Renault 21: një jehonë e fortë e modës së viteve '80
Gati 40 vjet më parë, dhe për të qenë të saktë - më 20 nëntor 1985, u prezantua për herë të parë një makinë evropiane jashtëzakonisht elegant - Renault 21. Falë saj, kompania shtetërore franceze ruajti pozicionet e saj udhëheqëse në klasën më të kontestuar të tregut. Ai zëvendëson veteranin 8-vjeçar Renault 18, popullariteti i të cilit ka rënë në mënyrë progresive pavarësisht një fillimi të fortë të karrierës së tij komerciale. Dizajni i 21 dallohet nga linja të mprehta dhe shumë të pastra, të cilat dallohen dukshëm me shumicën e bestsellerëve të tjerë të epokës, si Ford Sierra dhe Opel Kadett E. Dhe ky nuk është thjesht një model me një pamje krejtësisht të re, por një gamë e tërë makinash me motorë të ndryshëm, pajisje dhe një gamë shumë të gjerë opsionesh. Dallimi kryesor është në vendosjen e motorit, i cili, në varësi të modelit, mund të montohet ose tërthor ose gjatësor set lant de distributie swag pret.
Zhvillimi i Renault 21 zgjati pesë vjet, gjatë së cilës kompania rinovoi plotësisht gamën e saj, duke filluar me modelet 9 dhe 11 në fillim të viteve 1980, pasuar pak më vonë nga 25 dhe gjenerata e dytë e pesë, dhe në fund Alpine GTA dhe minivani tërheqës Espace.
Modeli 21 fillimisht u ofrua me katër lloje motorësh - një motor benzine 1.7 litra të montuar në mënyrë tërthore dhe tre gjatësor - një motor benzine me dy litra dhe një naftë 2.1 litra dhe turbodiesel, me fuqi nga 76 në 120 kf. për benzinë dhe nga 67 në 88 kf. për motorët me naftë.
Sipas të dhënave të Institutit Aeroteknik Saint-Cyr, koeficienti i tërheqjes së Renault 21 është i barabartë me 0.21, që është një arritje shumë e mirë, edhe për standardet aktuale. Masa e veturës, në varësi të modelit, është nga 954 deri në 1160 kg, shpejtësia maksimale varion nga 163 në 184 km/h dhe përshpejtimi nga 0 në 100 km/h është në intervalin prej 15,6 deri në 10,7 sekonda. Menjëherë pas fillimit të prodhimit, modeli i ri filloi të printohej me një ritëm prej 1400 kopjesh në ditë.
Në maj 1989 Makina u azhurnua plotësisht si teknikisht ashtu edhe stilistikisht - pamja e re, më e hijshme tani ishte mjaft e ngjashme me Renault 25, e cila u përditësua në të njëjtën kohë, dhe një trup liftback iu shtua gamës (i cili shpejt u bë më i popullarizuar në tregun francez edhe se versioni sedan), si dhe versioni sportiv 2.0 L Turbo. Sedanët TXi 2.0 12v dhe 2.0 Turbo janë në dispozicion me një transmetim me katër rrota Quadra. Ai zbatohet gjithashtu në stacionin e Nevadas në versionin me një motor 2.0-litërsh me 8 valvula dhe në dizelin 2.1-litërsh me aspirim natyral. Duhet të theksohet këtu se versioni me rrota të përparme të Renault 21 Turbo arrin një shpejtësi mbresëlënëse 227 km/h.
Në Motor Show Frankfurt në 1989. U prezantua modeli 2.2i me injektim direkt të karburantit, i adresuar fillimisht në tregun gjerman, ku rregulloret e sigurimeve dhe taksave ishin më të favorshme për motorët më të mëdhenj me fuqi më të ulët. Motorët me injeksion janë të pajisur me një njësi kontrolli Renix, të zhvilluar nga një sipërmarrje e përbashkët e Renault dhe Bendix. Ky version është gjithashtu i disponueshëm me lëvizje me katër rrota, kryesisht në modelin e stacionit të Nevada.
Modelet e fundit me benzinë Renault 21 liftback dhe sedan dolën nga linja e montimit në fillim të vitit 1994, pas lançimit të Laguna liftback tërësisht të ri, por dizelët dhe Nevada/Savanna mbetën në treg për ca kohë derisa u zëvendësuan nga variante të ngjashme Laguna (në fund të 1994 dhe në fund të 1994-s për diese-në 5/99).
- 2025-02-05 - Jimny me 5 dyer pushton një treg më të madh
- 2025-02-04 - BMW M3 CS Touring i ri: Me familjen dhe 550 kf në qark
- 2025-02-03 - Industria evropiane e automobilave kundër gjobave të CO2
- 2025-02-02 - Ekonomia 2024: Tregu ngadalëson rritjen e Bosch
- 2025-02-01 - ABB blen Sensorfact dhe zgjeron menaxhimin e saj dixhital të energjisë
- 2025-01-31 - Deri në vitin 1995, Nissan prodhohej në Greqi.
- 2025-01-30 - Pannónia P12: motoçikleta e fundit hungareze e prodhuar 50 vjet më parë
- 2025-01-29 - Kicsi agressivo "vágó"
- 2025-01-28 - DS Automóveis: i disponueshëm pas 70 vjetësh
- 2025-01-28 - Automóviles DS: cerca de 70 anos