Truri mbi rrota: përparimi revolucionar i makinave elektrike të ardhshme nga BMW dhe VW
Një risi për automjetet elektrike të prodhuara në Gjermani: motori revolucionar i shpërndarësit DeepDrive aktualisht po i nënshtrohet integrimit në një automjet prodhimi dhe së shpejti do të prezantohet për publikun e gjerë. Së bashku me BMW dhe Continental, VW po mbështet gjithashtu startup-in gjerman. DeepDrive tashmë po planifikon prodhimin në Mynih catalizator bosal pret.

BMW e sheh atë si motorin elektrik të "gjeneratës së ardhshme" dhe VW po financon gjithashtu zhvillimin e tij: Nëpërmjet firmës kaliforniane të kapitalit Leitmotif, Volkswagen po mbështet start-upin me bazë në Mynih DeepDrive në një raund të dytë financimi prej 30 milionë eurosh.
Sistemi i makinës është tashmë objekt i disa projekteve top-sekret me prodhuesit e automjeteve. DeepDrive tani po instalon motorin në një automjet elektrik prodhimi për të demonstruar përshtatshmërinë e tij për përdorim të përditshëm. Një makinë elektrike me DeepDrive brenda duhet të prezantohet zyrtarisht në verën e vitit 2025. BMW po fillon testet intensive rrugore me motorin e qendrës së rrotave DeepDrive që në vitin 2024. Testet fillestare me një prototip në stolin e provës përfunduan me rezultate mjaft premtuese.
Investimi ndihmon DeepDrive të ndërtojë objekte prodhimi
DeepDrive synon të përdorë kapitalin e ri nga Leitmotif për të ngritur objekte prodhimi masiv në vendin e tij të blerë së fundmi në Mynihun verior. Kompania me bazë në Mynih punon me 8 nga 10 prodhuesit më të mëdhenj të makinave në botë.
Investitori Leitmotif, në të cilin VW së fundmi fitoi një pjesë, gjithashtu mbështet, midis kompanive të tjera, projektin e shkrirjes bërthamore Proxima Fusion (gjithashtu gjerman) dhe specialistin e riciklimit të baterive Redwood Materials (SHBA). Nga rruga, DeepDrive hodhi hapat e parë në zhvillimin e saj në bashkëpunim me furnizuesin e industrisë së automobilave Continental.
Motori i shpërndarësit është një koncept i vjetër teknik
Koncepti vlen për t'u përmendur sepse i gjithë lëvizja është e integruar në një strehë në shpërndarësin e rrotave. Vetë koncepti është shumë i vjetër: Porsche Lohner i famshëm, i prezantuar 125 vjet më parë, ishte i pajisur me motorë në qendrat e rrotave. Në atë kohë, megjithatë, teknologjia – si automjetet elektrike në përgjithësi – nuk arriti të kapte për shkak të kostove të larta dhe rrezes së pamjaftueshme.
Cilat janë avantazhet e motorit të ri shpërndarës?
Sot, bateritë litium-jon kanë një densitet energjie shumë më të lartë se bateritë e acidit të plumbit të së kaluarës, dhe prodhimi dhe dixhitalizimi me saktësi lejojnë krijimin e disqeve shumë më efikase. DeepDrive fshin konceptin që është përdorur vitet e fundit për biçikletat elektrike, për shembull.
Motori i shpërndarësit është montuar drejtpërdrejt në timon - prandaj siguron transmetimin më të drejtpërdrejtë të energjisë tek rrotat. Kjo eliminon nevojën për ingranazhe, boshte dhe bashkime, të cilat harxhojnë energji. Çift rrotullues është i madh dhe rikuperimi është më i fuqishëm se sa me motorët elektrikë konvencionalë. Sipas Continental, efikasiteti rritet deri në 20 për qind.
Përveç kësaj, sistemi i lëvizjes, i integruar direkt në timon, siguron një nivel më të ulët zhurme në mënyrë që pasagjerët të mos ngarkohen akustikisht. Dizajni më kompakt kursen gjithashtu shumë hapësirë, e cila ose mund të lihet për ndarjen e pasagjerëve dhe bagazhin, ose lejon që i gjithë trupi i makinës të bëhet më i vogël. Falë parimit të funksionimit, disku ftohet nga ajri i jashtëm, gjë që mundëson kursime në material, hapësirë dhe energji (për pompat). Sipas të dhënave të DeepDrive, sistemi garantonte një reduktim të kostove të prodhimit prej rreth 2,000 leva në krahasim me një motor elektrik konvencional.
Çfarë e bën sistemin me dy rotorë kaq të fuqishëm?
Një tjetër risi është ngulitur në dizajnin e motorit Dual Rotor. Në këtë rast, statori elektromagnetik e drejton timonin jo përmes një, por përmes dy rotorëve. Sipas prodhuesit, kjo rriti efikasitetin dhe i dha makinës me çift rrotullues të madh. BMW flet për "dy motorë elektrikë në një". Në DeepDrive, statori ndodhet në qendër, dhe rotori i brendshëm dhe i jashtëm rrotullohen paralelisht rreth tij.
BMW është plot lëvdata për arritjet me të cilat motori ka provuar tashmë veten në stolin e provës. "Pjesët e mostrës së DeepDrive në shumicën e rasteve tejkalojnë karakteristikat e reklamuara," thotë menaxheri i zhvillimit të BMW Karol Wiersik. Kjo është e pazakontë për një fazë kaq të hershme të zhvillimit të produktit me një teknologji krejtësisht të re. Motorët janë të dizajnuar për sisteme të tensionit të lartë që funksionojnë në 400 ose 800 volt. Krijuesit e sistemit inovativ presin që automjetet e para elektrike të pajisura me të të dalin në treg në vitin 2028.
Sa më të lehtë janë motorët elektrikë DeepDrive?
DeepDrive ka zhvilluar tashmë disa versione të njësive. Motori më i fuqishëm (“RM 1800”) zhvillon çift rrotullues deri në 1800 Nm në bosht dhe një fuqi maksimale prej 160 kW (ekuivalente me 217 hp) – në një konfigurim me katër rrota kjo zgjidhje do të ishte ideale për një makinë super sportive ose SUV të rëndë, pasi do të siguronte një fuqi totale prej 868 hp. Dhe pesha e RM 1800 është vetëm 35 kilogramë. Për krahasim: motori kryesor elektrik APP310 në VW ID.3 (dhe automjete të tjera elektrike nga koncerti VW) gjeneron një maksimum prej 204 kf. me peshë rreth 90 kilogramë.
Koncepti është transferuar gjithashtu në një makinë qendrore (d.m.th. në një motor elektrik konvencional). Një version eksperimental që DeepDrive ka projektuar tashmë zhvillon 350 kW (476 hp) dhe peshon më pak se 80 kilogramë, zbulon prodhuesi.
- 2025-03-31 - Gjysmë ton i Opel Grandland i ri është bërë nga materiale të ricikluara
- 2025-03-29 - Vendi i shtatë për Nikola Tsolov në ditën e fundit të testimit në Bahrein
- 2025-03-28 - Programi testues i Nikolaï Tsolov në Bahrein
- 2025-03-26 - Sedani luksoz me motor V8 biturbo dhe kilometrazh shumë të ulët.
- 2025-03-25 - Motori i ri me djegie Liebherr punon me amoniak
- 2025-03-24 - A do ta rikthejë Audi TT Coupé-n sportiv?
- 2025-03-22 - Renault 5 Turbo rilind si një makinë elektrike me 540 kuaj fuqi (VIDEO)
- 2025-03-21 - FIA konsideron rikthimin te motorët V10 në Formula 1
- 2025-03-20 - Eksperti: Martesa e Hamiltonit me Ferrarin ka përfunduar
- 2025-03-19 - Si i trajtoni dhimbjet e shpinës pas një udhëtimi të gjatë?
