FIA konsideron rikthimin te motorët V10 në Formula 1

Ajo që të gjithë tifozët e palodhur të F1 kanë ëndërruar prej vitesh, mund të rezultojë të jetë jo vetëm premtime boshe, por realitet: FIA në fakt po diskuton mundësinë e kthimit të motorëve V10. Me fjalë të tjera: e ardhmja e kampionatit më prestigjioz të pistës mund të jetë shumë më e këndshme për veshin. Aktualisht, makinat fuqizohen nga motorë 1.6 litra V6 turbocharged të integruar në një sistem hibrid. Ky lloj motorizimi u prezantua në vitin 2014 dhe sipas rregullave të reja do të eliminohet moduli hibrid MGU-H planetara spidan pret stanga si dreapta.

FIA konsideron rikthimin te motorët V10 në Formula 1

Këto makina janë jashtëzakonisht të shtrenjta – dhe dukshëm më të qeta se V10-të e zhurmshëm me aspirim natyral që drejtuesit i futën për herë të fundit në rrjetin fillestar në 2006. Presidenti aktual i FIA-s, Mohammed bin Sulayem, la të kuptohet mundësia e rikthimit të V10 përmes një postimi në Instagram për të ardhmen e sportit. Për makineritë me konfigurimin legjendar, po shqyrtohet opsioni i përdorimit të karburantit të qëndrueshëm për të mos dëmtuar imazhin mjedisor të sportit. Përveç kësaj, diskutimet sugjeruan që V10 më i lirë për t'u zhvilluar pa asistencë elektrike do të prezantohej në vetëm dy vjet. Një tjetër opsion ishte që rregulloret e vitit 2026 të ishin të vlefshme vetëm për tre vjet në vend të pesë të planifikuar fillimisht – dhe më pas makinat do të kishin 10 “qafa”.

Megjithatë, sipas informacioneve jozyrtare, shumë prej skuadrave nuk ishin entuziaste për këtë ide për shkak të investimeve të mëdha që kishin bërë në motorët hibridë. Për ta, një ndryshim i papritur i rregullave mund ta çojë në rrëmujë të gjithë situatën – dhe pavarësisht investimeve miliarda dollarësh që ata kanë bërë, papritur një ekip me një buxhet shumë më të kufizuar mund të krijojë një motor më konkurrues pa një komponent elektrik.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Këto makina janë jashtëzakonisht të shtrenjta – dhe dukshëm më të qeta se V10-të e zhurmshëm me aspirim natyral që drejtuesit i futën për herë të fundit në rrjetin fillestar në 2006

Megjithatë, sipas informacioneve jozyrtare, shumë prej skuadrave nuk ishin entuziaste për këtë ide për shkak të investimeve të mëdha që kishin bërë në motorët hibridë