Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano

Alfetta GT/GTV sportive e prodhuar midis 1974 dhe 1987. jo vetëm që ka misionin përgjegjës për të zëvendësuar kupat e dashur të serisë "105" të krijuar nga Bertone, por duhet të përballojë këtë detyrë të vështirë në kushte shumë më të vështira. Pas dy krizave të naftës të viteve 1970 dhe rënies së përgjithshme të kërkesës për makina të fuqishme dhe ekstravagante në vitet 1980, nuk është çudi që coupes me bazë Alfetta shitën në një numër dukshëm më të vogël se paraardhësit e tyre. Megjithatë, kjo në asnjë mënyrë nuk ndikon në imazhin e tyre dhe sot këto makina jashtëzakonisht simpatike gëzojnë një njohje të lartë të merituar nga fansat e Alfa Romeos magazin de piese auto Alfa Romeo.

Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano

Zhvillimi i një coupe më të madhe dhe më të gjerë se Giulia GT filloi që në vitin 1968, me studimet e para të bazuara në shasinë GTV 1750, por më pas u mor vendimi më i arsyeshëm për të përdorur platformën e re, më të avancuar Alfetta (megjithëse ajo ka një bazë rrote 11 cm më e shkurtër). Paketa mekanike është e ndryshme, por misioni i projektit mbetet i njëjtë: të sigurojë dukshëm më shumë hapësirë për katër persona dhe bagazhet e tyre sesa Giulia GT, duke ruajtur pamjen e saj elegante, sportive. Rezultati i këtyre kërkesave në dukje kontradiktore është një fastback mahnitës në formë pyke, i projektuar nga Giugiaro që duket ende po aq i mirë sot sa para pesëdhjetë vjetësh.

Koha e zgjedhur për debutimin në treg të Alfetta GT vështirë se mund të ishte më e papërshtatshme. U lançua në verën e vitit 1974. në një botë të tronditur nga embargoja e naftës, me një ekonomi të gjymtuar dhe çmimet e karburantit që shkaktojnë rënien e shitjeve të makinave sportive. Fillimisht, vetëm një version u ofrua me një motor me katër cilindra 1.8 litra të pajisur me dy karburatorë Dell Orto me dy dhoma, i cili zhvilloi një fuqi prej 122 kf. në 5500 rpm Pas vitit 1976 modeli origjinal 1.8 litra u zëvendësua nga GTV 2.0 litra, me prezantimin e një modeli bazë 1.6 litra që synonte kryesisht tregun italian. Megjithë zhvendosjen më të madhe, kuajfuqia maksimale dhe çift rrotullimi fillimisht mbetën në të njëjtin diapazon si modeli i mëparshëm 1.8 litra, por kjo u korrigjua në 1979. me prezantimin e GTV 2.0 L me 130 kuaj fuqi, pezullimin e rirregulluar dhe një brendshme më luksoze. Midis viteve 1976 dhe 1980 modeli GTV është gjithashtu i disponueshëm në tregun amerikan, megjithëse i kërcënuar nga parakolpët masivë, në përputhje me kërkesat federale të sigurisë dhe i pajisur me një motor të çmontuar 110 kf. me sistemin e injektimit mekanik të karburantit Spica.

Në fillim të vitit 2009 makina e paraqitur në foto bëhet pjesë e koleksionit të madh tematik të Zvezdelin Grozdanov nga Sofja, i cili përfshin vetëm modele ikonike të markës italiane të viteve '60 dhe '70. Alfetta GT e tij, e pajisur me një motor 1.8 litra 122 kf, ishte pjesë e serisë më të hershme të prodhuar në 1975.

konkluzioni

Gjysmë shekulli pas debutimit të saj në treg, Alfetta GT është shumë e kërkuar nga koleksionistët, ende ka një dizajn frymëzues, bën përshtypje me një karakter sportiv të shfrenuar dhe është shumë më argëtuese për t'u drejtuar se paraardhësi i saj.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Zhvillimi i një coupe më të madhe dhe më të gjerë se Giulia GT filloi që në vitin 1968, me studimet e para të bazuara në shasinë GTV 1750, por më pas u mor vendimi më i arsyeshëm për të përdorur platformën e re, më të avancuar Alfetta (megjithëse ajo ka një bazë rrote 11 cm më e shkurtër)

Koha e zgjedhur për debutimin në treg të Alfetta GT vështirë se mund të ishte më e papërshtatshme