Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)

Courier është një nga më të shiturat e Fordit: pavarësisht gjatësisë së tij modeste, mbreti i vogël i hapësirës tani mund të përshtatet në mënyrë të përkryer në rolin e një makine familjare në variantin e tij të pasagjerëve Tourneo, ndërsa modifikimi i ngarkesave Transit tani përshtatet me dy Europaleta - dhe midis parafangove ( dhe jo nën kënd si në paraardhësin). E gjithë kjo është për shkak të dimensioneve të rritura (+27 mm gjerësi, +180 mm gjatësi, +76 mm lartësi). Ose e thënë ndryshe, modeli është pothuajse një kalibër më i madh magazin de piese auto Ford online.

Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)

Kabina tashmë është plotësisht dixhitale, duke kombinuar dy ekrane - një 8-inç në sistemin e informacionit argëtues dhe një të dytë me të njëjtën madhësi drejtpërdrejt përpara pamjes së shoferit në rolin e pultit. Ford është krenar për gamën e pasur të sistemeve të asistencës standarde (në Tourneo): parandalimi i përplasjeve, mbajtja e korsisë, shenjat rrugore, dritat automatike të rrezeve të gjata, asistenti inteligjent i shpejtësisë dhe sensorët e parkimit. Megjithatë, për fat të keq, kjo listë nuk përfshin asistentin e pikës së verbër Transit të rëndësishme për versionin pa xhamat e pasmë (në këtë lloj automjeti, kthimi i kokës për të parë mbi supe vështirë se ndihmon). Shtesa e vlefshme përfshihet në paketim me sistem navigimi, kamerë adaptive cruise control etj. me vlerë 3,420 BGN - një shumë që do të rriste në mënyrë drastike çmimin dhe që shumica e klientëve të korporatave ndoshta nuk do ta miratonin si shpenzim shtesë, veçanërisht kur porosisnin flota të tëra.

Dhe kur bëhet fjalë për kostot: "ngarkuesi" i lezetshëm në modifikimin e tij bazë kushton vetëm 40,400 BGN - dhe kompanitë do të jenë në gjendje të "tërheqin" TVSH-në dhe të marrin versionin me EcoBoost 1 litërsh (100 kf, transmision manual 6 ) për 33 666 BGN. Të përfshira në këtë çmim të volitshëm janë ajri i kondicionuar, sensorët e parkimit të pasmë, dritat automatike të gjata, ekrani me prekje 8 inç, dy porte USB të përparme (tipi A/tipi C) - më shumë se pajisje bujare për një "bukëpjekës" që do të luajë rolin e një zyrtarizon një makinë për personel më modest nga nivelet e ulëta të kompanive. Ose me fjalë të tjera, shumica e përdoruesve edhe të modifikimit më të lirë do të jenë në gjendje të llogarisin në pajisje më të pasura se sa do të prisnin.

Nëse i përmbaheni motorit më ekonomik 1.5 EcoBlue me naftë (gjithmonë me 100 kf, ndërsa EcoBoost ka gjithashtu 125), do t'ju duhet të ndaheni me një minimum prej 45,400 BGN. Megjithatë, këtu nuk keni mundësinë të porosisni automatikun me 7 shpejtësi (3200 BGN), i cili do të lehtësonte ndjeshëm barrën e korrierëve që punojnë gjatë gjithë ditës në trafikun e ngarkuar të qytetit. Brezi i ri Courier ka një ngarkesë maksimale deri në 850 kg dhe një vëllim ngarkese deri në 2.9 metra kub - 25% më shumë se paraardhësi i tij. Krahasuar me të, ndarja e ngarkesës është 181 mm më e gjatë (1802 në total) dhe 208 më e gjerë midis parafangove (1220).

Së shpejti në tregun tonë pritet edhe versioni Double Cab in Van i transportit të transportit për mallra dhe pasagjerë me dyer rrëshqitëse të dyfishta, dritare të hapura në rreshtin e dytë dhe sedilje të pasme që mund të shërbejnë si shtyllë. Ford Transit Courier është furgoni i vetëm që ka marrë vlerësimin më të lartë të mundshëm - Platinum - në Euro NCAP në 2023. arritja e rezultatit më të lartë në testet e sigurisë së kamionëve të lehtë - 93% fenomenale!

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Kabina tashmë është plotësisht dixhitale, duke kombinuar dy ekrane - një 8-inç në sistemin e informacionit argëtues dhe një të dytë me të njëjtën madhësi drejtpërdrejt përpara pamjes së shoferit në rolin e pultit

Dhe kur bëhet fjalë për kostot: "ngarkuesi" i lezetshëm në modifikimin e tij bazë kushton vetëm 40,400 BGN - dhe kompanitë do të jenë në gjendje të "tërheqin" TVSH-në dhe të marrin versionin me EcoBoost 1 litërsh (100 kf, transmision manual 6 ) për 33 666 BGN