Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha

Gjenerata e dytë e Seat Alhambra (7N) ofron shumë hapësirë dhe përdor teknologjinë e provuar VW. Ne do t'ju tregojmë se si funksionon e përdoru piese online auto.

Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha

RECETA TË MIRA kalojnë në familje. Prova më e mirë për këtë është Seat Alhambra, e lançuar në vjeshtën e vitit 2010 dhe e prodhuar deri në vitin 2022 në fabrikën portugeze në Palmela. Përveç distinktivëve, ai është identik me Sharanin e vitit 2010. Dhe për familjet e mëdha me më shumë se dy fëmijë, modeli mund të jetë një pasuri e makinave të përdorura.

AI ËSHTË AI

Alhambra u bën thirrje familjeve. Furgoni 4,85 m i gjatë mbron trendin SUV, duke e parkuar veten në hapësirën midis një kamionçinë të vogël me rreze të mesme dhe një autobusi VW. Megjithatë, nuk është vetëm hapësira e madhe ajo që është bindëse, por edhe funksionaliteti: një ambient biznesi me një rresht të tretë opsional, plotësisht të tërheqshëm të sediljeve dhe dy dyer rrëshqitëse – fatkeqësisht mjaft i rrallë sot. Prandaj, edhe me një largësi të konsiderueshme, Seat Alhambra në gjendje të mirëmbajtur nuk është aspak e lirë. Makina jonë e testuar katërvjeçare nga ABC Automobile Andreas Klecha në Neu Wulmsdorf (afër Hamburgut) kushtoi afërsisht 90,000 BGN të reja, tani, pas 190,000 km, që definitivisht nuk duket si ajo, makina ofrohet për 38,500 BGN.

KJO PERFAQES

Falë një ndryshimi të madh të fytyrës në vitin 2016, Alhambra ishte mjaft e pjekur për gjysmën e dytë të jetës së saj. Në makinën tonë të testimit të konfiguruar bujarisht, një sistem kamerash ju ndihmon në jetën e përditshme dhe përveç një sistemi të njohjes së shenjave të trafikut, ka edhe një ndihmës për mbajtjen e korsisë dhe një kamerë kthimi në bord. Ku tregon kilometrazhi? Me përjashtim të gungave nga guralecat, nuk ka shenja të tjera të dukshme përdorimi. Në makinën e testimit, sediljet janë ende të ngushta këndshëm, pëlhurat dhe tapiceri prej lëkure nuk tregojnë shenja konsumimi. Vjetërsia strukturore e makinës është e dukshme në detaje: fenerët e zhytur mbështeten në teknologjinë halogjene të vjetëruar ndërkohë. Kabina e mobiluar tradicionalisht me sistemin info-argëtues me ekran me prekje është nga koncerni i VW dhe është funksional, por jo më i përditësuar.

KËSHTU MENAXHET

Motori 2.0 TDI (Euro 6) që testuam u prezantua së bashku me familjen e re të motorëve EA288 në fund të verës 2015. Ai zëvendëson Euro 5 TDI (EA189) me fuqi të ngjashme, por të skandalizuar me naftë. Gama e TDI shtrihet nga 115 në 184 kf. Me motorizim me 150 kf. do ecni me besim dhe ekonomik. Përditësuar gjithashtu në mesin e 2015.

Njësitë e benzinës 1.4-TSI nuk janë aq të sigurta përpara ngritjes së fytyrës dhe kanë zinxhirë problematikë të kohës. Sportiv dhe ekonomik është 2.0 TSI (EA888). Është i prirur ndaj problemeve me konsumin e lartë të vajit dhe zinxhirët e zgjatur të kohës. Si opsion për versionet më të fuqishme me naftë, disponohet motori i dyfishtë 4Drive me tufë haldex, si dhe një shirit tërheqës elektrik për një ngarkesë të tërhequr deri në 2,2 t (750 kg pa frena).

KJO KRIJON ZEMËRIME

Seat jep një garanci dyvjeçare për makinën e re (e zgjatur deri në pesë vjet), një garanci trevjeçare për bojëra dhe një garanci dymbëdhjetëvjeçare për korrozionin. Një problem i madh është pezullimi i veshjes, por komponentët e tij janë të lirë për t'u riparuar. Drejtimi i dyerve rrëshqitëse dhe mbulesa e pasme mund të dëmtohet - më shpesh sensorët janë problematikë. Transmetimi opsional DSG kërkon mirëmbajtje, defektet janë të shtrenjta! Motorët TDI me kilometrazh të gjatë shpesh kanë blozë në valvulat EGR, probleme me turbinën dhe injektorët e konsumuar Termostat Mahle.

Vazhdoni në faqen tjetër

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

RECETA TË MIRA kalojnë në familje

AI ËSHTË AI