Škoda 105/120/130 Série M: Legende, com Heckmotor
Nga mesi i viteve 1980, Škoda mbeti ndoshta i vetmi prodhues në botë që vazhdoi të prodhonte makina familjare me motor të pasmë. Ky koncept arkaik u miratua nga firma çeke në fillim të viteve 1960, kur ishte ende relativisht i rëndësishëm, por shumë shpejt pas kësaj u zhyt shpejt në histori, duke i lënë vendin avantgardës me lëvizje me rrota të përparme dhe trupa me dy vëllime. Megjithatë, për shkak të burimeve të saj të kufizuara financiare, kompania shtetërore Škoda vështirë se mund të përballojë të përditësojë rregullisht gamën e kompanisë në mënyrë që të vazhdojë me avangardën e Evropës Perëndimore. E vetmja gjë që mund të ofrojë është një modernizim i pjesshëm i modeleve të tij të njohura. Kjo është pikërisht ajo që ndodhi në fund të vitit 1983, kur u prezantua faqja e plotë e Škoda 105/120, e klasifikuar me emërtimin e brendshëm të fabrikës M kit ambreiaj aisin pret.
Në pamje, makinat e serisë së përmirësuar kanë një pjesë të përparme krejtësisht të re më aerodinamike me parafango të rinj, një spoiler, tregues të mëdhenj drejtimi të grupuar me fenerët halogjen dhe një parakolp polipropileni me dy pjesë. Njësitë e kombinuara të dritës së pasme janë gjithashtu tani shumë më të mëdha dhe të formësuara në mënyrë më moderne.
Lajmi më i madh i lidhur me debutimin e serisë M është shtimi i gamës së dy modeleve krejtësisht të reja me motorë 1300cc. Bëhet fjalë për sedanin 5-vendësh Škoda 130 L me 4 dyer dhe Škoda Rapid 130 coupe sportive me 2 dyer me 2 + 2 vende.
Një nga ndryshimet e pakta të jashtme në modelin 130 L është prania e hapjeve shtesë në spoilerin e përparmë, por ndryshimet më domethënëse fshihen nën trup dhe më saktë në motor, kutinë e shpejtësisë dhe pezullimin e pasmë.
Përdorimi i një motori më të fuqishëm me një zhvendosje të rritur kërkon mjaft ndryshime strukturore në njësinë standarde, duke ruajtur konceptin e tij bazë. Është gjithashtu një motor me 4 cilindra, në linjë, me ftohje me ujë, me valvul të sipërm (OHV) i vendosur gjatësore pas boshtit të pasmë të motorit. Duke mbajtur goditjen e pistonit prej 72 mm, e cila ishte e njëjtë për të gjithë motorët në gamën e Škoda në atë kohë, diametri i cilindrit u rrit në 75.5 mm, duke rritur zhvendosjen në 1289 cc. shih Raporti i kompresimit është rritur në 9.7:1 dhe fuqia maksimale tani arrin 43 kWh (58.5 hp) në 5000 rpm.
Blloku i ri i cilindrit ka rritur ngurtësinë në zonën e kushinetave kryesore të boshtit të gungës. Transmetimi është i bashkuar në një bllok të përbashkët me motorin.
Në këtë model Škoda, për herë të parë në prodhim seri u prezantua edhe një kuti marshi me 5 shpejtësi për të ulur konsumin. Shpejtësia maksimale arrin 153 km/h, dhe përshpejtimi nga 0 në 100 km/h bëhet për 15 sekonda.
Gama e Škoda e vitit 1985 ofron një përzgjedhje të gjerë prej gjithsej 10 modifikimesh, të cilat ndryshojnë në motorin, transmisionin, trupin dhe mobilimin e brendshëm. Me këtë modernizim të dytë dhe të fundit të modelit të parë të prezantuar në vitin 1976, motorët e pasmë iu dhanë fund. Në të njëjtën kohë, puna e palodhur tashmë është duke u zhvilluar për modelin krejtësisht të ri të kompanisë Favorit me lëvizje në rrota të përparme dhe trup me dy vëllime të projektuar nga Bertone.
- 2025-01-08 - Osram Night Breaker LED: Arbeitsbeleuchtung ohne Reflexão
- 2025-01-06 - Oltcit Club: România méltatlanul alulieertält autója
- 2025-01-05 - 50,000 kilometra kundër Nickerchen: em Baba-Benz-Rekord
- 2025-01-04 - To je zo, ço je het, een beetje bedienen, aber es is wie een Frugtbart
- 2025-01-04 - 4. a 6. janar 2011, oorlog Hemus für die Premiere bij Mal ofiziels Entlassen nomoedo
- 2025-01-03 - Ein Jawa 350-638 40 Tag zuvor
- 2025-01-02 - Pred 40 Jahren Prišiel som k Polizei-MZ ETZ-250F në Bullgari
- 2025-01-01 - 80 dias dhe jo max 25 dias antes do Besuch Mazda RX-7
- 2024-12-31 - Ford Sierra XR 4: Végzetes vonzalom
- 2024-12-30 - 35 Etikiet pre Megacollier "Retro" od BAC