De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
Alfa Romeo rikthehet në shfaqjet motorike të Parisit dhe Sofjes me të gjithë gamën e produkteve dhe premierat emocionuese që rrezatojnë sharmin tipik të markës italiane me mbi një shekull histori magazin piese auto online.
Në një përpjekje për t'u ofruar të gjitha mundësitë klientëve të saj, Alfa Romeo tani ofron gamën e plotë të opsioneve të drejtimit - nga motorët klasikë me naftë dhe benzinë, përmes hibridëve të butë dhe plug-in deri tek lëvizja plotësisht elektrike. Ky është mesazhi që marka po dërgon këtë javë nga ekspozita në kryeqytetin francez dhe që do të magjepsë vizitorët e Motor Show në Sofje në ditët në vijim.
Në qendër të vëmendjes është Alfa Romeo Junior i ri, modeli që shënon kthimin e markës globale në segmentin e tregut me rritje më të shpejtë dhe masiv në Evropë. Me Junior, marka legjendare italiane synon të përmbushë dëshirat e fansave të Alfa për një makinë kompakte dhe të fitojë admirues të rinj.
Junior është një makinë tërheqëse e qytetit që ofron një dizajn provokues të frymëzuar nga historia e markës, e kombinuar me nevojat e konsumatorëve sot. Duke iu përgjigjur plotësisht tendencave në industri, Junior debutoi me dy opsione drejtimi - me një motor elektrik dhe në një version hibrid. Në stendën e Alfa Romeo-s në Sofje, vizitorët do të kenë mundësinë të takojnë Junior Speciale Elettrica në ngjyrën klasike Glorious Red të markës dhe të jenë ndër të parët në Evropë që testojnë makinën Junior Speciale Ibrida.
Versioni Elettrica bën përshtypje me një dizajn të jashtëm agresiv me grilën e veçantë Progresso, me 156 kf. dhe interier të klasit të parë me zgjidhje ekskluzive. Junior Elettrica sintetizon sportivitetin, teknologjinë dhe komoditetin në formën e një SUV kompakt.
Versioni hibrid, i cili është një nga premierat në Paris, mbështetet në motorin e ciklit Miller 1.2 litra me turbo gjeometri të ndryshueshme dhe zinxhirin e kohës për besueshmëri maksimale. Komponenti elektrik përbëhet nga një bateri litium-jon 48 volt dhe një motor elektrik 21 kW të integruar në kutinë inovative të marsheve me 6 shpejtësi me dy tufë, e cila punon së bashku me inverterin dhe njësinë e kontrollit të transmisionit për të siguruar efikasitet maksimal. Kur vozitni nëpër qytet, Junior Ibrida ofron ngarje jashtëzakonisht të qetë në modalitetin elektrik më shumë se 50% të rasteve. Lëvizja elektrike garantohet jo vetëm gjatë manovrave të parkimit ose me shpejtësi të ulët në kushte urbane, por edhe jashtë qytetit me një ngarkesë të kufizuar deri në 150 km/h. Gjithashtu i disponueshëm për porosi është varianti Veloce Elettrica, i cili dallohet me një motor elektrik të ri 280 kf, diferencialin mekanik me rrëshqitje të kufizuar të gjeneratës së katërt TorSen “D”, pezullimin e ulur 25 mm, shiritat e stabilizatorit sportiv, rrotat 20” me goma sportive, Disqe 380 mm përpara me kalipa monobllok me 4 piston, drejtim direkt 14.6:1 dhe shpërndarje peshe 50:50. Çmimet për Junior Ibrida fillojnë nga 60,990 BGN, dhe për Junior Elettrica - nga 80,180 BGN Modeli më i mirë Junior Elettrica Veloce 280 është në dispozicion për 97,495 BGN.
Giulia dhe Tonale do të shfaqen në edicionin e kufizuar të vitit 2024, Tributo Italiano, i cili bën përshtypje me detaje shumë të bukura që të kujtojnë origjinën e makinave dhe dashurinë e italianëve për dizajnin. Linja është e disponueshme në tre ngjyra (jeshile, e bardhë dhe e kuqe), me detaje të zeza në kontrast në pjesën e jashtme dhe me qëndisje të veçantë në mbështetëset e kokës së sediljeve të përparme.
Alfa Romeo Giulia do të prezantohet me një motor klasik me naftë 2.2 litra me 210 kuaj fuqi, i kombinuar me katër rrota Q4. Në këtë konfigurim, sedani i bukur ofron rehati maksimale pa kompromentuar ndjesinë sportive edhe në një udhëtim të gjatë.
Tonale gjithashtu do të kënaqë vizitorët me një version Q4, falë makinës hibride plug-in me të cilën modeli do të debutojë në Motor Show në Sofje. Një fuqi prej 280 kf, një dizajn ekskluziv dhe një prani elegante janë ndër tiparet dalluese të SUV-së kompakte premium.
E fundit por jo më e rëndësishmja është Stelvio. Veçanërisht për sallonin në Sofje, SUV-i i madh i markës vjen në versionin Quadrifoglio me motorin e shkëlqyer 2.9 l V6 benzinë me 520 kuaj fuqi. dhe pajisje shumë të pasura, duke përfshirë rrotat 21" QV, frenat e diskut Brembo-qeramike-karbon, sistemin e shkarkimit premium Akrapovic dhe sediljet sportive të karbonit Sparco në një kombinim prej lëkure dhe Alcantara. Modeli më i shpejtë i prodhimit në gamën e markës (0-100 km/h në 3.8 sekonda) ofron lëvizje me katër rrota Q4, modalitetin Race, pezullim aktiv AlfaLink, diferencial me rrëshqitje të kufizuar, shpërndarje perfekte të peshës dhe një eksperiencë të paharrueshme ngarje pilotimi Baterie auto EXIDE.
Alfa Romeo ka edhe një surprizë për sallonin e automobilave në Sofia - deri më 20 nëntor, të gjitha makinat në stok nga modelet Tonale, Giulia dhe Stelvio do të ofrohen përveç një garancie 5-vjeçare dhe 5-vjeçare Alfa Romeo Assistance Rrugore, dhe me shërbim falas për 5 vjet ose 150 000 km. Oferta plotësohet me normën speciale fikse të interesit prej 3.5% për blerjen e qirasë, e vlefshme deri në fund të vitit. Gjatë vizitës në stendën e Alfa Romeos, fansat do të kenë mundësinë të ndjejnë frymën autentike të markës dhe do të mund të blejnë aksesorë origjinalë me çmime preferenciale.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet