Keni investuar 200,000 leva në këtë ekskluzive 6-litërsh W 126 AMG!

Ky Mercedes 500 SEL 5.0 AMG, i koduar me emrin Blueberry, është jo vetëm unik, por edhe një makinë me rëndësi historike për markën AMG. Unike 500 SEL së shpejti do të shitet në ankan compresor supraalimentare bts turbo pret.

Keni investuar 200,000 leva në këtë ekskluzive 6-litërsh W 126 AMG!

Si pjesë e Sealed Drop, shtëpia e famshme e ankandeve RM Sothebys po ofron Mercedes 500 SEL 5.0 AMG për publikun e gjerë për herë të parë. Momenti u zgjodh me shumë zgjuarsi, sepse sidomos në SHBA, euforia rreth të ashtuquajturve Pre-Merger-AMG është aktualisht shumë serioze: vitet e fundit, AMG-të e hershme janë bërë një magnet i vërtetë për koleksionistët – të cilët janë të gatshëm të paguajnë shuma rekord. Megjithatë, në këtë rast nuk bëhet fjalë për një AMG “të zakonshme”, por për një makinë me rëndësi historike. Mësoni të gjithë historinë e kësaj makinerie unike!

AMG ishte një dhuratë për Krishtlindje

Në fillim të viteve 1980, bashkëthemeluesi i AMG Hans Werner Aufrecht mbajti një marrëdhënie të ngushtë biznesi me një farë Richard Buxbaum. Buxbaum, themeluesi i AMG në Amerikën e Veriut, shpesh viziton Affalterbach. Në një nga takimet e tij me Aufrecht, ai përmendi se nuk kishte Mercedes 500 SEL me një ngjyrë më interesante askund në SHBA.

Kjo dëshirë e parealizuar është shkëndija që ka “ndezur” projektin Blueberry. Në korrik 1984 Aufrecht bleu një 500 SEL në ngjyrën e rrallë blu metalike Lapis (kodi i bojës: DB 932 H) - me qëllim që ta modifikonte për partnerin e tij të çmuar të biznesit Buxbaum - dhe t'i dërgonte makinën si dhuratë për Krishtlindje!

Meqenëse W 126 supozohej të ishte një surprizë, Aufrecht ndërmori një hap të pazakontë: ai ofroi t'i shiste Buxbaum standardin 500 SEL, të cilin e bleu nga përfaqësia Karl Russ. Buxbaum ra dakord dhe priste dorëzimin e makinës në fillim të vitit 1985. – dhe kjo do të thotë se nuk ka mbetur shumë kohë për të përgatitur limuzinën.

Në vjeshtën e vitit 1984. Ekipi AMG fillon të punojë dhe krijon pjesën unike që ata e quajnë Blueberry. Së pari, pjesa e brendshme e kamoshi gri është zëvendësuar me një të plotë lëkure, duke përfshirë edhe sediljet e rregullueshme elektrike nga SEC. Gjithashtu është vendosur një timon AMG me 4 fole, instrumente të reja dhe elemente të reja dekorative. Druri zebrano zbardhet me dorë dhe më pas lyhet gri. Ky proces kompleks zbatohet në të gjitha pjesët si p.sh. konzola qendrore, leva e marsheve dhe panelet e dyerve.

Jashtë, modifikimet janë edhe më të gjera. Krahas kompletit të plotë të trupit AMG, janë instaluar edhe rrotat AMG Penta 16 inç, karakteristikë e kohës dhe aktualisht janë jashtëzakonisht të kërkuara. Ylli është i lyer në ngjyrën e makinës, ashtu si të gjitha pjesët e kromit. Madje është pikturuar edhe mbishkrimi “500 SEL”.

Përfundimi në janar 1985

Por vetëm akordimi optik nuk ishte i mjaftueshëm. Në Affalterbach, ata instalojnë gjithashtu pezullimin sportiv Bilstein, një diferencial të rishikuar me rrëshqitje të kufizuar dhe një gjeneratë krejtësisht të re, duke përfshirë kolektorë të rinj dhe tuba të dyfishtë shkarkimi. Shkurtimisht: 500 SEL merr paketën e plotë të përmirësimeve nga AMG.

Një faturë vërteton se Blueberry është përfunduar më 11 janar 1985. Kështu që qëllimi fillestar për të finalizuar dhe dorëzuar AMG deri në Krishtlindje nuk u arrit. Por, edhe pse me një vonesë të vogël, në fillim të vitit 1985. Njerëzit e Aufrecht e dërgojnë me faks faturën në AMG në Amerikën e Veriut. Ka një shënim të vogël mbi të se është një dhuratë e Krishtlindjeve për familjen Buxbaum, të cilët ishin të pushtuar nga bujaria e gjermanëve.

Në mars 1985 Limuzina unike mbërriti në shtëpinë e Buxbaum në Shtetet e Bashkuara dhe gjatë 15 muajve të ardhshëm u përdor si një makinë kompanie, një "autobus shkolle" dhe një taksi me shpejtësi të lartë. Gjatë kësaj kohe, W 126 grumbulloi me zell milje - dhe pas 15 muajsh pulti tashmë lexonte 15,365 milje (ekuivalente me 24,728 kilometra).

Familja Buxbaum ndoshta do të kishte vazhduar të drejtonte AMG-në e tyre për një kohë më të gjatë, por në qershor 1986. Miliarderi Rick Cohen u drejtohet njerëzve në AMG America North me një kërkesë të madhe: gjeni atij një S-Class në një ngjyrë të veçantë. Meqenëse Blueberry doli të ishte i vetmi W 126 me një ngjyrë më tërheqëse në atë kohë, Buxbaum vendosi të ndahej me makinën pasi u konsultua me familjen e tij.

Cohen përdori SEL-in si një shofer ditor për pesë vitet e ardhshme dhe kaloi shumë kilometra në të. Ai merr limuzinën për servisim të rregullt te specialisti i Mercedes John Quay. Kur në vitin 1991 Cohen fillon të kërkojë një makinë të re, Quay vendos të përfitojë nga mundësia - dhe disa ditë më vonë blen specialin 500 SEL 5.0 AMG.

Megjithatë, Buxbaum-it i mungon S – dhe pas rishitjes së tij, ai i kërkon Quay-t një herë në vit që t’ia shesë makinën – por pa dobi. Pronari i ri e njeh makinën dhe karakterin e saj unik. Ai ngiste AMG vetëm në fundjavë midis 1991 dhe 2022. dhe gjatë gjithë kësaj kohe ka bërë vetëm 19.000 kilometra.

Çmimi i vlerësuar i lartë

Në tetor 2022. Buxbaum tashmë ka hequr dorë nga shpresa për të rikthyer ndonjëherë AMG-në e tij - por ai merr një telefonatë të befasishme nga Quay, i cili i ofron makinën - por me kushtin që ai t'i kthejë asaj lavdinë e mëparshme. Buxbaum e pranoi ofertën me mirënjohje dhe menjëherë iu fut punës.

Deri në vitin 2024 500 SEL 5.0 AMG është restauruar pa kursyer asnjë shpenzim. Mbi 50,000 dollarë u shpenzuan vetëm për pajisjet nën kapuç dhe 46,000 dollarë të tjera për riparime kozmetike. Një total prej rreth 120,000 dollarësh janë investuar në limuzinën unike AMG, e cila aktualisht ka vetëm 183,938 kilometra (114,294 milje) në orë.

Në funksion të investimit serioz, llogaritet 150-200 mijë. Dollari që po jep RM Sotheby's nuk duket më aq astronomik. Sidomos duke pasur parasysh rëndësinë historike të këtij modeli unik AMG.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Si pjesë e Sealed Drop, shtëpia e famshme e ankandeve RM Sothebys po ofron Mercedes 500 SEL 5

AMG ishte një dhuratë për Krishtlindje