Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda

Në vitin 1974, Daimler-Benz lançoi për herë të parë modelin e ri, më luksoz Mercedes-Benz 240D, i pajisur me një motor nafte me 5 cilindra. Në pamje të parë, ky vendim është befasues, por arsyet e tij janë të argumentuara seriozisht: Mercedes-Benz 240D është një makinë e një klase më të lartë në krahasim me 200 në 220D, dhe për ta drejtuar atë, një motor me fuqi jo më pak se 80 kuaj fuqi. Nga ana tjetër, në Mercedes-Benz 240 përdoren gjerësisht elementët e modelit 220 D, dhe në veçanti korniza, kjo është arsyeja pse gjatësia e motorit është e kufizuar brenda kufijve mjaft të ngushtë. Me këto parametra, projektuesit kanë tre opsione për të arritur 80 kuaj fuqinë e kërkuar, dhe në të parën, motori me 4 cilindra nga Mercedes-Benz 220D mund të pajiset me një turbocharger. Kjo zgjidhje është më e thjeshta dhe më efektive, por me sistemin e disponueshëm të përzierjes para dhomës, turbokompresuesi nuk mund të sigurojë pastrim të mirë të cilindrave dhe shkathtësia e motorit, veçanërisht në rrotullime të ulëta, është shumë e dobët. Mundësia e dytë është rritja e zhvendosjes së motorit duke rritur diametrin e cilindrave. Është e lidhur me shqetësimin që do të humbasë unifikimi i motorit 220 D dhe modelit të ri, gjë që është e pafavorshme si për prodhimin ashtu edhe për mirëmbajtjen e makinës. Mundësia e tretë është rritja e numrit të cilindrave në 6, por më pas motori bëhet më i gjatë dhe është e nevojshme të përdoret një kornizë më e gjatë për makinën Alternator Spidan.

Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda

Kjo çoi në idenë e krijimit të një motori me 5 cilindra që jo vetëm zhvillonte 80 kuaj fuqi të kërkuara, por ishte gjithashtu plotësisht i unifikuar me 4 cilindrat dhe mjaft i shkurtër për t'u përshtatur në kornizë.

Në një motor normal me 5 cilindra, boshti me gunga duhet të ketë 5 krahë, duke bërë kënde 72° me njëri-tjetrin dhe për këtë arsye të vendosura në 5 plane. Sekuenca e ndezjes është 144° larg njëri-tjetrit, gjë që arrin uniformitet më të mirë të goditjes se motori me 4 cilindra, me ndezjet që ndodhin 180° larg njëri-tjetrit. Është zgjedhur sekuenca e mëposhtme e ndezjes: 1 – 2 – 4 – 5 – 3.

Sfida kryesore për konstruktorët lidhet me balancimin e mirë të motorit. Nga dinamika e motorëve me shumë cilindra, dihet se ndërsa në motorin e zakonshëm me 6 cilindra forcat inerciale të rendit të parë dhe të dytë balancojnë njëra-tjetrën, në rastin e motorit me 4 cilindra ka një balancim të ndërsjellë të vetëm forcat e rendit të parë. Në motorin me 5 cilindra, forcat e rendit të parë dhe të dytë balancojnë njëra-tjetrën, por momentet e rendit të dytë mbeten të çekuilibruara, prandaj funksionimi i motorit shoqërohet me goditje dhe dridhje. Kjo mangësi është korrigjuar duke vendosur kundërpesha në dy krahët fundorë dhe në krahun përkatës të boshtit me gunga. Falë përzgjedhjes së saktë të masave dhe renditjes së kundërpeshave, motori i ri me naftë me 5 cilindra funksionon pa probleme dhe qetësi, pothuajse po aq sa motorët me 6 cilindra.

Për sa i përket veçorive të tjera të dizajnit, motori i ri është plotësisht identik me motorin me 4 cilindra të Mercedes-Benz 220D. Diametri i cilindrave është 87 mm, dhe goditja e pistonit është 92.4 mm. Pompa e karburantit është e thjeshtë, me një rregullator mekanik. Për të lehtësuar ndezjen fillestare, prizat ndriçuese janë instaluar në dhomën paraprake.

Fuqia maksimale është 80 kuaj fuqi në 4000 rpm. Konsumi i karburantit varion nga 7 në 11 litra për 100 km, në varësi të shpejtësisë së udhëtimit, dhe shpejtësia maksimale e makinës është 148 km në orë.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Kjo çoi në idenë e krijimit të një motori me 5 cilindra që jo vetëm zhvillonte 80 kuaj fuqi të kërkuara, por ishte gjithashtu plotësisht i unifikuar me 4 cilindrat dhe mjaft i shkurtër për t'u përshtatur në kornizë

Në një motor normal me 5 cilindra, boshti me gunga duhet të ketë 5 krahë, duke bërë kënde 72° me njëri-tjetrin dhe për këtë arsye të vendosura në 5 plane