Ilja Csubbrikov ishte 90 vjeç. Ergebnis: Legendares Ergebnis

Ilya Chubrikov filloi të garonte kur nuk ishte ende 17 vjeç me motoçikletën 125cc DKW të babait të tij dhe fillimi i tij i parë në një garë të vërtetë ishte gjatë një gare rrugore në malin Stoletov në 1952. Fitorja e tij e parë e madhe në territorin bullgar u shënua tashmë me pjesëmarrjen e tij debutuese në motokrosin ndërkombëtar nën malin Shipka në vitin 1956. Euforia që shkaktoi te spektatorët dhe konkurrentët dhe seria e pafundme e fitoreve vazhdoi në gjysmën e parë të viteve 1960. Asokohe sporti vendas i motoçikletave shënoi suksese që mbahen mend edhe sot ulei motor.

Ilja Csubbrikov ishte 90 vjeç. Ergebnis: Legendares Ergebnis

Takimi i parë i Iliya Chubrikov me makinat e garave ishte falë Emil Razlogov, drejtori i atëhershëm i DSP "Bulet". Në mesin e viteve 1960, kjo sipërmarrje biznesi jetëshkurtër organizoi prodhimin e "Bulgarreno" 8 dhe 10 dhe menjëherë më pas bleu licencën për makinat sportive Alpine A110 veçanërisht të suksesshme. Çubrikovi deri në atë moment nuk kishte menduar kurrë të ndahej nga motoçiklizmi, por e pranoi këtë sfidë të re, e cila shpejt dha rezultatet e para.

Pjesëmarrja e tij e parë në një garë makinash ishte në pranverën e vitit 1967 në mitingun “Transbalkania”. Makina Bulgarreno 8 me motor 1300 cc, e cila del në krye dhe arrin të fitojë një fitore të padiskutueshme në këtë lloj maratonë makinash. Rasti mbetet përgjithmonë në historinë e autosportit bullgar, jo vetëm për faktin se kjo është debutimi i Ilija Çubrikovit në skenën motorike, por edhe për faktin se është fitorja e parë e një bullgari në një miting ndërkombëtar.

Disa muaj më vonë, pas një ftese zyrtare nga Franca, Ilya Chubrikov tashmë garoi në Rally Monte Carlo së bashku me disa nga pilotët më të mëdhenj të garave në botë. Në paraqitjen e tij të parë ishte me një Alpine standarde, por në vitin 1969. ai mbërriti në Monte Carlo me një Bulgaralpin 1300cc, të cilin e kishte në top 20 nga gjithsej 200 ekuipazhe, por u largua për shkak të një avarie. Pjesëmarrja e tretë dhe e fundit e Iliya Çubrikovit në këtë garë prestigjioze ishte në vitin 1971, kur makina e tij ishte sërish “Bulgaralpin”. Më pas ai arriti të zërë vendin e 28-të në klasifikimin e përgjithshëm, nga gjithsej 220 ekuipazhe pjesëmarrëse.

Fitorja e parë e Iliya Çubrikov me "Bulgaralpin" u shënua në vitin 1969. gjatë mitingut të pestë ballkanik në Turqi.

Gjatë edicionit të dytë të Rally Golden Sands në 1971. Iliya Çubrikov filloi me një Alpine 1600 dhe u bë i pari (dhe për fat të keq i fundit për shumë vite në vijim) konkurrenti bullgar që mori ndonjëherë pozicionin e çmimit në këtë miting më prestigjioz bullgar.

Në vitet 1970 dhe fillimin e viteve 1980, ai arriti të fitojë 12 vende të para në klasifikimet e përgjithshme të disa prej mitingjeve më prestigjioze evropiane si "Kordatic" (1972), "Tatri" (1973), "Dimri Ruska" (1974), "Danubi" në 1976 dhe 1978, si dhe një seri e tërë fitoresh në Rally Gunaidin në vitet 1978, 1979, 1980 dhe 1983, ku konkurroi në Renault 5 Turbo. Një nga episodet veçanërisht interesante të asaj epoke lidhet me pjesëmarrjen e Iliya Chubrikov në maratonën "Tour of the Detit Mesdhe" në 1978. Deri atëherë, dhe për një kohë të gjatë më pas, ai konkurroi vetëm me Renault, por këtu, në mënyrë të jashtëzakonshme, makina e tij ishte një Lada 1300 shumë e zakonshme. Pavarësisht konkurrencës së fortë perëndimore, ai doli në krye dhe fitoi mitingun.

Në vitin 1983 Iliya Çubrikov arriti në vendin e pestë në renditjen përfundimtare të Kampionatit Evropian të Rally, dhe një vit më vonë ai u bë bullgari i parë dhe i vetëm që iu dha përparësia "A". Në vitin 1989 ai përfundoi i gjashti në përgjithësi dhe i dyti në Grupin B të Kampionatit Evropian të Rally, dhe në 1990 në të njëjtën garë ai fitoi vendin e tretë në klasifikimin e përgjithshëm dhe i pari në grupin B.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Takimi i parë i Iliya Chubrikov me makinat e garave ishte falë Emil Razlogov, drejtori i atëhershëm i DSP "Bulet"

Pjesëmarrja e tij e parë në një garë makinash ishte në pranverën e vitit 1967 në mitingun “Transbalkania”