Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
Gjenerata e dytë e Seat Alhambra (7N) ofron shumë hapësirë dhe përdor teknologjinë e provuar VW. Ne do t'ju tregojmë se si funksionon e përdoru piese online auto.
RECETA TË MIRA kalojnë në familje. Prova më e mirë për këtë është Seat Alhambra, e lançuar në vjeshtën e vitit 2010 dhe e prodhuar deri në vitin 2022 në fabrikën portugeze në Palmela. Përveç distinktivëve, ai është identik me Sharanin e vitit 2010. Dhe për familjet e mëdha me më shumë se dy fëmijë, modeli mund të jetë një pasuri e makinave të përdorura.
AI ËSHTË AI
Alhambra u bën thirrje familjeve. Furgoni 4,85 m i gjatë mbron trendin SUV, duke e parkuar veten në hapësirën midis një kamionçinë të vogël me rreze të mesme dhe një autobusi VW. Megjithatë, nuk është vetëm hapësira e madhe ajo që është bindëse, por edhe funksionaliteti: një ambient biznesi me një rresht të tretë opsional, plotësisht të tërheqshëm të sediljeve dhe dy dyer rrëshqitëse – fatkeqësisht mjaft i rrallë sot. Prandaj, edhe me një largësi të konsiderueshme, Seat Alhambra në gjendje të mirëmbajtur nuk është aspak e lirë. Makina jonë e testuar katërvjeçare nga ABC Automobile Andreas Klecha në Neu Wulmsdorf (afër Hamburgut) kushtoi afërsisht 90,000 BGN të reja, tani, pas 190,000 km, që definitivisht nuk duket si ajo, makina ofrohet për 38,500 BGN.
KJO PERFAQES
Falë një ndryshimi të madh të fytyrës në vitin 2016, Alhambra ishte mjaft e pjekur për gjysmën e dytë të jetës së saj. Në makinën tonë të testimit të konfiguruar bujarisht, një sistem kamerash ju ndihmon në jetën e përditshme dhe përveç një sistemi të njohjes së shenjave të trafikut, ka edhe një ndihmës për mbajtjen e korsisë dhe një kamerë kthimi në bord. Ku tregon kilometrazhi? Me përjashtim të gungave nga guralecat, nuk ka shenja të tjera të dukshme përdorimi. Në makinën e testimit, sediljet janë ende të ngushta këndshëm, pëlhurat dhe tapiceri prej lëkure nuk tregojnë shenja konsumimi. Vjetërsia strukturore e makinës është e dukshme në detaje: fenerët e zhytur mbështeten në teknologjinë halogjene të vjetëruar ndërkohë. Kabina e mobiluar tradicionalisht me sistemin info-argëtues me ekran me prekje është nga koncerni i VW dhe është funksional, por jo më i përditësuar.
KËSHTU MENAXHET
Motori 2.0 TDI (Euro 6) që testuam u prezantua së bashku me familjen e re të motorëve EA288 në fund të verës 2015. Ai zëvendëson Euro 5 TDI (EA189) me fuqi të ngjashme, por të skandalizuar me naftë. Gama e TDI shtrihet nga 115 në 184 kf. Me motorizim me 150 kf. do ecni me besim dhe ekonomik. Përditësuar gjithashtu në mesin e 2015.
Njësitë e benzinës 1.4-TSI nuk janë aq të sigurta përpara ngritjes së fytyrës dhe kanë zinxhirë problematikë të kohës. Sportiv dhe ekonomik është 2.0 TSI (EA888). Është i prirur ndaj problemeve me konsumin e lartë të vajit dhe zinxhirët e zgjatur të kohës. Si opsion për versionet më të fuqishme me naftë, disponohet motori i dyfishtë 4Drive me tufë haldex, si dhe një shirit tërheqës elektrik për një ngarkesë të tërhequr deri në 2,2 t (750 kg pa frena).
KJO KRIJON ZEMËRIME
Seat jep një garanci dyvjeçare për makinën e re (e zgjatur deri në pesë vjet), një garanci trevjeçare për bojëra dhe një garanci dymbëdhjetëvjeçare për korrozionin. Një problem i madh është pezullimi i veshjes, por komponentët e tij janë të lirë për t'u riparuar. Drejtimi i dyerve rrëshqitëse dhe mbulesa e pasme mund të dëmtohet - më shpesh sensorët janë problematikë. Transmetimi opsional DSG kërkon mirëmbajtje, defektet janë të shtrenjta! Motorët TDI me kilometrazh të gjatë shpesh kanë blozë në valvulat EGR, probleme me turbinën dhe injektorët e konsumuar Termostat Mahle.
Vazhdoni në faqen tjetër
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet