Oltcit Club: România méltatlanul alulieertält autója

Pavarësisht se është kritikuar shumë (përfshirë disa ekspertë të Evropës Lindore), Oltcit Club është një makinë shumë e përditësuar dhe interesante. Ai debutoi në vitin 1981, vetëm tre vjet pas paraardhësit të tij francez, Citroën Visa, dhe për kohën e tij ishte praktikisht i pakrahasueshëm midis gamës së kufizuar të disponueshme në tregjet e Evropës Lindore. Nëse përjashtojmë konceptin relativisht arkaik të motorit, që korrespondon me atë të Citroën 2CV, dhe cilësinë e pakënaqshme të ndërtimit, makina kompakte rumune tërheq vëmendjen me pamjen e saj moderne dhe interierin e dizajnuar në mënyrë moderne disc frana delphi pret fata si spate.

Oltcit Club: România méltatlanul alulieertält autója

Marka e re është një kombinim i emrave të rajonit rumun të Oltenia, ku ndodhet uzina, dhe Citroën. Dizajni i emblemës së kompanisë ndjek të njëjtin parim dhe është një kombinim i shkronjës O dhe një prej shevroneve në emblemën e Citroën.

Shoqëria aksionare me pjesëmarrjen e shtetit rumun dhe Citroën (me një pjesëmarrje prej 64% deri në 36%) për prodhimin e makinave kompakte të pasagjerëve u krijua në 1977. Kapaciteti prodhues i ndërmarrjes është 100,000 njësi në vit, disa prej të cilave janë të destinuara për eksport në Francë dhe vende të tjera të Evropës Perëndimore, me emrin tregtar Citroën Axel.

Oltcit fillimisht u ofrua me motorë me karbure 4-stroke të ftohur me ajër dhe cilindra aliazh alumini të kundërta horizontalisht. Më i vogli është një dy cilindra me një vëllim pune 652 metra kub. cm dhe 34 kf, i cili e kishte origjinën nga motori 2CV, por më pas u modernizua plotësisht, duke u pajisur me një bosht të ri me gunga, një sistem ftohjeje më efikas dhe një sistem ndezës elektronik pa kontakt. Më vonë, një motor më i madh me 4 cilindra me një vëllim prej 1129 cc ishte gjithashtu i disponueshëm. cm, me valvola në formë V (me 2 bosht me gunga të vendosura në kokat e cilindrave dhe të drejtuar nga 1 rrip të dhëmbëzuar secili), me karburator Solex me dy tytë dhe sistem ndezës të tipit klasik me korrigjues centrifugale dhe vakum. Ai zhvillon një fuqi maksimale prej 57.5 kf. në 6250/min, dhe raporti i kompresimit është 9 : 1. Kutia e marsheve me katër shpejtësi është marrë nga Citroën GS.

Në një fazë të mëvonshme, u prezantua një motor 1300 cc, i cili përdorte grupin e pistonit të 2 cilindrave dhe arriti fuqinë midis 64 dhe 70 kf.

Linjat e prodhimit të Oltcit në Craiova janë të pajisura me pajisje shumë moderne për kohën e tyre dhe disa aktivitete, si saldimi i trupit, janë plotësisht robotike dhe me produktivitet të lartë mund të sigurojnë respektim të rreptë me regjimet e vendosura teknologjike. Pas lyerjes dhe trajtimit me preparate kundër korrozionit, elementët individualë të trupit, si parafango dhe dyert, mbulohen me film transparent për t'i mbrojtur nga gërvishtjet e mundshme. Disqet e frenave në boshtin e pasmë mbrohen nga vajosja dhe dëmtimet mekanike nga mbrojtëset teknologjike, të cilat hiqen vetëm kur mekanizmi i frenimit të instalohet përfundimisht. Sistemi i frenave është i mbushur me lëng duke përdorur një instalim të veçantë.

Pezullimi është me rreze rrotullimi përpara dhe pas, duke garantuar rehati tradicionale franceze të kombinuar me qëndrueshmëri të mjaftueshme. Makina ishte menduar fillimisht të vinte me frena me disk në të gjitha rrotat, por në versionin RM (nga RomaniaModificata) ajo ka frena me disqe të përparme nga Dacia, dhe në konfigurimin RT (nga Romania Totale) i gjithë grupi i frenave është nga Dacia (disk frenat në frenat e daulleve të përparme dhe të pasme).

Xhami i përparmë është i pajisur me një fshirëse të vendosur në qendër që mund të funksionojë me dy shpejtësi të ndryshme dhe në modalitet pulsi. Dritarja e pasme është gjithashtu e pajisur me një fshirëse dhe një grykë uji. Pasqyra e jashtme është e rregullueshme nga ndarja e pasagjerëve.

Meqenëse makina ka dy dyer, sediljet e përparme mund të lirohen dhe të rrëshqasin përpara, dhe kthimi i tyre në pozicionin e fillimit sigurohet nga një pajisje mekanike "memorizuese".

Vëllimi i bagazhit është rreth 310 metra kub. dm është shumë i mirë për një makinë të kësaj klase dhe kapaku i bagazhit mbahet i hapur nga dy shirita gazi.

Për shkak të një sërë ndërlikimesh të paparashikuara, kryesisht të natyrës burokratike, hapja e uzinës, e planifikuar për në vitin 1980, u shty. Makina e parë e përfunduar u prezantua në tetor 1981, shembujt e parë serial dolën nga linja e montimit në tetor 1982 dhe prodhimi masiv filloi vetëm në 1984, me lëvizje relativisht të vogla. Në vitin 1990, Oltcit kaloi në pronësi të plotë të shtetit rumun dhe vazhdoi aktivitetin e tij edhe për disa vite të tjera.

Sot, uzina në Craiova është një degë montimi e Ford-it, ku montohen modelet Kuga dhe EcoSport.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Marka e re është një kombinim i emrave të rajonit rumun të Oltenia, ku ndodhet uzina, dhe Citroën

Shoqëria aksionare me pjesëmarrjen e shtetit rumun dhe Citroën (me një pjesëmarrje prej 64% deri në 36%) për prodhimin e makinave kompakte të pasagjerëve u krijua në 1977