Motori i ri me djegie Liebherr punon me amoniak
Specialisti i makinerive të ndërtimit Liebherr nuk dëshiron të heqë dorë nga motori klasik me djegie të brendshme – dhe ka vendosur ta përshtatë atë për të qenë miqësor me klimën etrier frana budweg pret fata si spate.

A po vjen një revolucion në sektorin e makinerive të rënda të ndërtimit? Në Bauma 2025, specialistët e Liebherr në këtë fushë po paraqesin një koncept për një motor me djegie të brendshme miqësore me mjedisin – një motor që nuk do të përdorë as benzinë dhe as naftë.
Në vend të lëndëve djegëse fosile, njësia do të mbështetet në amoniak "të gjelbër" si një burim energjie. Gazi pa ngjyrë dhe erë, i cili është një përbërës i hidrogjenit dhe azotit, është relativisht i lehtë për t'u ruajtur dhe transportuar, ka një densitet të lartë energjie - dhe digjet pa emetuar CO₂ nëse vjen nga burime të rinovueshme.
Liebherr: dy lloje karburantesh, zero emisione?
Koncepti i paraqitur bazohet në një motor Dual-Fuel, i cili mund të përdorë dy lloje karburanti njëkohësisht. Në praktikë, kjo do të thotë se amoniaku siguron sasinë kryesore të energjisë, ndërsa ndezja arrihet ose me naftë ose me hidrogjen neutral ndaj klimës, i cili në mënyrë ideale nxirret drejtpërdrejt nga amoniaku me ndihmën e një katalizatori. Gjëja interesante për makinën e re është se ajo nuk lëshon CO₂ ose emetime fosile – por mbetet një motor i vërtetë me djegie të brendshme.
Liebherr dëshiron të aplikojë teknologjinë ku disqet tërësisht elektrike nuk mund të përballojnë: në miniera, në sektorin e madh të makinerive dhe në zona të largëta pa një furnizim të besueshëm me energji elektrike. Sipas kompanisë, ky është një hap i rëndësishëm drejt furnizimit të qëndrueshëm me energji për aplikimet jashtë autostradës.
Motori i amoniakut do të bëjë debutimin botëror në Bauma 2025
Premiera botërore e motorit të ri konceptual do të jetë në ekspozitën Bauma në Mynih (7-13 Prill) - panairi më i rëndësishëm për pajisjet e ndërtimit dhe minierave. Modeli i motorit do të prezantohet në atriumin e stendës kryesore të Liebherr.
- 2025-03-26 - Sedani luksoz me motor V8 biturbo dhe kilometrazh shumë të ulët.
- 2025-03-24 - A do ta rikthejë Audi TT Coupé-n sportiv?
- 2025-03-22 - Renault 5 Turbo rilind si një makinë elektrike me 540 kuaj fuqi (VIDEO)
- 2025-03-21 - FIA konsideron rikthimin te motorët V10 në Formula 1
- 2025-03-20 - Eksperti: Martesa e Hamiltonit me Ferrarin ka përfunduar
- 2025-03-19 - Si i trajtoni dhimbjet e shpinës pas një udhëtimi të gjatë?
- 2025-03-18 - Baza e C3 Aircross-it të ri në 4 minuta (VIDEO)
- 2025-03-17 - Renault më i fuqishëm në histori është një makinë elektrike me një fuqi prej 540 kuaj fuqi.
- 2025-03-16 - Nikola Szolov shënoi pikën e tij të parë këtë sezon në Formula 3
- 2025-03-15 - Keni investuar 200,000 leva në këtë ekskluzive 6-litërsh W 126 AMG!
