Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet
Ferrota përpara dhe pas - ATE, Textar, TRW, Delphi, Brembo, Bosch, Ferodo – në dyqanin tonë online për shumë marka të makinave si Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo, dhe më shumë. Mbulesat e frenave përbëhen nga një komponent friksioni i formuar dhe i mbajtur ose i rivendosur në një pllakë mbështetëse metalike. Në kohë, shtresa e friksionit shkrihet natyrshëm, detyruar kështu në zëvendësim periodik. Prodhuesit e makinave specifikojnë trashësinë minimale për mbulesat. Shumë makinave janë të pajisura me kujdesës friksioni që paralajmëron shoferin kur shtresa e friksionit afrohet tek trashësia minimale. Disa mbulesa gjithashtu kanë indikatorë të shënuar që prodhojnë zhurmë kur bëhet e nevojshme zëvendësimi.
Megjithatë, mbulesat e frenave janë vetëm një element i një riparimi të plotë. Shpesh, problemet si zhurma dhe shpërndarje e pauniforme me mbulesat nuk rrjedhin nga vetë mbulesat, por nga pjesët e shoqëruara të përdhunuar. Komponentë si klipse, spirancat, dhe shims luajnë një rol kritik në sigurimin e funksionimit të duhur, pa zhurmë dhe të barabartë të mbulesave të frenave. Mund të porosisni mbulesat e frenave / placute frana për çdo makinë, kamion ose motor nga dyqani online në Rumani. Ofertat tona përfshijnë sete mbulesash me pjesët shoqëruese, komponentë individuale dhe sete aksesore, duke lehtësuar një punë të plotë për performancë optimale dhe jetëgjatësi të zgjatur të mbulesave të frenave tuaja. Në shumicën e rasteve, heqja e këtyre pjesëve është e nevojshme për instalimin e mbulesave – zëvendësimi i tyre me pjesë të reja siguron rezultate të mira për kohën dhe paratë e investuara.
Kur shumica e makinave janë të projektuara, formulimi i komponentit të friksionit të mbulesës së frenave i përshtatet shoferit "mesatar" që operon në kushte "normale" të drejtimit. Megjithatë, nëse ju identifikoheni si një entuziast i performancës, ju mbase nuk përputheni me profilin mesatar. Modifikimet për drejtim agresiv në rrugë ose rrugë të kthjellta, ose përforcimi i kamionit tuaj për të çuar, të ngarkuar, ose për aventurat jashtë rrugës, mund treguar se ato mbulesa të frenave janë të papërshtatshme për modelet e përdorimit tuaj. Nëse kërkon forcë të shtuar frenuese, shfletoni seleksionin tonë të gjerë të mbulesave të frenave me performancë të lartë.
Mbulesat e pajisjeve origjinale zakonisht janë të mjaftueshme për udhëtim të ngadalshëm, përditshëm dhe drejtim në qytet, por mund të rezultojnë të pamjaftueshme kur vjen puna tek kërkesat e drejtimit dinamik në rrugë të kthjellta, të çuar ngarkesat e rënda, ose pjesëmarrja në aktivitete të shpejta dhe të intensivë në rrugë. Këtë përdorim e shoqëron prodhimi i ngrohjes substanciale për shkak të friksionit të nevojshëm për frenim dhe ndalje të makinave ose kamionëve që lëvizin shpejt ose janë të rënduar me ngarkesë. Kjo ngrohje mund të çojë në nxehtësim dhe zbehje të mbulesave origjinale, duke rezultuar në distanca të ndalimit më të gjata me kalimin e kohës.
Ne prezantojmë një zgjedhje të mbulesave të frenave të performancës të formuluar me kujdes për të përmbushur kërkesat e pasionistëve të drejtimit, pilotëve të garave, pronarëve të kujdesshëm të kamionëve, agjentëve të reagimit të shpejtë dhe operatorëve të flotës. Këto mbulesa vijnë në një gamë të gjerë komponentësh të friksionit të përpiluar nga prodhues të parës, duke siguruar që të gjeni përafërsisht atë që ju nevojitet për nevojat tuaja specifike. Këto formulime unike përfshijnë qeramikë, komponime me përqindje të ulëta metalike, semi-metalike dhe blerje që mund të përfshijnë gjithashtu elementë si fibra aramidike dhe fibra karboni. Çdo set mbulesash të frenave është inxhinieruar për të ofruar një kombinim të veçantë të karakteristikave. Pra, nëse kërkoni fuqi të shtuar të frenimit për mjetin tuaj të përditshëm, shëtitje rastësore në pistë, aventura jashtë rrugës me një 4x4, ose një përzierje harmonike të aftësive të frenimit dhe durimit për një kamion komercial, oferta jonë ka mbulesat ideale për kërkesat tuaja.
Çfarë janë mbulesat e frenave?
Një mbulesë e frenave vendoset mes diskit të frenave dhe kaliprit për të zvogëluar nivelin e friksionit nga metali në metal. Në kohë, mbulesat kërkojnë zëvendësim. Kur shoferi shtyp frenën, ata mund të dëgjojnë një zhurmë shqetesuese, ose mjeti mund të tërhiqet në njërën anë. Këto janë shenja që mbulesat janë të përdhunuar.
Kur duhet të zëvendësohen mbulesat e frenave?
Përgjithësisht, mbulesat e frenave të një makinë duhet të zëvendësohen çdo 30,000 deri në 50,000 kilometra, ndërsa disket e frenave duhet të zëvendësohen mes 45,000 dhe 100,000 kilometrave. Megjithatë, shifra e saktë mund të ndryshojë në varësi të terrenit që drejtoni, kushteve të motit dhe stilin e drejtimit.
Mbulesat e frenave duhet të zëvendësohen kur kanë arritur nivelin minimal të trashësisë ose kanë përdhunuar në mënyrë të konsiderueshme. Prodhuesit e makinave ofrojnë specifikime lidhur me trashësinë minimale të mbulesave, shërbyes si një tregues i qartë se ato duhet të ndërrohen kur afrohen kësaj vlerë. Duhet gjithashtu t'i zëvendësoni nëse vëreni shenja të përdhunimit, si zhurma kur frenoni, tërhiqje e pauniforme e mjetit gjatë frenimit, ose ndodhja e zhurmave të pazakonshme.
Një tregues tjetër që mbulesat e frenave duhet të zëvendësohen mund të jetë përdorimi i censeve të përdhunimit. Shumica e makinave moderne kanë cense që japin sinjale kur mbulesat kanë arritur një nivel të konsiderueshëm të përdhunimit dhe kanë nevojë për zëvendësim.
Është e rëndësishme të ndiqni programin e rekomanduar të mirëmbajtjes nga prodhuesi i makinës dhe të inspektoni rregullisht sistemin e frenave për shenja të përdhunimit, duke ndërmarrë masa të përshtatshme para se problemet të bëhen kritike. Mirëmbajtja e rregullt parandaluese mund të zgjasë jetëgjatësinë e mbulesave të frenave dhe të sigurojë një sistem frenimi efikas dhe të sigurt.
A është e lehtë të zëvendësohen frenat?
Zëvendësimi i frenave mund të jetë nga relativisht i thjeshtë deri te më kompleks, në varësi të nivelit tuaj të njohurive automobilistike, llojit të frenave të përdorura nga mjeti juaj dhe komponentëve specifikë që duhet të zëvendësohen.
Për zëvendësimin bazë të mbulesave të frenave, nëse keni disa aftësi mekanike dhe mjetet e duhura, është një detyrë që shumë pronarë makinash mund ta kryejnë vetë. Këtu është një pasqyrë e përgjithshme e procesit:
- 1. Mblidhni Mjetet dhe Materialet e Nevojshme: Kryesisht do t'ju duhen një çelës tregu, një ndërshues dhe shtandina ndërshues, një C-çelës ose një vegël kaliperi frenash dhe mbulesa të reja të frenave.
- 2. Ngrini Mjetin: Përdorni ndërshuesin për të ngritur makinën dhe fiksoni atë me shtandina.
- 3. Hiqni Rrotën: Leshoni vijat e çelësit, hiqni rrotën dhe vendosni atë anash.
- 4. Hyni në Kaliperin e Frenave: Gjeni kaliperin e frenave dhe, varësisht nga mjeti juaj, mund të duhet të hiqni disa shkronja ose thika për të hyrë në mbulesat e frenave.
- 5. Hiqni Mbulesat e Vjetra të Frenave: Përdorni një C-çelë ose një vegël kaliperi frenash për të kompresuar pistonin e kaliprit, duke bërë më të lehtë heqjen e mbulesave të vjetra të frenave.
- 6. Instaloni Mbulesat e Reja të Frenave: Futni mbulesat e reja të frenave në vend. Kushtoni vëmendje eventuale klemave, mbajtësve, ose aksesoreve që mund të duhet të transferohen nga mbulesat e vjetra në ato të reja.
- 7. Rimontoni: Rikthejeni gjithçka në vend, duke siguruar që të gjitha shkronjat dhe thikat janë të shtuara si duhet.
- 8. Përsërisni për Anën Tjetër: Nëse po zëvendësoni frenat e përparme, do t'ju duhet të përsërisni procesin për anën tjetër. Përsërisni për frenat e pasme nëse është e nevojshme.
- 9. Drenoni Frenat (nëse është e nevojshme): Nëse keni hapur sistemin e lëngut të frenave, mund të duhet të drenoni frenat për të larguar ajrin nga linjat e frenave.
Është e rëndësishme të theksohet se ky është një pasqyrë e përgjithshme, dhe hapat e veçantë mund të ndryshojnë në varësi të markës dhe modelit të mjetit tuaj. Nëse nuk ndiheni i rehatshëm me këto detyra ose po përbaleni me komponentë më të kompleksuar të sistemit të frenave, si disket apo kaliprat, është e këshillueshme të kërkoni ndihmë profesionale.
Konsultohuni gjithmonë me manualin e mjetit tuaj për udhëzimet specifike, dhe në rast dyshimi, konsideroni kërkesën e ndihmës nga një mekanik i kualifikuar ose një profesionist shërbimi frenash. Sistemet e frenave janë të rëndësishme për sigurinë e mjetit, kështu që është e rëndësishme të sigurohet që puna të bëhet saktësisht.
Çfarë ndodh nëse nuk i ndërroj frenat?
Nëse lejohen të përdhunohen para se të zëvendësohen, komponentë të tjerë të sistemit të frenave, veçanërisht disket ose bubrezat e frenave, mund të dëmohen. Përveç riparimeve shpeshherë të kostueshme, drejtimi me mbulesa të frenave të përdhunuar ose të komprometuara mund të çojë në kushte të papërballueshme të drejtimit.
A thithen më shpejt frenat e përparme apo ato pasme?
Një nga këto sisteme është sistemi i frenave. Ai është një nga më të rëndësishmit për operacionin e mjetit, kështu që duhet të kushtoni vëmendje të veçantë përmes zëvendësimeve dhe mirëmbajtjes të shpeshta. Në shumicën e makinave, mbulesat e frenave të përparme kanë tendencë të përdhunohen më shpejt se ato pasme sepse ata trajtojnë një pjesë më të madhe të forcës së frenimit, veçanërisht në fazat fillestare të frenimit. Pesha e mjetit kalon në anën e përparme gjatë decelerimit, ushtruar presion më të lartë në frenat e përparme.
Megjithatë, shpejtësia e përdhunimit mund të ndryshojë bazuar në zakonet e drejtimit, ndarjen e peshës së mjetit, dhe dizajnin e sistemit të frenave. Është e rëndësishme të ndiqni rekomandimet e prodhuesit dhe të inspektoni rregullisht të gjitha komponentët e sistemit të frenave për të siguruar se funksionojnë saktësisht.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu