Ka 30 vjet që në Bullgari ekziston një kompani "Lada".

Sasitë më të mëdha të "Lada" në historinë e tregut bullgar të automobilave janë dorëzuar pak më shumë se 45 vjet më parë në epokën e socializmit të përparuar. Kjo ndodhi në vitin 1978, kur gjithsej 33,800 makina u shitën në vendin tonë në Uzinën e Automobilave Vollga, me gati 1/3 e tyre të disponueshme vetëm për valutë në Korecom.

Ka 30 vjet që në Bullgari ekziston një kompani "Lada".

Në periudhën tranzitore politiko-ekonomike të gjysmës së parë të viteve 1990, "Lada" vazhdoi të ishte makina më e shitur në Bullgari dhe arsyet kryesore për këtë ishin tre - popullariteti i markës, çmimi relativisht i përballueshëm dhe Mundësia e pagesës në BGN (për ndryshe nga të gjitha makinat e tjera të reja që shiten fillimisht vetëm për dollarë ose marka gjermane).

Suksesi më i madh në treg për “Lada” në periudhën e tranzicionit u arrit në vitin 1993 me 9100 makina të shitura nga gjithsej 19676, që do të thotë rreth 46.5% e tregut. Vendi i dytë në renditje shkon për Daewoo me vetëm 1811 njësi.

Në këtë periudhë duket se “Lada” i ka të gjitha shanset për të ruajtur pozicionin e saj lider në treg, pasi në vitin 1994 sërish kryeson tabelën e shitjeve me 4336 makina nga 13566 gjithsej, që do të thotë rreth 31,2% e tregut. Ajo zuri vendin e parë në dy vitet në vijim, kur, megjithatë, sasitë e shitura filluan të bien në mënyrë drastike.

Në vitin e krizës 1997, që do të mbahet mend për hiperinflacionin dhe imponimin e bordit të monedhës, “Lada” nuk është më prezente as në treshen e parë për sa i përket shitjeve. E preferuara e padiskutueshme në renditje, jo vetëm atëherë, por edhe për të gjithë periudhën mes viteve 1997 dhe 2000, është kompania koreano-jugore Daewoo, e cila më parë thuajse pa përjashtim ishte në vendin e dytë për sa i përket shitjeve në vendin tonë.

Pavarësisht nga sfidat e rënda ekonomike me të cilat përballej ekonomia bullgare, në fund të viteve 1990 inflacioni u vu nën kontroll dhe biznesi privat filloi të zhvillohej gjithnjë e më me sukses. Të ardhurat po rriten në mënyrë progresive dhe të gjitha makinat e reja në tregun bullgar tani shiten për BGN.

Faza e tranzicionit, gjatë së cilës ato ende mund të blihen vetëm me valutë (si dikur në "Korekom"), shkon në mënyrë të pakthyeshme në histori dhe bashkë me të edhe aureola e "Lada" zbehet. Konkurrenca perëndimore po shpalos gjithnjë e më shumë potencialin e saj real dhe pas disa vitesh të suksesshme në krye të tregut, marka Daewoo tërhiqet dhe midis 2001 dhe 2006, vendin kryesor e zë Peugeot. Në këtë periudhë, “Lada” tashmë është shumë prapa në renditje, pas markave si Citroën, Ford, Renault, Škoda, Opel, Toyota e shumë të tjera. Në vitin 2001, kur makina më e shitur në vendin tonë ishte Peugeot me 2221 njësi nga 13365 gjithsej, “Lada” arriti të shiste vetëm 504 makina.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Në periudhën tranzitore politiko-ekonomike të gjysmës së parë të viteve 1990, "Lada" vazhdoi të ishte makina më e shitur në Bullgari dhe arsyet kryesore për këtë ishin tre - popullariteti i markës, çmimi relativisht i përballueshëm dhe Mundësia e pagesës në BGN (për ndryshe nga të gjitha makinat e tjera të reja që shiten fillimisht vetëm për dollarë ose marka gjermane)

Suksesi më i madh në treg për “Lada” në periudhën e tranzicionit u arrit në vitin 1993 me 9100 makina të shitura nga gjithsej 19676, që do të thotë rreth 46