Modeli Ford: Ford S-Max
Divizioni evropian i Ford-it po përballet me një transformim. Kështu ai vendosi t'i hidhte një sy modeleve të përdorura të markës garnitura capac supape victor reinz pret.

Ford është një ikonë amerikane, por në Gjermani shihet si një markë tradicionale lokale me seli në Këln dhe Saarland. Kompetenca kryesore e markës ndër vite ka qenë: çmimet e drejta dhe një sërë modelesh të ndërtuara mjaft konservatore. Pas programit të "rifillimit", diapazoni i modeleve të markës do të hollohet seriozisht.
Megjithatë, tregu i makinave të përdorura do të vazhdojë të jetë i përfaqësuar mirë: në segmentin e makinave të vogla, Ka dhe Ka+ janë të disponueshme. Me kalimin e viteve, Fiesta është rritur në një makinë të vogël jashtëzakonisht të pjekur. Focus është tashmë një konkurrent i Golfit. Si një udhëtar i madh, i rehatshëm dhe me vlerë të mirë të shkollës së vjetër në distanca të gjata, Mondeo shkëlqen.
Furgonë janë gjithashtu një specialitet i markës. Me interes janë B-Max i bazuar në Fiesta, C-Max si derivat i Focus, si dhe S-Max dhe Galaxy në platformën Mondeo. Kuga është një model i preferuar në segmentin e SUV-ve kompakte.
Ecosport dhe Edge janë modele më të veçanta. Puma dhe Mustang Mach E shënojnë drejtimin e ri të Fordit. Hidhni Mustang legjendar si një makinë e vërtetë muskulore dhe GT është një konkurrent ekzotik i sportistëve italianë me motor të mesëm. Sigurisht, Ford ofron gjithashtu kamioncinën fshatar Ranger dhe Explorer XLT XL SUV.
Cilat janë pikat e forta dhe të dobëta të makinave të ndryshme të përdorura? Shihni në rishikimin tonë!
Ford S-Max
Çmimet si të reja: nga 52,000 BGN në 108,000 BGN. • Çmimet e përdorura: nga 18,000 BGN deri në 88,000 BGN. • Çmimi mesatar i përdorur: 51,000 BGN. • motorët: nga 115 në 240 kf. • këshilla për motorizimin: 190 kf/6,8 l naftë për 100 km • ndarje shërbimi: 18 • Euro-NCAP- mbrojtja e pasagjerëve: 87 përqind (5 yje, 2015).
Ajo që na pëlqen
Koncepti i furgonit dinamik
U ngarkua me sukses
Ajo që nuk na pëlqen
Rrjedhje vaji
Dobësitë e prodhimit
S-Max ofron hapësirë jashtëzakonisht bujare, me vend për deri në shtatë persona në bord. Gjenerata e parë u prodhua deri në vitin 2014, e ndjekur nga gjenerata e dytë e modernizuar Ford S-Max me një dizajn shumë më të rafinuar.
Për përdorim të përditshëm, është në dispozicion një përzgjedhje e madhe e motorizimeve - nga ekonomike në të fuqishme, në të cilën njësia me naftë me 190 kf. është më e përshtatshme. Disa tema që i lanë përshtypje TÜV janë të pakëndshme: S-Max normalisht me kilometrazh të lartë karakterizohet nga rrjedhje vaji dhe probleme EGR dhe turbo. Shumë aksione shërbimi, ndër të tjera për korrozionin në pezullimin e pasmë.
- 2025-04-06 - ¡Nincs brit auto az amerikaknak!
- 2025-04-05 - Mazda RX-7: Rotor Extremo
- 2025-04-04 - Eladó Schumacher është legjenda e Ferrarit kundër Monakos
- 2025-04-03 - Renault Austral është dëmtuar plotësisht
- 2025-04-02 - Jeep Avenger 4xe është një Jeep
- 2025-04-01 - Er është nog geen orlog conecheu Nebel admirar alebo Mercedes-Benz GLE (VÍDEO)
- 2025-03-31 - Gjysmë ton i Opel Grandland i ri është bërë nga materiale të ricikluara
- 2025-03-29 - Vendi i shtatë për Nikola Tsolov në ditën e fundit të testimit në Bahrein
- 2025-03-28 - Programi testues i Nikolaï Tsolov në Bahrein
- 2025-03-27 - Truri mbi rrota: përparimi revolucionar i makinave elektrike të ardhshme nga BMW dhe VW
