitik të ngrohet, makinat lëshojnë emetime më të dëmshme sesa në temperaturën e funksionimit, gjithashtu kur ngasin me mbytje të plotë. Në procedurën e re të provës lejohet mbytja e plotë, teorikisht gjatë gjithë kohës, vetëm distanca është 5 km më e shkurtër. Në të ardhmen, makinat do të duhet t'i përmbushin këto vlera në temperatura nga -10 deri në +40 gradë Celsius, madje edhe në një lartësi prej 1000 ose 2000 metra mbi nivelin e detit (deri më tani - maksimumi 700 m) dhe me një "jeta" prej 15 vjetësh ose 240,000 kilometrash (deri më tani – 160,000). Rregullat duhet të zbatohen gjithashtu për kutitë e çatisë, raftet e biçikletave ose rimorkiot.

• Toleranca e mëparshme prej 25 deri në 30 mg gjatë matjes së PEMS duhet të hiqet. Në përgjithësi, kjo do të thotë që në mënyrë që një makinë të 'bie' në mënyrë të besueshme nën 30 mg, ajo duhet të lëshojë 0 mg NOx. Kjo do të ishte një sfidë për motorët modernë me djegie të brendshme, të cilët kurrë nuk kanë qenë më miqësorë me mjedisin. Ekspertët e industrisë po flasin për një "shpallje lufte" dhe një fund virtual të motorëve me naftë dhe benzinë nëse Euro 7 bëhet realitet. "Komisioni dëshiron të zbatojë që, në praktikë, në të ardhmen makina nuk duhet të lëshojë asnjë emetim të dëmshëm në çdo situatë në rrugë - qoftë ajo duke tërhequr një rimorkio në male ose kur "përplaset" nëpër qytet. Kjo është teknikisht e pamundur dhe të gjithë e dinë”, kritikoi kreu i VDA (Unioni i Prodhuesve të Automobilave në Gjermani) Hildegard Müller. Inxhinierët thonë se standardet ishin vendosur në atë mënyrë që nuk mund të përmbusheshin fare.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Normat strikte të emetimit të CO2 të flotës kanë qenë prej kohësh një sqarim, tani po diskutohen ndotës të tillë si NOx (oksidet e azotit), të cilat tashmë kanë çuar në ndalimin e drejtimit të automjeteve në shumë qytete evropiane

• Në të ardhmen, makinat e reja duhet të jenë në gjendje të emetojnë një maksimum prej 30 mg NOx për km, dhe në një skenar të mëvonshëm – madje edhe 10 mg/km