Ein Jawa 350-638 40 Tag zuvor
Në gjysmën e parë të viteve 1980, importi i motoçikletave në Bullgari nuk i kalonte 12-13.000 njësi, në vitin 1984. ra në 7000, dhe në vitin 1986 fjalë për fjalë shembet në nivelin simbolik të 3900. Kështu, kultura e motoçikletave në vend, e ndërtuar gjatë afro tetë dekadave, rezulton të jetë në një gjendje rënie të plotë. Prandaj, motoçikletat moderne në tregun bullgar janë shumë të rralla gjatë kësaj periudhe, dhe modelet e reja Jawa, të cilat u bënë shumë të njohura në vendin tonë në epokën e pasluftës, tani janë të pranishme këtu vetëm në faqet e shtypit të specializuar. Ky është pikërisht rasti me Jawa 350-638 të ri, i cili në 1985 zëvendësoi modelin jashtëzakonisht popullor 350-634. Ai ka një dizajn shumë më tërheqës dhe është i pajisur me një spoiler elegant aerodinamik me një mburojë transparente kundër erës, dhe disa versione janë të disponueshme në ngjyrë metalike.
Rrëshqitësit në pirunin e ri teleskopik të përparmë janë bërë nga aliazh i lehtë me një përfundim të zi mat. Ndërtimi i dy silenciatorëve në kombinim me futjet e gomës ndërmjet skajeve të brinjëve të dy cilindrave dhe kokave të cilindrave kontribuojnë në një ulje të ndjeshme të nivelit të zhurmës. Piruni i pasmë ka susta me spirale me hapje të ndryshueshme dhe karakteristika progresive dhe amortizues teleskopik të vendosur në qendër. Parangarkesa e pranverës mund të rregullohet në katër pozicione në varësi të ngarkesës së biçikletës dhe kushteve të rrugës.
Motori i ri, shumë më i lehtë është derdhur nga një aliazh alumini, dhe tufat prej gize shtypen në cilindra për të siguruar rezistencë të lartë ndaj konsumit. Krahasuar me cilindrat prej gize të modelit të mëparshëm, dizajni i ri përmirëson ftohjen, gjë që lejon rritjen e raportit të ngjeshjes, dhe rrjedhimisht fuqinë dhe ekonominë e motorit, veçanërisht në shpejtësi më të larta. Shkalla e rritur e ngjeshjes gjithashtu kontribuon në uljen e përmbajtjes së përbërësve toksikë në gazrat e shkarkimit. Nën kapakun e majtë të karterit dhe kutisë së marsheve është një tufë e përforcuar me 5 pllaka, e cila mund të shkëputet jo vetëm nga doreza e majtë në timon, por edhe duke aktivizuar levën e këmbës për ndërrimin e marsheve.
Motori ka një vëllim pune prej 344 metra kub. cm, raporti i kompresimit 10.2 dhe zhvillon një fuqi maksimale prej 19 kW në 5250/min. Çift rrotullues maksimal është 33 Nm në 5000 rpm. Lubrifikimi bëhet me fryrje të karterit, si me çdo motor me dy goditje, dhe raporti i naftës dhe benzinës është 1:40.
Karburatori i ri rrëshqitës horizontal i tipit 2928 SE përmirëson performancën e motorit në ngarkesa më të lehta dhe kalimtare duke reduktuar toksicitetin e shkarkimit.
Ndryshime të rëndësishme ka edhe në instalimin elektrik, i cili tashmë është 12 volt. Gjeneratori i mëparshëm i rrymës direkte është zëvendësuar me një alternator sinkron 3-fazor shumë më të fuqishëm të pajisur me një ndreqës diodë dhe një rregullator dridhjeje.
Dimensionet e përgjithshme të motoçikletës janë: gjatësia 2080 mm, gjerësia (në timon) 710 mm, lartësia 1065 mm. Vëllimi i rezervuarit është 17 l, pesha e frenuar (pa benzinë) është 156 kg, dhe ngarkesa është 130 kg.
- 2025-01-05 - 50,000 kilometra kundër Nickerchen: em Baba-Benz-Rekord
- 2025-01-04 - To je zo, ço je het, een beetje bedienen, aber es is wie een Frugtbart
- 2025-01-04 - 4. a 6. janar 2011, oorlog Hemus für die Premiere bij Mal ofiziels Entlassen nomoedo
- 2025-01-02 - Pred 40 Jahren Prišiel som k Polizei-MZ ETZ-250F në Bullgari
- 2025-01-01 - 80 dias dhe jo max 25 dias antes do Besuch Mazda RX-7
- 2024-12-31 - Ford Sierra XR 4: Végzetes vonzalom
- 2024-12-30 - 35 Etikiet pre Megacollier "Retro" od BAC
- 2024-12-29 - Ka 30 vjet që në Bullgari ekziston një kompani "Lada".
- 2024-12-28 - 50 vjet Volkswagen Polo
- 2024-12-27 - Ein Legjobb 30 Tage klasik Top 3-a